{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Dansk spids {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde, som kan anbefale en opdrætter smiley ?

Vi overvejer om vores næste hund skal være en dansk spids, og vi vil gerne møde dem inden vi låser os fast på denne race. Ud fra hvad vi har læst virker det bare som det rette valg smiley
Vi regner ikke med at skulle have en ekstra hund, lige her og nu.

Kommentarer på:  Dansk spids
  • Salla
    Salla Online Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 67 Følgere: 1016 Emner: 195 Svar: 6.222
    #1   19. nov HL eller Lens er jo oplagt at spørge.
    Du skal være obs på, at den ene type af dansk spuds dr mixet med samojede, det er ikke den type hun havde.

Skøn hund, med arbejdsglæde og fin str

• #2   19. nov Ja., jeg kunne godt huske der var en herinde som havde haft dansk spids smiley Ja, det er den der "alround" hund som vi er faldet lidt for. En som vi godt kan få til at arbejde, en som ikke er for stor eller for lille smiley

• #3   19. nov Jeg kender en som er fra GDS

Hun er meget ukompliceret. Tilpasser sig næsten alle slags hunde, og hun elsker at træne.

Spor ligger dog ikke til højrebenet for hende.

Dog er hun en spidshund, og kan finde på at stoppe op og glane efter hvad andre har gang i og i de mere frie øvelser kan der godt gå musejagt i den smiley

Hun har rimelig højt jagtinstinkt og smutter ret nemt efter alle slags dyr. Hun er væk i 5 sek. så kommer hun fræsende tilbage, men hun når langt på de 5 sek.

Så hun bliver ikke sluppet ret mange steder end på stranden.

Jagtlysten hos dem ved GDS skulle vidst være større end dem ved DKK, men hæng mig ikke op på det.

Hun er meget overbærende, og trækker bare på skuldrene, og tænker "nå det er nok fint igen lige om lidt"

Hun er en blød hund, på den måde, at hun reagerer meget på hvis der er dårlig stemning smiley

Hun er spræng fuld af energi og vil gerne have gang i sin ejer ret ofte i løbet af dagen smiley

Kommentér på:
Dansk spids

x