{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Din og vores hund {{forumTopicSubject}}

Jeg skal flytte sammen med min kæreste her i løbet af året hvilket vi selvfølgelig glæder os til. Lige nu bor jeg alene med min hund og han er meget min hund. Han vil ikke gå ture med andre end mig hvis jeg er der og søger mig konstant hvis vi er sammen med andre. Han er glad for min kæreste og vil gerne sidde ved ham og kløes. Jeg håber at min kæreste kan tage lidt over og lufte ham/passe ham hvis jeg skal noget. Må jeg høre hvordan i har gjort? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Din og vores hund
  • #1   9. jan 2022 Jeg har ikke gjort noget stort nummer ud af det. Hvis min mand en YDERST sjælden gang, tilbyder at lufte hundene, så gør han da bare det smiley

  • #2   9. jan 2022 Vi havde begge vores egne hunde da vi flyttet sammen, det har der nu aldrig været noget i.
    Jeg har altid bare taget Anja's hund med når jeg er gået med min egen og omvendt.
    Nu er de efterhånden bare "vores" hunde


  • #4   9. jan 2022 Hvad sker der hvis han sætter snor på hunden og går? Det lyder ikke til at det ér et problem, men at du måske tror det kan være et problem?

  • #5   10. jan 2022 Dengang min hund og jeg flyttede sammen med min kæreste - som jeg siden blev gift med. Tog kæresten bare hunden med ud og luftede den uden de store dikkedare. Hunden var ellers en udpræget enmandshund, der ikke rigtigt lysterede andre end mig. Men altså hun ville da mægtig gerne på skovtur med kæresten alligevel.

  • #7   10. jan 2022 Min forlovede gik sjældent med hundene alene før vi fik teemo, og vi blev nødt til at opdele. Men de har været ligeså meget hans siden de mødte ham første gang. I starten var de jo bare med ovre hos ham, hvor vi gik med dem sammen. Og da vi så flyttede sammen gik vi bare som det lige passede.
    Rosa gad generelt ikke gå tur, hvis lucky ikke var med, så det var ligemeget hvem der gik med hende, så ville hun hjem til Lucky.


  • #8   10. jan 2022 Herhjemme er hundene mine. Jeg har ansvaret for dem.
    Min kæreste er heldigvis sød til at lufte dem, hvis jeg ligger med migræne, eller tage den ene hund med i skoven mens jeg er til træning med den anden. Han tager dem med ud og tisser i løbet af dagen, men det er bare lige ud og ind igen.

    Men helt grundlæggende er det MINE hunde, og jeg forventer på ingen måde, at min kæreste lufter dem.

    Mine hunde er ligeglade med, at gå med kæresten, uden mig. smiley


Kommentér på:
Din og vores hund

Annonce