{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Har vi lopper? {{forumTopicSubject}}

Mine hunde bliver behandlet med Bravecto, og har senest fået en tablet for 10 uger siden.

Jeg har et par gange fundet et insekt, som har kravlet på Dorit, altså inde på huden under pelsen. Jeg har ikke fået kigget nærmere på dyrene, da jeg jo ved at lopper er nogle sataner, som hopper væk, hvis man ikke kvaser dem eller skynder sig at skylle dem ud.

Det jeg har set, kunne dog tyde på at det er lopper. Men jeg kan ikke afvise at det er noget andet.

Nu har jeg de seneste nætter fået et par stik/bid hver nat. Den første nat var det to stedet, hvor der var 3-4 stik/bid i "klaser". De følgende nætter har det været enkelte stik/bid.

Jeg kan jo ikke sige at det ikke er myg, men er det ikke noget med at lopper er kendt for at bide flere gange efter hinanden?

Jeg har kæmmet Dorit, og finder intet. Jeg har lavet testen med våd køkkenrulle, og der er ikke antydningen af loppelort. Ingen af hundene klør sig.

Kan lopper overhovedet leve på hunde, uden at spise af dem, og så nøjes med at spise af mig af og til?

Jeg er jo ved at dø ved tanken om, at jeg sover i en lopperede smiley

Kommentarer på:  Har vi lopper?
Kommentér på:
Har vi lopper?

x