{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Hvordan skånes poterne? {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

Sagen er den at Otis, 8 måneders aussie, ofte er halt i en halv times tid på grund af noget med en pote smiley

Nogle gange er det fordi han har trådt på en brændenælde, og nogle gange gange kan jeg simpelthen ikke lure hvad det er.
Typisk tegn er at han stopper op på tur, eller i have, sidder sig ned og slikker og slikker. Så kan han være lidt støttehalt i nogle minutter (aldrig timer), og så er det væk igen.

Det er nærmest aldrig den samme pote - eller, han har kun 4 at vælge imellem, så de går på tur så at sige - og fælles er at jeg aldrig kan se på poten at den fejler noget smiley

Jeg plejer at skylle med vand, tørre og tjekke grundigt når det er sket, men jeg har aldrig oplevet at kunne se noget. Han har heller aldrig været øm ved berøring.

Jeg har smurt med potevoks og potecreme, men jeg synes stadig det sker lidt tit, ca. 3 gange på 14 dage, hvoraf de sidste 2 dage har været én gang per dag.

Er det noget han vokser ud af, når poterne bliver mere hårdføre, eller kan jeg gøre noget for at de poter ikke medfører så meget gene? smiley

Kommentarer på:  Hvordan skånes poterne?
Kommentér på:
Hvordan skånes poterne?

x