{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

Hundepasning i Sydjylland {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg søger nogen som indimellem kunne have lyst til at passe mine to banditter. Det vil primært dreje sig om weekender med 1-2 overnatninger. Det er ikke noget fast og man siger jo bare nej hvis det ikke passer smiley

Jeg har Yoda som fylder 9 år til april og Enya der fylder 4 år til maj. Begge er neutraliseret.

Yoda er en (døv) Border Collie og Enya er en lille Dansk svensk gårdhund med fuld turbo . Trods Yodas døvhed er han utrolig nem og lydig. Han er meget opmærksom på mennesker og lystrer utrolig godt på kropssprog/håndtegn.

De er vant til at måtte være i sofaen, så det vil være nemmest hvis de også må være det hos jer - sender gerne tæpper med så I kan dække sofa af, men ellers bliver det på eget ansvar at holde dem nede smiley de er dog vant til at sove i bur om natten, så I behøver ikke have dem i sengen - med mindre I synes det er hyggeligt, for så ved jeg at de også synes det er megahyggeligt! smiley

Jeg foretrækker et hjem uden (inde)kat. Ingen af dem gør katte noget, men Enya er bange for fremmede katte og Yoda kan godt gå i hyrdemode når der er katte i nærheden. Men der må gerne være hund(e) i hjemmet, de kan begge to med de fleste hunde.

De kan begge to fint med børn og er faktisk ret begejstret for børn!

Om det er i hus eller lejlighed er ligegyldigt - de har begge boet i hus og nu bor vi i lejlighed. De gøer ikke indenfor. Det er dog vigtigt at hvis I bor i hus med have og forventer at hundene skal have fri adgang til haven, så skal den være hegnet forsvarligt ind så en lille 5kgs hund ikke kan komme ud.

Jeg bor i Fredericia og søger primært efter pasning i Sydjylland - men når jeg har brug for pasning er det primært fordi jeg skal til Esbjerg eller til Køge. Så alt derimellem har interesse. Dog foretrækker jeg at vi holder os i Jylland og på Fyn, så jeg ikke skal krydse Storebæltsbroen når I/hundene skal lære hinanden at kende. Og så skal det helst ikke blive mere end 30 minutters omvej-ish. Jeg har nemlig allerede en del pasningsmuligheder i Midtjylland - det er bare så sjældent jeg har brug for pasning når jeg skal i den retning. Så hvis I alligevel bor 1 times omvej væk, så kan jeg lige så godt køre til Midtjylland og smide dem af - og al den ekstra kørsel ville jeg indimellem gerne slippe for smiley

Kommentarer på:  Hundepasning i Sydjylland
Kommentér på:
Hundepasning i Sydjylland

x