{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Hvilken butik / webshop til udstyr? {{forumTopicSubject}}

Altså... jeg skal jo have hvalp lige om lidt smiley og har derfor forvildet mig ud i hundeudstyrs-verden, som åbenbart er enorm smiley
Jeg synes det kan være lidt svært at skille skidt fra kanel smiley

Mit spørgsmål er simpelt, hvilken butik handler du i, er det en webshop eller en fysisk butik, og fortæl da også gerne lige hvorfor netop du vælger denne butik?

Tak for jeres input smiley

Kommentarer på:  Hvilken butik / webshop til udstyr?
  • #1   29. apr Jeg handler i alverdens forskellige shops. Jeg går efter hvad jeg mangler.
    Ting, der skal sidde på hunden, skal man ud og have i hænderne, samt kunne prøve på.

• #2   29. apr Oftest foder hos zooplus.de
    Alt andet hvor jeg finder det billigst. Hvor afhænger af hvad jeg skal have. Er det ørerens eller tyggeting er jo meget forskelligt.

• Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

Følgere: 2 Svar: 219
  • #4   29. apr Jeg handler primært hos KJ dog
    Food, mest fordi deres fysiske butik ligger i byen og jeg gerne vil støtte en lille lokal smiley

• #5   29. apr De sider jeg har købt fra oftest er;
    zooplus.dk
    vimedpoter.dk
    hundehjertet.dk
    hundeparadiset.dk
    dogmania.se

Andre jeg er lidt glad for er også thedoghouse.dk og turhunden.dk
    Men mangler jeg en specifik ting, køber jeg den hvor den er billigst - eller hvor jeg kan kombinere med noget andet jeg også mangler/ønsker.

• #6   29. apr Jeg handlede i forskellige webshop og kommer så godt som aldrig i fysiske butikker, fordi de ikke har er ret stort udvalg og det de har er ret kedeligt.
    Til gengæld handlede jeg meget på DKK udstillingerne, hvor jeg kunne gå amok. Købte altid hele sække griseører og andre holdbare tyggeting

• #7   29. apr Foder køber jeg i maxizoo (fysisk butik) til den ene. Det jeg bruger til Penny pt kan jeg kun finde billigere på zooplus og her er besparelsen så lille pr sæk selv ved storindkøb at jeg ikke gider bestille en stor stak hjem, som så jeg så skal have liggende. Jeg svinger ind forbi maxizoo ved Greve C afkørslen på vej hjem fra arbejde. Det er også her jeg køber de fleste godbidder.
    Det jeg fodrer Clinton med kan jeg kun finde hos dyrlægen.
    Af web-shops bruger jeg oftest alttilhundogkat eller Østrand (her bruger jeg dog også den fysiske butik, da den - også - er ret let at køre forbi på vej hjem fra arbejde (kør af på Greve S forbi butikken og på igen på Solrød N smiley ). Østrand har lækre ting og de har nogle god sager man ikke sådan lige kan få i de fx maxizoo eller lignende butikker.

• #8   29. apr Uha, det kommer an på hvad jeg skal bruge.

Jeg handler nogle gange lidt diverse ting i Maxi Zoo, og så Thedoghouse som ligger her i Århus. Ellers handler jeg altid på nettet.
    Hooked4pets og Alttilhundogkat til fx puder, overtræk, neglefil, halsbånd, løbetidsbukser etc... hvad man lige står og mangler..

Legetøj køber jeg hos Toppet.se, Havohravo.com, doggie-zen.se og jamihundsport.se

Godbidder og tyggeting fra Hundeparadiset.dk.
    Jeg shopper lidt rundt hist og her - det er så synd, at der ikke er flere fysiske hundebutikker, men tilgengæld er der et rimelig bredt udvalg af webshops, så jeg køber gerne bare dér hvor jeg kan få det billigst samlet smiley

• #9   29. apr Jeg har også handlet tilfreds på Østrand, Greendog, Kenjan o.l. da de har nogle lidt andre ting man kan få

• #10   29. apr Jeg shopper alle mulige forskellige steder, alt efter hvad jeg mangler, men det eneste sted, som har fulgt mig kontinuerligt i alle mine år som hundeejer, er zooplus.

Kommentér på:
Hvilken butik / webshop til udstyr?

x