{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Dyrekassen Danmark {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved om Dyrekassen Danmark dækker afføringsprøver, urinprøver og blodprøver? Nu vil jeg bare gerne havde maven udredt nu - så det bliver nok en lidt dyrer omgang. Afføring er for blød (ikke diarre) og for gul i det. Jeg vil bare havde taget en hel analyse så vi kan nå til bunds.

Kommentarer på:  Dyrekassen Danmark
  • #1   10. nov Da man kan have individuelle kontrakter, og da de ændres gennem årene, er det sikreste svar at ringe til dem og spørge

Den store forskel ligger i om du vil have test, eller om dyrlægen dømmer at de er nødvendige.

Ziva havde en slem blærebetændelse og på et tidspunkt springer jeg de danske test over og vil have dem til Tyskland - den får jeg selv lov at betale, for det er godt nok Agria, der mente at de danske undersøgelser var meget fine til Zivas niveau af sygdom.
    Redigeret og tilføjet;
    Måske betalte de vist nok de første, kan vist godt være, og så betalte jeg for opfølgning, som jeg ikke forstod skulle være de danske er mindre udførlige.

• #2   10. nov Det giver go mening. Jeg må bare ringe og høre, og tage en snak med dyrelægen.

Synes også efterhånden at dyrekassen er steget voldsomt i pris, så håber da de dækker noget af regningen. Betaler 240kr om måneden for en sund/ikke genetisk/sygdoms præget race…

Min dyrelæge sender alle afføringsprøver til tyskland...

• #3   10. nov God bedring smiley

• #4   10. nov Jeg tænker at de dækker, hvis dyrlægen sørger for at notere, at det er for at undersøge et tilbagevendende problem, og altså som led i udredning.

De gange jeg har fået lavet ormetests, har de ikke dækket, når der ikke var orm, men har dækket når der var orm. Det er så godt nok Agria, så Dyrekassen kan jo være lidt anderledes smiley

• #5   10. nov Jep, det hele hvis du har HundTotal i hvert tilfælde.
    De dækker alt der er relevant i forbindelse med udredning af sygdom, det er det vi betaler for jo.
    Skye har fået både blodprøver og urindyrkning og konsultationerne i den forbindelse, ved både vagtdyrlæge, og egen dyrlæge dækket uden bøvl.
    Jeg har aldrig oplevet bøvl med at få noget som helst dækket ved Dyrekassen.

• #6   11. nov Jeg vil også tro, at du får det dækket, hvis du har HundTotal. Atlas havde virket lidt træt i en periode og var samtidig tæt på at fylde 6 år, så jeg besluttede at få lavet en blodprofil på ham. Den dækkede de uden problemer og uden at der var den store mistanke om nogle problemer smiley

Kommentér på:
Dyrekassen Danmark

x