{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Racer i gadehunde {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG! smiley

Jeg har egentlig bare en lille undren om racer ift. gadehunde.
OBS. Det blev lidt langt smiley

Min mor har lige nu to gadehunde, som vist nok er fra Serbien (men kan ikke lige huske det 100%).

Hun har en veninde, som har en mand dernede fra og derfor er der ofte. Det er veninden som har hentet begge hunde hjem (ikke samtidigt), så det har ikke været igennem nogle organisationer.

Den ene blev hentet hjem til min mor og den anden overtog hun faktisk fra veninden efterfølgende, som egentlig nok slet ikke burde have haft den fra starten smiley

Sagen er nu den, at min mor nævner hun snakkede med forsikringen fornylig og her blev hun over telefonen spurgt hvilke racer de var. Det ved hun jo ikke, så hun sagde de var nogle ukendte blandinger.
Forsikringsmanden siger så, at han skal udfylde en race, så "hvad ligner de?"

Tænker ikke race her har indflydelse på forsikringen, men ved ikke hvilken forsikring der er tale om.

MEN de ender altså med at blive registreret som en Schæfer og en labrador xD

Der er åbenbart mange der gætter på den sorte som labrador. Det kan jeg simpelthen ikke se. Men har godt hørt at "alle sorte, korthårede hunde er labrador" i nogens øjne smiley


Min undren er nok mest, om man KAN sige noget om hvilke racer der er i gadehunde, eller om de bare er 100% gadehund efterhånden?

"Labradoren" minder faktisk en del om min mellempudel i bygning og størrelse, pånær pels og Dobby øre. Måske noget mynde?

Ved ikke rigtigt med "Schæferen", men hun er lidt større. Vil tro 15 kg.
De er begge meget spinkle i bygningen smiley


Men ja... nok bare nogle Søndags/kedsomheds tanker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racer i gadehunde
Kommentér på:
Racer i gadehunde

Annonce