{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Hundebure {{forumTopicSubject}}

Jeg skal jo snart have hvaaaaaaaaaaaalp smiley Jeg forventer at hun ender på omkring 30 kg, om 60-63 cm høj.

Dorit har altid siddet i bur i bilen, men Bella havde resten af “varerummet” (med gitter op til forsæderne). Hun var ikke typen der kunne nøjes, men jeg har alle planer om at den nye skal lære at nøjes med lidt mindre smiley

Jeg skal have et bur, som er stort nok til at hun kan opholde sig i det i mange timer, og stadig have plads til at vende sig, ligge nogenlunde udstrakt og hvor der er god cirkulation. Det skal kunne låses, så bagsmækken kan stå åben, selvom jeg forlader bilen.

Jeg skal IKKE have Variocage - jeg magter ikke den raslen smiley Jeg erkender blankt, at jeg ikke går så højt op i om buret er crashtestet. Jeg forventer ikke at køre galt med 50 km i timen, og min hund kommer til at veje en halv gang mere, end de hunde man tester burene med. Jeg har dog siddet og nulret rundt i primært tyske, norske og svenske artikler, og generelt anbefales bure med tykke alutremmer.

Min bil er på gule plader, og der er en frihøjde på 90 cm. Max bredde vil være omkring 100 cm (lidt mere, hvis det hæves fra bunden - hvilket det nok skal) og dybden kan egentlig være op til 120 cm. Det kommer til at stå med “fri” plads på bagsiden - eller altså, Dorits bur står ved den ene sidedør, så Dorits bur står omme bag hvalpens.

Jeg har kigget på 4Pets Pro, Bechs Trade og så faldt jeg over det her: https://www.zoopet.dk/da/hundetransportere--hundebure/transportbur-dobbelt-alu-965x686x935cm

Nogen der kender det? Umiddelbart kan jeg ikke finde noget skidt om det på google.

Andre (raslefri) bure jeg skal kigge på?

Kommentarer på:  Hundebure
Kommentér på:
Hundebure

x