{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.112 visninger | Oprettet:

Har din(e) hund(e) en ynglings hunde ven. Udover den/dem den evt bor sammen med? {{forumTopicSubject}}

Walther har en ung malle en tæve, som han er fuldstændig kulret med og det er gengældt. Han ved slet ikke hvilket ben, han skal stå på, når han møder hende. Hun er i hans øjne noget af det skønneste. De har kun øje for hinanden og de elsker, når der er mulighed for, at de kan få lov at rende løs sammen og lege. Jeg tror det er kærlighed. Det er bare så søde sammen. Walther er ellers ikke en hund, der gider lege med andre hunde. Bevaredes han kan da godt lige hilse. Men så er det hurtig videre. Jo Laurids leger han da med. Men ham bor han også sammen med.
Det er bare så sødt smiley smiley smiley

Kommentarer på:  Har din(e) hund(e) en ynglings hunde ven. Udover den/dem den evt bor sammen med?
  • #1   23. dec 2021 Vores hunde leger mest med min mors hund. De er glade for hinanden.

• #2   23. dec 2021 Morris gude elsker Ronja en wheaten og det er sååå meget gengæld;) og Manfred møde sin kæreste da han var 1 år, og det er det samme, ud over de opføre sig som et ældre ægtepar, der styre de unge med hård hånd smiley haha de er 8 og 7 år

• #5   23. dec 2021 Lucky har ikke venner, men hunde han tolerere bedre end andre. Men det er da sket at han har forelsket sig lidt, sjovt nok altid i chihuahuaer, og sidst var det også en tæve. smiley

Jeg vil gerne sige at teemos bedste ven er Menja herinde fra, for de er så søde sammen. Meeeeen skal vi nu være helt ærlige, så er det nok Charlie, en anden papillon han. Der er bare noget helt særligt over at se de to lege, nok fordi de er samme race og de bare er så ens i deres leg smiley
    Og det giver mig da også lyst til at få en papillon hvalp hjem til teemo, for ingen tvivl om at han ville elske den. Men jeg kan jo ikke vælge hund ud fra at teemo gerne vil have en legekammerat.

Rosas bedste ven var Malenes husky iza, de to var et umage par, men de to var bare så fantastiske sammen når vi trænede. (de legede aldrig sammen, det ville vi slet ikke turde)

• #6   23. dec 2021 Jeg tror Tucker har haft den store kærlighed i sit liv smiley Da jeg i sin tid fik ham, havde mine daværende svigerforældre en tæve som Tucker jo ofte var omkring og han eeeeelskede hende. Det ville sig jo så at kæreste og jeg gik fra hinanden, Tucker og jeg flyttede og han så ikke sin veninde mere.. Før nogle år senere, da vi mødte op til samme arrangement. Tucker genkendte hende på et splitsekund og hylede og peb af glæde - hold nu op det var sødt smiley

• #7   23. dec 2021 Sam's helt faste hundevenner han ser mest er min udlejers staff Faith, og hans ene søster Stella og mor Karla, han er lige glad for dem alle 3 smiley

• #8   23. dec 2021 Gizmo, en anden japaneser han som bor 100 m fra os. Vi mødte hinanden med hundene tilfældigt i parken. De er som ærtehalm og man ser tydeligt at de nyder en racefælle

profilbillede
  • #9   23. dec 2021 De første par år af Atlas' liv var hans bedste ven en mops/Jack Russell blanding, Kirby. Han kunne genkende lyden af Kirbys halsbånd, og hørte han det på tur, så kunne jeg ikke rykke ham, før vi fik øje på Kirby og fik hilst.
    Men nu er Atlas blevet voksen og asocial, og han har ikke rigtig nogen tætte hundevenner mere. Han har hunde vi hilser på og lækre tæver, han gerne vil score, men ikke nogen som han virkelig er glade for på den der bedste ven måde.

• #10   23. dec 2021 Ja Marko har kæresten nala smiley
    Og når nala stikker af hjemmefra så starter de altid med at lade her smiley

Og vi elsker hende smiley

profilbillede
  • #11   23. dec 2021 Henning kan lide de fleste hunde så længe de ikke er for vilde hvis de er større end ham.
    Men hans bedste ven er klart en engelsk bulldog der bor i naboblokken , de bliver begge to helt elektriske når de ser hinanden. Hans andre faste hilse og legekammerater er en rottweiler , en chow chow, 2 gadehunde , en labrador, 2 goldens og en mops .

• #12   23. dec 2021 Stens yndlingshund hedder Buddy og er en golden retriever. Siden Sten var hvalp har han ELSKET Buddy og kan næsten ikke være i sig selv, når han ser ham. Der hilses med piv, slik i mundvige (og resten af fjæset), logren med hele kroppen osv. Buddy får den helt store velkomst HVER gang vi ser ham, hvis jeg da ikke dæmper det lidt.

Sagen er nemlig den, at følelsen ikke rigtig er gengældt. Altså Buddy er en rar fyr, der bærer over med den overdådige hilsen, men han er faktisk overhovedet ikke interesseret i Sten og man kan næsten se det der "åh gud, er der nu ham igen" udtryk, så Sten får lidt hjælp til at begrænse sig.
    Jeg har ingen anelse om hvorfor Sten er så vild med lige DEN hund, som overhovedet ikke gider ham - måske fordi han er sådan en ældre, super afbalanceret og harmonisk herre, who knows.

Må hellere tilføje, at gsn også har hundevenner der gider ham - det er ikke ulykkelig kærlighed det hele smiley

• #13   24. dec 2021 Når Herman er at spotte får Kela fart OG lyd på. Hun styrter pivende hen til ham. Kenia holder også så vældigt af ham smiley

Her er Kela færdig med at sludre med sin yndling smiley

profilbillede
  • #14   24. dec 2021 Kenia har flere favoritvenner - bl.a. et par aussier (og her menes de hyrdende australiere smiley ). Øverst på top ti over legekammerater kommer dog samojeden Huxi. De to vildbasser har de skønneste legeture, hver gang vi mødes smiley

PS. Jeg håber på is på søen som sidste år smiley

profilbillede
  • #15   25. dec 2021 Thea har Viktor og Gross!
    Viktor er vores lille bomulds ven, som er top forelsket i Thea. Han forstår overhovedet ikke hendes lege, men han er da ligeglad! Bare de kan lege sammen smiley

Gross er Theas store kæreste. En grand danois hun mødte første gang, da hun var lille bitte.
    Vi ser ham desværre ikke så tit smiley

profilbillede
  • #16   25. dec 2021 Her er Thea og Gross smiley

profilbillede
  • #18   25. dec 2021 Ja det syntes jeg også smiley jeg har en video fra da Thea var lille. Der har de leget så meget sammen, at Thea var gennemblødt med store savlklatter løbende ned af ryggen smiley

• #20   25. dec 2021 Et rigtig GD kys smiley

profilbillede
  • #22   25. dec 2021 Bella har nogle rigtig, rigtig gode venner, som hun har kendt altid smiley En toller, som vi har trænet med siden Bella var omkring 1 år og en samojede som hun har kendt siden hun var omkring 6 måneder er hendes allerbedste venner. Hun bliver helt lykkelig, når hun ser dem, og starter sessionen med at stå snude mod snude og mysse smiley Ud over det har hun en del gode venner, og så er hun jo en gammel dame, så hun flirter heftigt med alle unge hanhunde smiley Hun har en forkærlighed for goldens, samojede og eurasiere smiley

Dorit har 2 kærester, begge tæver smiley Den ene er en lækker lille kooiker, den anden en jagtlab. Så har hun et par ok venner, som hun særligt gider, når de skal lave løbelege (også den hvor den anden løber, og Dorit hyrder). Ud over det, hader hun alle hanhunde, og elsker de fleste tæver smiley

• #23   26. dec 2021 Mine har altid haft særlige hundevenner, Funky kan som regel bedst li dem hun bor sammen med, men når hun møder sine bedste jagtvenner eller min venindes pudler så er det med glæde.

Her på drivjagt med sin ene jagtveninde, en gl/dk hønsehund

profilbillede
  • #24   27. dec 2021 Og Nårh ja, Lulu. Min nieces coton på lidt over et år. De mødte hinanden da Lulu var 10 uger og hviner når de ser hinanden. Hun er selvfølgelig stadig ung og mangler indimellem hjernen. Det synes han er mega sjovt og hopper med på vognen.

profilbillede
  • #25   28. dec 2021 Clinton har sin barndomskæreste endnu: et aussie/bc mix som han har gået på hvalpehold med. De to holder vældigt meget af hinanden stadig smiley
    Og så har han med tiden fået en lidt spøjs veninde; en ældre kelpietæve der normalt hader alle andre hunde. Hun ELSKER Clinton og går totalt i fjant og flirtemode, når hun ser ham. Clinton synes selvfølgelig at det er fedt med en tæves opmærksomhed så han synes også at hun er ret lækker smiley
    Penny er stadig der i sit liv hvor en fremmed hund er en ny bedste ven man bare ikke har mødt endnu smiley

• #26   28. dec 2021 Iroh har haft 3 bedste venner. Desværre ser vi ikke nogle af dem mere. Hans første og bedste legekammerat var JRT'en Vilma. Men vi er flyttet langt væk fra hinanden. De har kendt hinanden siden de var små, og er jævnaldrende. De legede bare på helt samme måde smiley
    Og så har han haft en japansk spids ved navn Yuki som legekammerat, som desværre blev kørt ned for nogle år siden. Og den danske spids Snow, som desværre heller ikke er her mere. Iroh var dybt forelsket i Snow, og når hun var der, så så han kun hende! smiley

Nu ses vi ind i mellem med en veninde med to havanesere. Den ene synes Iroh er irriterende. Den anden, Holly, elsker at lege løbelege med Iroh smiley

Og så har vi et par enkelte hunde her i området vi hilser på på tur. Favoritten er nok cavalierblandingen Coco, men det er nok hendes begejstring der er størst. Hun løber i cirkler når hun ser Iroh smiley

• #27   28. dec 2021 Jennis bedste ven er Preben. De er lige gamle, har kendt hinanden altid og er som pot og pande. De ser hinanden næsten hver dag da de bor ca. 100m væk og elsker bare at gå og snuse og hygge sammen. Det er sjældent de leger mere men ind i mellem tager de lige en løbetur.
    Udover Preben er der også Iglo (finsk lapphund), Cobie (bomuldshund) og gode gamle Chevas (chow chow) som hun godt kan lide - eller dvs. hun elsker deres ejere og accepterer hundene og kan lige lege lidt med dem en gang imellem smiley

profilbillede
Kommentér på:
Har din(e) hund(e) en ynglings hunde ven. Udover den/dem den evt bor sammen med?

x