{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Dogcoach {{forumTopicSubject}}

Jeg er på jagt efter et par gode bukser og en praktisk jakke til hundetræningen som kan klare lidt af hvert vejr smiley

Jeg kan ret godt lide designet på Dogcoach's tøj, men priserne er ikke helt ubetydelige.

Har i erfaringer med de nyere modeller?
Er tøjet pengene værd?
Er der andre mærker jeg bør kigge på i stedet?

Kommentarer på:  Dogcoach
  • #1   5. jul Jeg har deres vinterfrakke fra sidste vinter.
    Jeg har brugt den hele vinteren! Og jeg elsker den smiley

• #2   5. jul De har i længere tid haft bukserne til salg for 550 kr. Så kan jeg godt være med smiley
    Jeg er super glade for dem, både deres vinter- og sommermodel.

• #3   5. jul Har deres vinter parka jakke og er SÅ glad for den smiley Den holdt rent faktisk en frossenpind som mig varm i vinters smiley

Og så er det dejlig med lommer til legetøj, godbidder, bold osv. osv.

• #4   5. jul Jeg har haft to vinterjakker, elendig kvalitet min optik, lynlåsen holder bare ikke, det er en ret dyr jakke, så jeg forventer den kan holde mere en 1 sæson, det kunne mine absolut ikke;)

• #5   5. jul Kvaliteten er virkelig (!!!!) dårlig. Jeg har selv deres vinterjakke, og efter 3 vintre (hvor jeg også bruger en anden vinterjakke), er den ved at falde fra hinanden. Min veninde købte jakken sidste år, altså i efteråret 2021, og der er gået flere syninger og en lynlås. Det bliver selvfølgelig repareret, men en jakke til 2.000 kr burde holde væsentlig bedre. En anden veninde har vinterbukserne, og de er slidt op efter én vinter.

Kig på Arrak i stedet - billigere og meget, meget bedre.

• #6   5. jul Nogen der har erfaring med Revolution Race? Har set en masse reklamer for deres bukser smiley

• #7   5. jul Jeg har både tøj fra Arrak og Revolution Race og jeg er super glad for begge dele smiley
    Arrak bukserne er billigere og jeg har hørt fra andre at de er rigtig gode. Jeg forstår ikke hvorfor outdoor-tøj skal være SÅ dyrt... men jeg er i hvert fald glad for det

• #8   5. jul Jeg har haft jakken fra Arrak og var meget skuffet over hvor hurtigt den blev slidt og træls. Pt har jeg vinterjakken fra DKK. Den minder vidst RET meget om den fra Dogcoach. Den holder super godt, synes jeg. Bukserne (sommer- og vinter)fra Dogcoach har jeg ikke haft længe nok til at kunne udtale mig om. Jo de er super gode, men om de er holdbare, ved jeg ikke.

• #9   5. jul Jeg er glad for engelsons. Det er i en pris hvor alle kan være med. Jeg har efterhånden en del af deres modeller smiley

• #10   5. jul Fubert
    Den fra DKK minder ret meget om en DogCoach jakke, fordi det ER en DogCoach jakke, blot med DKK's valg af farve og med DKK logo

• #11   5. jul #10 Så er det sgu nok derfor de er så ens ??

• Hera-pigen
    Hera-pigen Tilmeldt:
    jul 2020

Følger: 1 Svar: 61
    #12   5. jul Jeg har DogCoach bukserne, både vinter og sommermodellen. Må sige jeg bedst kan li' sommerbukserne. Vinterbukserne har lav/lavere talje, hvilket jeg bestemt ikke kan li'.

Har også både deres vinterjakke, og sommertrøje og vest. Vesten er for varm når vejret er almindelig sommer, så den bruger jeg sjældent. Men elsker vinterjakken - dog er jeg enig i at lynlåsen er noget hø. Den blev lynhurtigt slidt (indenfor første vinter), men jeg reklamerede, og de skrev jeg skulle få syet en ny i hos en syerske, og så betalte de regningen -helt uden vrøvl.

Jeg har tidligere haft Arrak vinterjakke og bukser. Selerne (elastik) blev hurtigt slappe, og jeg synes at jakken er alt for tung og klodset at have på - i modsætning til DogCoach jakken, som er dejlig og VIRKELIG VARM en kold vinterdag.

• #13   5. jul Det er rigtigt at jakken fra DogCoach er dejlig varm. Og det er jo så også dens begrænsning, for så snart der er meget mere end et par plusgrader, er den alt for varm, hvis man bevæger sig. Og så er ryglommen bare for lille og sidder for langt væk.

Jeg er heller ikke super fan af Arrak-jakken, men unisex-modellen som er tilbage (og som Fünke vist har) skulle være ret lækker. Men den har så desværre samme lille lomme som DC. Jeg har pt kig på et tysk mærke, som jeg lige nu har glemt hvad hedder.

TS, hvis du skal have en billig overgangs-/sommerjakke med en fornuftig lomme, så kig på Hööks. Deres ting er ok billige, og uden tvivl bedre kvalitet end DC. Men det er fordi alt er bedre kvalitet end DC smiley Jeg har tidligere haft de uforede jakker fra Hööks, og var super glad for dem. Desværre kan deres lommer ikke hamle op med Pinewood, så det er dér jeg selv er endt på vest og sommerjakke. Hvis Pinewood gad lave en vinterjakke med den gode lomme, ville jeg uden tvivl bekende mig 100% til dem. Pinewoods bukser er i øvrigt et kig værd - de koster ikke det vilde, og kvaliteten er helt ok. Jeg har nogle af deres helt lette sommerbukser, som jeg er virkelig glad for.

• #14   5. jul Jeg tror ikke jeg har unisex modellen for min hedder "women" ? Jeg er nu egentlig meget glad for den, men indrømmet - den er tung!!
    Jeg tror også Astrid med Iroh herinde fra købte den og indrømmede at den var tungere end hun lige havde regnet med smiley
    Jeg tror jeg prøver et andet mærke næste gang, men det er ikke det værste valg man kan lave

• #15   5. jul Yes jeg har også en Arrak vinterjakke. Altså den fungerer da, men hold nu op hvor er den tung! Og jeg er en enorm frossenpind og jeg synes desværre ikke den altid er helt varm nok til de rigtigt kolde dage.
    Men den har dejligt mange lommer dog! smiley Er dog enig i at ryglommen er alt, alt for lille..
    Kommer fra en DogCoach vinterjakke 2.0, den havde holdt 4 vintre. Ikke uden problemer dog, så derfor skiftede jeg mærke, havde egentlig svoret at jeg aldrig skulle have DogCoach igen..

Men så købte jeg deres skaljakke og trøje fra i år, og jeg er faktisk ret glad for begge dele! Selvom jeg også synes at det er pænt pebret ift hvad man får for pengene... Har bare manglet nogle alternativer jeg også synes rent faktisk et flotte. For det må man så sige at DogCoach kan smiley

• #16   5. jul Jeg har DKK dogcoach jakken og den er super kvalitet og virkelig lækker. Og dogcoach vinterbukser er super.
    Jeg har også købt lundelufter trøjen og skaljakken.
    Ellers er revolution race altså et super alternativ.

• #17   6. jul Hold op, der er divergerende opfattelser af holdbarhed og kvalitet !!

Jeg kender ikke Dogsome, men hvis du skal have en jakke til brug til hundetræning, så køb IQ Dogsports, som ganske enkel er genial. Og deres vest iøvrigt også.

Jeg har en jakke, som er købt samtidig med min hund - for 6 år siden - og selvom mine hunde har været virkelig hård ved den, holder den stadig.
    Det er så afgjort den jeg har haft, der har været mest holdbar.

• #19   7. jul Der er godt nok stor forskel i hvordan forskellige mennesker opfatter kvaliteten af det samme produkt smiley
    Mon ikke forskellige menneskers brug af tøjet spiller ind. Jeg slider hårdt på mit tøj. Jeg bruger fx ofte også mit hundetræningstøj når jeg arbejder på 'farmen'. Mit tøj har som regel ret hurtigt lapper, huller og flænger. Jeg slider en termokedeldragt eller en vinterjakke op på en vinter, et par vandrestøvler eller kondisko holder max 1 år. Så hvis man skulle vurdere et stykke tøjs kvalitet udelukkende ud fra hvor længe det holder til mit brug, så ville alt få prædikatet dårlig kvalitet smiley
    MIne rekordbukser er et par 4 år gamle arrak softshell vinterbusker. Jeg elsker de bukser og de må bare ikke dø for man kan ikke købe dem mere så de har mange lapper og stopninger smiley

• Zoe88
    Zoe88 Online Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 556
    #20   7. jul Jeg havde den pink/sorte skaljakke, og der falmede den sorte farve voldsomt meget efter første vask. Heldigvis var der ingen problemer med at få den byttet af forhandleren. Jeg fik i stedet den nye skal/sommerjakke. Første gang jeg brugte den, begyndte det sorte der er ved lynlåsen at skalle af smiley og stoffet er ikke “smudsafvisende” på samme måde som den gamle jakke, så der er fyldt med aftryk af fedtede godbidsfingre rundt om lommerne, og de er ikke sådan lige til at få af igen.

De medfølgende godbidslommer er IMO lige til at smide ud. De lukker hele tiden i, og det er bøvlet at bruge dem.
    Legetøjslommen i ryggen er for lille og åbningen er for lille.

• #21   7. jul Jeg tror der er stor forskel på dogcoach produkterne fra år til år. Da de både ændre design, detaljer og producent fra år til år.
    Jeg har en vinter jakke fra 2017 hvor lynlåsen har drillet lidt efter et par sæsoner.
    Det er dog ok for jeg bruger mit hundetøj meget.
    I 2019 fik alle instruktørerne ( 25 stk ) i min klub en DKK ( dogcoach) vinterjakke og den har virkelig været super og er det stadig. Jeg har ikke hørt en eneste reklamation på dem.

• #22   7. jul "Jeg tror der er stor forskel på dogcoach produkterne fra år til år. Da de både ændre design, detaljer og producent fra år til år." - God pointe smiley

• #23   9. jul Louise: RVRC er lavet til kvinder med smalle lår. Når dine lår kan være der, så har du oftest +5/10 cm i livet.
    Medmindre du er et sted mellem lav og medium i fedtprocent, så går den lige.

Det er deres suverænt største fejl. Nogle af modellerne er de begyndt at rette lidt ind, men der mangler noget endnu før de er der og er designet til en gennemsnitlig kvindekrop og ikke en gennemsnitlig fitness kvindekrop.

Jeg har både zip off, lyne ned i siderne og et par af de tykke og meget hårdføre.

Jeg er meget tilfreds med kvaliteten. Den sorte farve er nu efter nogle år lidt falmende og er blevet en agtig koksgrå på mine ældste. Til gengæld virker lynlås, knap og syninger stadig og der er ingen huller endnu.

Elsker deres detaljer som spændende lommer, praktisk udluftning, vandskyende på de nederste 20 cm ved vådt græs og fx på bagdelen. Deres clips til fastspænding på støvler så de virker som gaiters er virkelig smart tænkt. I zip off er hver lynlås forskellige farver, så man slipper for at bytte rundt.
    (Detaljer skifter efter modeller)

Så hvis du har kroppen til dem, så 5/5 stjerner for kvalitet, kundeservice, lækre detaljer og fair pris.

Jeg har også en del af alt det andet.

• #24   11. jul Jeg har DC Vinterparkaen og Vintervesten.
    Parkaen (vist model 2.0) er som andre skriver virkelig dejlig varm, men hos mig synger lynlåsen også på sidste vers, og det synes jeg er lige lovlgt tidligt, for så dyr en jakke.
    Jeg har også en Arrak - men som de andre siger, så er den ret tung, og ikke helt nem at bevæge sig i.
    Så jeg følger lige tråden med spænding, og håber, der dukker flere gode bud op på alternativer smiley

Kommentér på:
Dogcoach

x