{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Humpning, hanhunde {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige brug for syn/øre på sagen. Har en hanhund på 3 år, intakt. Sød og cool med langt de fleste hunde og alle tæver er altid fint. Der er bare en øv adfærd lige med små hanhunde han ikke kender godt. Bliver forstærket hvis der er tæver til stede. Humpning, slikken i øret og så frustration-ynk når jeg skubber ham af og forhindrer ham i det. Vi går tit igen fordi jeg ikke ønsker han er i den situation. Den anden hund ofte en sød og venlig hund som ham selv. Hvad handler det om

Kommentarer på:  Humpning, hanhunde
  • #1   16. jul Er det intakte hanhunde han går på? Eller alle?

Baby er jo kastreret, og jeg oplever at mange intakte hanhundet, finder ham interessant og vil humpe ham.

• #2   16. jul Det er en stress reaktion. Det er hans måde at fortælle dig at han ikke kan være i det på. Jeg ville slet ikke sætte ham i den situation.
    Du skriver små hanhunde og det blir forstærket hvis der er tæver til stede. Skal det forstås som at han er løs med flere hunde på én gang? smiley

• #3   16. jul Jeg er enig med Djangos. Det lyder som stressadfærd.
    Er det en slags hundelegeplads, I kommer på?
    Mit indtryk er, at rigtig mange hunde faktisk ikke bryder sig om at være den slags steder. Ingen af mine har haft de der "fester" på legepladser, selv om de hjertens gerne har villet lege med andre - også fremmede hunde. Det skal bare være en af gangen og det er ikke alle, der er gode legekammerater til alle.
    Jeg er IKKE hundeskovsmodstander overhovedet, men hundelegepladser holder jeg mig fra.

• #4   16. jul Jeg ville også sige, at hunden er top stresset over de små hanhunde den ikke kender smiley

• #5   19. jul Hej igen smiley det er ikke legestue eller hundeskov da jeg ikke er til nogle af delene. Det er aftalte møder med faste venner hvor der så kan komme andre. Der kan jeg så ikke bestemme om de må være der. Der plejer jeg at gå når han viser sig sådan

• #6   20. jul Det er rigtig godt at du går. Jeg tænker at hans adfærd viser dig han ikke har det godt i det.

Kommentér på:
Humpning, hanhunde

x