{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Hund tisser på gulvet efter været ude {{forumTopicSubject}}

Hej hunde ejere

Vi har gået en ny hvalp efter mange med hund, så det er ikke nyt for mig, men der er nu alligevel en ting der undre mig…..
Når vi har været ude nåde lege, tisse osv også nogen gangen hun ikke tisser ude, og då snart vi kommer hjem og ind, tisser hun på gulvet, hvad kan årsagen være?
Hun er en hvalp på 9 uger nu.

Kommentarer på:  Hund tisser på gulvet efter været ude
  • #1   11. nov Fordi hun er tryg hjemme.

• #2   11. nov Enig med #1. Og så sker der så meget andet spændende udenfor, at hun ikke helt kan koncentrere sig om at få tisset.

• #3   11. nov Hvalpen tisser ikke på tur, det ville den heller ikke gøre hvis den lvede i naturen, for det gælder om ikke at gøre opmærksom på sig selv, det kan koste hvalpe livet hvis der kommer et andet rovdyr.

Så lad være med at forvente at den skal gøre sig ren på en gåtur.
    Efter gåturen lader i den være ude i haven indtil den har gjort det den skal.
    Ingen leg, bare stå og vær kedeligt og lad den snuse rundt.
    Sætter den sig og laver, så roses den.
    Det kan sommetider hjælpe at lægge en avis ud, hvor den har tisset på.

• #4   24. nov I starten med min hvalp gik jeg altid ned i baggården med ham, for at han kunne gøre sig ren på græsset der. Han var flere måneder før han sådan rigtig turde gå tur, da vi bor midt i København, så det var voldsomt for sådan en lille fyr. Vi tog det bare i hans tempo og i dag er han den mest nervefaste hund, når det kommer til at færdes i byen. Men det skete også ofte, at vi var nede i gården og tisse og så tissede han også lidt, når vi kom op i lejligheden smiley 9 uger er vitterligt ingen alder, bare giv det tid og vær stædig og tålmodig smiley

Kommentér på:
Hund tisser på gulvet efter været ude

x