{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  greyhound banen
  • #1   21. maj 2020 Det er en fin bane smiley
    Dem jeg har mødt der har været søde og rare.


  • #2   21. maj 2020 Vi glæder os til at se det

  • #3   21. maj 2020 Er der nogen der ved, hvor mange baner vi har i Danmark?

  • #4   21. maj 2020 Jeg har trænet der i 3 år, og min lille 2,5 kg My og labben Enya har løbet officielle løb i 2 år smiley

    Der er 2 baner i dk.


  • #5   21. maj 2020 Simone vi kommer i juni og kigger smiley

    spændende sport som man ikke ser tit.

    Tror du min mand må tage foto hvis han sender de bedste til klubben bagefter? han kunne godt tænke sig foto af hundene i fart. Det er en unik mulighed som fotograf men han vil naturligvis spørge.

    Vi har to venner der ikke er hundefolk men som synes oplevelsen kunne være sjov.

    og så er jeg vild med greyhound så det er min agenda


  • #6   21. maj 2020 Jeg kommer der engang imellem til træning, og det er virkelig blevet et dejligt sted at komme, det er ildsjæle, som har gjort et kæmpe arbejde for at få banen på fode igen, efter den i en del år har været forfalden og uden så meget aktivitet.

    Jeg kommer der engang imellem med whipperne til træning. Mine er ikke løbslinjer, men at lade dem prøve, er en af de ting jeg bruger for at danne mig et billede af, hvor stærkt et jagtinstinkt de har. Jeg kunne ikke drømme om at bruge en whippet med svagt jagtinstinkt i avl.

    Her Bianchi, der fra allerførste prøveløb har løbet rent på haren og uden tøven har løbet hele banen rundt.


    profilbillede
  • #7   21. maj 2020 Jeg må sige mynderne vinder hos mig jo mere jeg lærer om dem. Hvis jeg måtte have hund her havde jeg fået mig en greyhound. Jeg er selv overrasket over hvor vild jeg er blevet med dem.

    Jeg tænker og så at det er en race jeg realistisk kan have med mine dumme knæ. I stedet for en af de helt små hunderacer med pels... plejen med pels er jeg ikke glad for

    jeg savner at have hund. men må nok starte med at låne en når corona tillader det igen. nu bor vi jo her... pt

    desværre kan jeg nok ikke sådan lige finde en mynde at låne mig til en gang i mellem og slet ikke en greyhound men jeg håber jeg får en en gang


  • #8   22. maj 2020 Er det ik der man kan komme med sin egen hund og betale for at den får en løbetur,, det har en veninde og jeg nemlig snakket om, at lave en hygge dag og lade drengene prøve at løbe smiley

  • #9   22. maj 2020 joh det kan du smiley

  • #10   22. maj 2020 Anni: Kallerup banen har vi på Sjælland. Www.kallerupbanen.dk
    DTK kreds 3 plejer at have arrangementer et par gange om året, jeg har i hvert fald hjulpet til dengang jeg selv sad i banens bestyrelse


  • #11   22. maj 2020 HiJacks, det er bare så langt væk fra Kolding.
    Godt nok kører jeg meget rundt for at Gaddafi får lov til at more sig, men både at tage til Sjælland og Bjerningbro synes jeg er lige langt nok.
    Men tak for oplysningen. smiley


Kommentér på:
greyhound banen

Annonce