{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Ha ha ..ROTTER igen .... Fniiis {{forumTopicSubject}}

Da jeg ikke kan skrive i Susannes ROTTE-TRÅD , da jeg er blokeret af hende .... vil jeg da alligevel komme med et bud på den helt fantastiske ROTTE-fælde .... bare kom i gang ... det koster kun en ballon og lidt korn .... weeee . vupti ... ROTTERNE er lige til at skaffe væk.

https://www.facebook.com/Kzaiiofficial/videos/135770284797754


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ha ha ..ROTTER igen .... Fniiis
  • #1   16. sep 2021 Tænk, jeg kan overhovedet ikke fnise eller grine af den fælde.

    Jeg synes det er pisse synd for de stakkels mus at de skal nå at blive; først røvforskrækkede og så paniske over ikke at kunne slippe væk fra hvad de anser som farligt....



  • #2   16. sep 2021 At rotterne bliver forskrækket .... Ja .... men hellere det end at lide en grusom... langsom ... smertelig død med rottegift ...

    Det er jo frivilligt om man vil bruge ide'en .... men det ser ud til det virker.... det er vel også bedre end at der ligger døde stinkende rotter rundt om i huset ... smiley

    PS: .... Det KUNNE jo også være en god ide' , hvis man ikke kan eller VIL bruge nogen af alle de andre bud , der kom i den anden tråd ...


  • #4   16. sep 2021 #2 At rotterne bliver forskrækket .... Ja .... men hellere det end at lide en grusom... langsom ... smertelig død med rottegift ...

    Men hvordan tror du de der mus bliver aflivet?

    For at fange dem i en beholder er jo ikke en løsning. Så er de bare der, og kan dø en lige så grusom død (sult og tørst), eller også skal man da finde en eller anden måde at aflive dem på i kassen, og lur mig om ikke det også vil være med gift.

    Så det bliver et nej tak til den løsning herfra.



  • #6   16. sep 2021 Det har du ret i John, men derfor kan man da godt have ondt at et dyr, endda en rotte at den skal have en så lang og pinefuld død.

  • #7   16. sep 2021 Isabelle og Dorte ..... nu ligger rotterne jo nok ikke i flere dage / uger i glasset og dør af tørst og sult .... mon ikke de bliver aflivet lige efter ballonen knalder ??? ... og sikkert på samme måde , som man ellers afliver ... f.eks andre ubudne gæster der går i fælder.
    Eller som man F.eks aflivede Mink


  • #10   16. sep 2021 Det her er den mest effektive rottefælde smiley
    Hendes mor Ghini har fanget omkring 100 gennem årene, hos tidligere genbo (90 år med hønsehold, hvor der ikke var helt styr på foder), venner og et par stykker i vores carport

    Næste generationer er sikret, hendes barnebarn fanger mange mosegrise, mus og muldvarpe efter grundig oplæring af mormor smiley


    profilbillede
  • #12   16. sep 2021 Jovist... rotter er skadedyr og bør aflives så humant det kan lade sig gøre.
    Den der ballonkasse har intet andet formål end at rotterne bliver rædselslagne. Det er ikke iorden, skadedyr eller ej.


  • #14   17. sep 2021 Hm. De nærmeste naboer til de efterladte ejendomme har nok været begejstrede. smiley

    Der er en grund til at man har pligt til at melde det, når man har rotter på sin ejendom, og det er ikke fordi, de bare skal køres et andet sted hen.


  • #15   17. sep 2021 At fange rotter (og mus) og bare sætte dem af langt væk hjemmefra, er altså heller ikke nogen løsning...

    Rotter samler lagre af mad, og bliver de sat ud et nyt sted er det ikke sikkert de kan skaffe sig nok mad inden vinter, og er dermed i stor risiko for at dø af sult.

    Det er sgu ligeså synd som at give dem gift..


  • #16   20. sep 2021 Jeg sad engang vagt med en spade - nøj den møgrotte irriterede mig! Men jeg FIK den!! Må have en whippet i stedet for mine uduelige corgier og katte smiley

Kommentér på:
Ha ha ..ROTTER igen .... Fniiis

Annonce