{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Indica J
Indica J
Online Tilmeldt:
5. maj
Følgere: 4 Emner: 9 Svar: 44

Non-stop dogwear? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der har erfaring med selerne fra Non-stop dogwear?

Jeg tænker om det giver mening at købe til en lille fætter der ca. er halvt så stor som jeg regner med at han bliver. Hvor meget plads er der mon til at vokse i i deres seler?

Kommentarer på:  Non-stop dogwear?
  • #1   8. maj Umiddelbart ville jeg ikke vælge den til en lille hvalp, hvis der er andre seler, der sidder godt, men har flere indstillingsmuligheder.
    Jeg har den til Sten og er rigtig glad for den, men han er jo også udvokset.

• #2   8. maj Hov, den jeg har, er den der hedder line harness - de laver vist (udover trækseler) også en anden model, der kan indstilles ved halsen?

• #3   8. maj Husk at komme ned i en butik og prøve forskellige seler smiley

• Indica J
    Indica J Online Tilmeldt:
    maj 2022

#4   8. maj Tak for svar Michelle.

Det var faktisk line harness jeg havde kigget på, men jeg kan da godt se at de faktisk skriver at ramble harness er velegnet til hvalpe. Så jeg må lige måle ham på et tidspunkt.

Jeg synes at deres seler ser ret lækre ud, så kunne sådan en gå til ham så ville det være fedt smiley

• #5   8. maj Under vokse-perioden ville jeg bruge en billig h-sele fra fx maxi zoo smiley

• #6   8. maj Som andre nævner, så tror jeg ikke at det er selen til en hund der vokser så meget. Køb en der kan reguleres noget mere smiley

• Indica J
    Indica J Online Tilmeldt:
    maj 2022

#7   9. maj Tak for jeres svar, jeg har ikke lige fået tjekket ind herinde grundet hvalp og sygdom i familien.

Jeg endte med en anden slags outdoor type sele der minder meget om Ramble fra Non-stop Dogwear. Den virker ret lækker, men skal selvfølgelig lige prøves af på et par ture, både i by, skov og ved strand.

Hvis den jeg har købt for nu er så god som jeg tænker at den er så skal han have en fra Non-stop når han er udvokset smiley

Kommentér på:
Non-stop dogwear?

x