{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Anbefal et stofbur {{forumTopicSubject}}

Til brug ved udstilling/konkurrencer?

Gerne et, der:

1. Er nogenlunde stabilt
2. Er til at pakke tæt sammen
3. Findes i andre farver end sort

Der skal selvfølgelig være plads til en BC, men det behøver ikke være kæmpestort.

Har selv kigget på Dogman (kan dog ikke vurdere kvaliteten) og Mælson (som jo godt nok koster en sjat penge).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal et stofbur
  • #1   5. jun 2022 Jeg er meget glad for Fate's Mælson bur! Men det ved du jo allerede smiley

  • #2   5. jun 2022 Ja, det ved jeg smiley Og jeg stoler bestemt på din judgement, men er bare nysgerrig på hvad der ellers er - måske noget billigere til mig, nærigr*ven smiley

  • #3   5. jun 2022 Er du helt sikker på, at et stofbur er nok?
    Jeg har set lidt for mange hunde bide sig ud af dem, til at jeg vil anbefale det smiley


  • #4   5. jun 2022 Jeg har et Dogman fra dengang de lavede dem i beige/skidtgul. Det stod oppe ved opdrætter de sidste 4 uger inden Dorit flyttede hjem, og det har været udsat for lidt af hvert. Men det findes endnu, og hun ELSKER det smiley

    Til konkurrencer har jeg et i samme farve, som er købt på zooplus. Jeg mener det er et Hunter.

    Til Bella havde jeg et fra Østrand, som var gigantisk. Det endte med mest at blive brugt omkring nytår, og når jeg havde passehunde, som havde brug for at kunne skærmes i “egen lejlighed” smiley

    Jeg har intet at udsætte på nogle af de 3, og ingen af mine hunde har nogensinde gnavet sig ud. Bella fik engang duttet lynlåsen op, men en hund der er vænnet til bur, kan sagtens være i et stofbur. Har man behov for et af metal, for at sikre at hunden ikke bryder ud, skal hunden imo slet ikke være i bur - så skal den være i bilen eller et andet sted, hvor den faktisk er tryg og glad.


  • #5   6. jun 2022 Malene, jeg er bestemt ikke bekymret for, at han bider sig ud af det smiley

    Det er udelukkende for at have ly. Han skal ikke efterlades uden opsyn.


  • #6   6. jun 2022 Anne - Mine kan ikke efterlades i et stofbur, keder de sig lidt, ligger de og bider i lynlåsen og så er der ret hurtigt fest, gamle Ghini lyner bare lynlåsen op smiley

    Jeg ved ikke hvad det er med mine whipper og lynlåse men efter deres mening er de kun til for at gnaske i, både i tasker, puder, kurve, jakker og ja stofbure smiley


  • #7   6. jun 2022 En ting er jo at åbne en lyslås, noget andet er at flænse et stofbur for at komme ud. Der kan jeg da være urolig for hvad hunden så vil gøre i et Pluto-bur, hvor den sagtens kan flå tremmerne i stykker. Og dét er altså ikke normalt for en tryg og glad hund, at være så opsat på at komme fri smiley

  • #8   6. jun 2022 Anne - I et metalbur forsøger mine aldrig at komme ud, et stofbur holder ikke fem minutter, hundene kender da udmærket forskel og kender deres styrke. En af mine tidligere whipper satte lige en hjørnetand gennem nettet og rykkede til, så var hun ude, hun har aldrig forsøgt at komme ud af et metalbur.

    Generelt har jeg dog aldrig whipperne i bur uden opsyn, tør ikke risikere, at deres jagtinstinkt pludselig trickes mens de er i bur, for så kan det gå rivende galt.



  • #9   6. jun 2022 Mine har aldrig lavet hul i stofbure. Ej heller ødelagt tæpper, puder, etc. Der ryger en plast vandskål i ny og næ, men ellers ødelægger de ikke noget på udstillinger og prøver. Og de er trods alt også med bag standen mens vi arbejder på diverse udstillinger

  • #10   7. jun 2022 Kirsten, Gaddafi har det lige som dine Whipper.
    Det tager ham ikke mange minutter at komme ud af et stof ur.
    Et metal ur prøver han ikke at komme ud af


Kommentér på:
Anbefal et stofbur

Annonce