{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Forsikring?
  • #1   29. apr Det kommer an på hundens race, hvad forsikringen dækker, hvad du ønsker den skal dække, om du kan få rabat o.l.

Jeg har Umi hos Dyrekassen, og det er jeg glad for - har aldrig oplevet problemer med dem, og de har dækket lige med det samme jeg har sendt ind. Mener jeg har en selvrisiko på 750 kr cirka, og så dækker de 80% af regningen derefter. Jeg betaler ca 220 kr om måneden (ansvar/syge).

Men det er jo kun mit tilfælde, og det kan svinge efter mange omstændigheder. Så det er bare en positiv anmeldelse af dem herfra smiley

• #2   29. apr Hvor bliver det dejligt Hippie smiley
    Er der sat ind på hvilken race?

Jeg havde alm brand til Albert og der har aldrig været problemer plus en lav selvrisiko smiley

• #3   29. apr Staffi Mom (kalder jeg dig lige, jeg kan ikke stave xD):
    Lige nu står valget (utroligt nok) mellem to labrador (racen jeg ikke ville have, men som jeg godt kan se er ideel) og en toller smiley

• #4   29. apr Jeg har Pixie i Agira. Jeg har kun brugt den en enkelt gang ved en mavedrejning, der fik jeg uden problemer udbetalt lidt over 24000 få dage efter jeg anmeldte det.

• #5   29. apr Myrna er i Tryg, fordi jeg var utilfreds med Agria. De er ganske fine, men kommer ikke til at vælge dem fremover. Ea og katten er i Dyrekassen, og det kommer den næste, der er på vej, også til at være smiley

• #6   29. apr Jeg har alle mine i agria, egentlig har jeg kun to muligheder, agria og dyrekassen, jeg har nemlig opdrætterforsikring på nogle af hundene, dyrekassen vil ikke forsikre mine gamle hunde, så det blev agria smiley jeg har aldrig brugt forsikringen, så egentlig aner jeg ikke om de er gode nok, men de dækker skjulte fejl på mine solgte hvalpe og det er altså ret godt at have på plads smiley

• #7   29. apr Indhent forskellige tilbud og læs alt med småt.
    Der er store forskelle i dækninger.

Agria er bedst og billigst for min race.

• #8   29. apr Hippie, glæder mig til at se, hvem din følgesvend bliver smiley

Danielle, en på vej?

• #10   29. apr Vi har Agria (ansvars-, syge- og avlsforsikring). Vi har haft dem i 15 år og kun brugt forsikringen én gang. De afregnede med dyrlægen og vi slap med 1400 kr for en operation for livmoderbetændelse langfredag sidste år. Der stod 14000 kr på regningen.
    Alt forløb uden noget bøvl.
    Om de er bedst ved jeg ikke.

• #12   29. apr Hvilken race, Danielle? smiley

• #13   29. apr Funke osv: Kan I ikke tage den privat i stedet for i min tråd? smiley

• #14   29. apr Jeg har Agria til Teemo, det var dem der dækkede bedst til den bedste pris. Jeg har ikke haft brug for dem, så jeg kan ikke sige så meget andet end det.

Til den nye kommer jeg til at bede om tilbud fra Agria og Dyrekassen, da jeg har et godt indtryk af begge steder. Jeg tror Agria i sidste ende "vinder", da jeg tror de dækker mere på min race end dyrekassen.

Lucky og Rosa har begge været hos Topdanmark, hvilket jeg overordnet set har været rigtig godt tilfreds med, det eneste store minus hos dem, der gør at jeg ikke vælger dem fremadrettet, er at de sætter dækningen markant ned fra hunden bliver 8 år, og med racer der let kan blive 15-16 år, så duer det bare ikke for mig. smiley

Men det kommer helt sikkert an på race og ikke mindst hvor gammel hunden er, hvor god dækning og til hvilken pris man kan få.

• #15   30. apr Har altid haft Dyrekassen

Det kommer vi ikke til med den nye hvalp. De skal have 9200 pr år for hende smiley smiley smiley

Det er jo helt ude i hampen, så jeg kigger seriøst noget andet

• #16   30. apr Agria eller Dyrekassen, da de er de eneste hvor forsikringen kan laves, så der helt reelt dækkes de arvelige lidelser. Jeg gik simpelthen ind og bad om tilbud fra begge selskaber ud fra hvalpens race og valgte så det tilbud som var bedst for dækkende for os.
    Det blev Agria og efterfølgende har vi også flyttet vores anden hund derover - hendes forsikring stod oprindelig i Dyrekassen og steg voldsomt i pris samtidig med, at de skar ned på dækning - der blev en samlet forsikring til begge i Agria bedre.

Kommentér på:
Forsikring?

x