{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

CM
CM
Tilmeldt:
11. sep 2020
Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 742

Cell Well Being - Håranalyse nogen der har prøvet det ? {{forumTopicSubject}}

Håber nogen har prøvet det enten på sig selv eller et dyr og vil dele deres erfaring smiley Eller måske nogen får lyst til at afprøve det og efterfølgende vil give sin erfaring med det smiley

Umiddelbart virker det som om slutresultatet omkring prøven, giver de samme svar som jeg selv får ved test med en bioresonance smiley

https://www.testdinhest.com/h%C3%A5rtest?fbclid=IwAR2UPKFhHEhw974bWqL6G-us9Ua3p01liGDqwXNVF8l0ec5-dW82WW0OnO4

International hjemmeside: https://cell-wellbeing.com/

Dansk dyrlæges udtalelser omkring det: https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR3N9gFy95OOMCHrFDfMpcXmxzhgJJb25QzfUInThpoPLSw0bnF2bHENFPk&v=M4VCE9-MfOk&feature=youtu.be


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cell Well Being - Håranalyse nogen der har prøvet det ?
  • #1   7. feb 2023 Interessant! Ved du om hun laver disse test?

  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 742
    #2   7. feb 2023 Louise smiley jeg forstår ikke din kommentar smiley ?

    Hvis du vil se hvem der udbyder CWB tests, kan man se det i nogen af linksene smiley

    Hvis du hentyder til hende, der udfører bioresonance på mine hunde, så er svaret nej smiley

    Det er to vidt forskellige tests, men som umiddelbart, giver de samme svar, ud fra hvad jeg kan læse smiley
    Og der er stor forskel på priserne smiley


  • #4   7. feb 2023 Charlotte sorry. Jeg overså faktisk de 2 første links og så kun youtube-videoen. Det var hende jeg tænkte på. Nej jeg ved godt det ikke er det samme. Mine er jo også testet. Jeg har dog kunder/søster jeg gerne ville henvise, men ved jo godt at det er no go.

  • #5   7. feb 2023 Jeg kan ikke se grunden til at bruge den..

    Det er godt nok mange penge på sådan en test..


  • #6   7. feb 2023 Ja det kan jeg så godt finde på. Hvis den kan noget af det samme som den test Charlotte bruger (og vores hunde også), så kan det virkelig give en aha-oplevelse og være en stor hjælp.

  • #8   7. feb 2023 Gerne Isabelle.
    Et eksempel er en kundehunde (Westie) jeg har trimmet fra den var hvalp. Omkring 1 årsgalderen begynder han at få en slags furu kler på for poterne. Han er til utallige dyrlæge besøg, får antibiotika/penicillin hver gang, der skal vaskes poter, får allergifoder osv. Det er et større dyrehospital. Hunden bliver undersøgt gang på gang. Dyrlægerne spørger ejer direkte. Om hun har nogle idéer til en løsning. Underforstået de giver op, og vil nok mene at aflivning ville være næste skridt. Efter længere tids bearbejdning siger ejer ja til at få testet. Der er ligesom ikke noget at miste. Hunden tåler ikke antibiotika og ej heller allergifoderet. Der er ubalancer i salte og andre ting. Der bliver testet på forskellige foder typer/kilder, og der laves en foderplan. Ejer var mildest talt skeptisk. Siden han blev testet(tror det er nok i alle tilfælde 1 år siden, så har jeg kun set lidt rødmen i huden. Det er ikke dyrlæge besøg hver måned mere. Langt fra. Ejer står ikke længere og græder i frustration når hun afleverer sin hund.

    Mine egne sealyer er test. Det var egentlig kun pga nysgerrighed. De fejler umiddelbart ikke noget. Ingen øre- eller hudproblemer. De kunne dig ikke tåle fisk, den ene havde orm (Jeps der kom en enkelt ud efter en ormekur), der var pesticidbelastning og andre ting. Hende med ormen havde også noget med stofskiftet. Efter foderskift (til dét der var testet på), udrensning, noget homøopatisk osv, så tabte hun sig. Vi havde faktisk kæmpet med at hun var lidt for rund. Deres pels på poterne og skægget blev kridhvid og ja de så bare endnu sundere ud.

    Om man tror på det, er jo individuelt. Jeg har bare set at det virker.


  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 742
    #9   7. feb 2023 At bruge sådan en test én gang, er spild af penge smiley

    Om det er CWB som jeg efterlyser erfaring med eller bioresonance, så er begge test = Et her og nu billede.

    Isabelle: Min søster går hos en behandler med bioresonance. Hun har flere diagnoser, efter at hun jævnligt har gået hos sådan en behandler, har sygehusets blodprøver og scanninger vist at hendes brug af medicin kan reduceres, så det er ikke hende selv eller behandleren, der vurderer om det går den ene eller den anden vej med hendes helbred smiley

    Min søster kan mærke stor forskel i sin hverdag smiley Tro kan flytte bjerge, men jeg tror ikke, tro kan ændre blodprøve- og scanningsresultater.

    Det handler ikke om evigt liv men om bedre livskvalitet i den tid man er her, for min søsters vedkommende handler det om, at bevare nyrefunktion længst muligt, samt at beholde sine ben længst muligt smiley Efter et forløb, hvor hun jævnligt har været der og fået rettet op på flere ubalancer, er hun overgået til at komme der ca. hvert halve år og på sigt mener behandleren 1 gang om året er nok. En krop forandrer sig livet igennem og dermed også de behov den har.

    Min søster har bl.a. sukkersyge og officielt kun en nyre. Hun har gået hos flere forskellige diætister fra det offentlige og betalt en mindre formue hos private. Det er endnu ikke lykkedes nogen af dem, at lægge en kostplan, der virker for sukkersygen OG nyrefunktionen smiley




  • #10   7. feb 2023 Der ér nemlig et her- og nu billede.

    Hvor fandt du én til din søster?
    Husker vi talte om det, men på daværende, var det kun Vegatester der var fundet.


  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 742
    #11   7. feb 2023 Jeg har aldrig ledt efter en vegatester til min søster smiley

    Det har været at søge på nettet og så ringe og spørge om de kunne finde ud af, at bruge bioresonancen til andet end slankekur og rygestop smiley Haft min tyske homøopat veninde med på sidelinjen hele vejen igennem smiley Dem der påstod de kunne noget mere, er familien inkl. mine to døtre herefter pudset på smiley Og kun en duede smiley Han gør så ikke brug af homøopati, men bruger bioresonance maskinen til behandling (Det kan den tyske homøopat også, men det tager for lang tid og bruges kun, når det virkelig gælder her og nu).

    Men vedkommende er så også dygtigt og eftersom mine hunde har været prøvekaniner igennem flere år og sporet mig i den retning, så beder han altid min søster om, at hilse hundene fra ham smiley


  • #12   7. feb 2023 Nej det er jeg da klar over. Du spurgte mig om jeg kendte en "Astrid" til din søster, og jeg fortalte at jeg udelukkende kendte en Vegatester. Det duede jo ikke
    Derfor er jeg da glad for at løse, at du har fundet én.


  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 742
    #14   7. feb 2023 Jeg er næsten lige kommet hjem fra agility med vores "frække Frederik"

    Jeg har stillet samme spørgsmål på FB i gruppe med allergi hunde og har fået en pb fra en CWB behandler med kontakt information til en kunde, så denne kan fortælle sin oplevelse af testen smiley


  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 742
    #15   8. feb 2023 Isabella, jeg oversår din kommentar # 3

    Hvis en hund er sund og rask, kan jeg simpelthen ikke se, hvorfor man skulle bruge penge på den slags test. Men jeg følger spændt med for at høre, om nogen har erfaringer med syge hunde, der er blevet raske/har fået navn på en sygdom efter disse test.

    Hvordan ved du, at din hund er sund og rask ?

    Det er jo ofte sådan, at en sygdom ikke kommer ud af den blå luft, men ofte er påvirket af vores ernæring (ensidigt/forkert), miljø (fysisk og psykisk) og kroppens mulighed for at bevæge sig frit (Traumer, smerter, låsninger og ømhed). Over tid bliver ubalancer i kroppen til sygdom, får den ikke den ernæring den har brug for, lever i et stresset miljø og måske har lavet en forvridning, så står man f.eks. lige pludselig med en sygdom. Det gælder hundene og mennesker. Hunden kan som mennesker også få et traume, der sætter sygdom i gang.

    Tror de fleste af os, har set/hørt om et menneske, der aldrig har fejlet noget og som pludselig efter et traume som f.eks. et fald, med brækket kropsdel, får den ene sygdom efter den anden, eller pludselig afgår ved døden efter kort tids sygdom, hvor de efterladte tænker, hvad fanden skete der lige der ?

    Jeg har kun erfaring med min søster omkring bioresonance og ellers er det hunde, jeg har erfaring med.

    jeg har fulgt flere hunde fra de blev testet til de er kommet igennem og det har været mange forskellige udfordringer/diagnoser. Hunden Louise refererer til, er jeg ret sikker på, at jeg kan "genkende" Og hvis jeg har genkendt den, så er den kun blevet testet en gang, den er aldrig blevet retestet efter behandling og foderændring = Den kan stå i samme udfordringer eller andre fordi, nu er sygdommen overstået....... Jeg er ret sikker på, at hvis den var blevet retestet igen, ville rødmen som Louise stadig observer indimellem være en saga blot.

    Jeg har en kollega, der har en blanding imellem en bomuldshund og en af de andre små pelsracer, hun har haft store problemer med at få hunden til, at spise og har været mange fodermærker igennem. Hunden har som flere andre hvide hunde haft rødt pels omkring øjne, mund, numsehul og ved trædepoter, dyrlægens forklaring var noget med enzymer i hundens spyt. Pelsen filtret hurtigt = Efter en udrensning, opbygning af tarmfloraen samt kostomlægning spiser hunden uden problemer, pelsen filtrer ikke på samme måde, den er ikke længere rød nogen steder. Hunden var ifølge dyrlæge og ejer sund og rask, men ingen tvivl om, at både hund og ejer, har det bedre i hverdagen nu.

    Jeg kan ikke sidde og remse diagnoser/hundeforløb op uden ejernes tilladelser, så derfor kan jeg ikke gå i detaljer eller komme med flere eksempler.

    Bioresonce er ikke et mirakelmiddel overhovedet ! Det er heller ikke hokus pokus, det kører på frekvenser/lydbølger som lægevidenskaben også benytter sig af som f.eks. scanning, de fleste af os kender og bruger det også i daglig dagen i form af vores mobiler og mikrobølgeovne.

    Der hvor det bliver hokus pokus er, at dem der har lavet bioresonce maskiner påstår at de har fundet frekvenserne specifikt for de enkelte organer og det er lægevidenskaben ikke enig i.

    Jeg er ikke fanatisk, mine hunde får også "mc donalds mad" Men jeg tror jeg ved, at jeg giver dem det basisfoder de har brug for, så det er okay at "synde" og have det sjovt.

    Det er ikke længe siden min "tro" på bioresonance blev sat på en hård prøve og hvor jeg nok havde valgt at gå "med" min dyrlæge, som ved hvad jeg laver med det alternative ! Jeg har beskrevet forløbet i anden forbindelse og "historien" er direkte kopieret fra denne beskrivelse og kommer her: (Husk jeg er imod at fjerne hormonsystemet )

    For første gang i mit 34-årige hundeholds karriere, har jeg haft en tæve med akut livmoderbetændelse. Cindy gik fra at være lidt utilpas og slikke sig forneden (udenfor løbetid) til at være totalt krumrygget og med en del blod og infektion løbende ud på 48 timer.

    Det er også første gang, hvor min overbevisning på den alternative måde vi holder hunde på herhjemme, igennem 6 år virkelig blev sat på prøve.
    Da jeg så de første spæde tegn (onsdag), satte jeg i gang med homøopatisk infektionsbehandling, telefonisk kontakt til dyrlægevagt, der mente at det kunne vente til torsdag morgen, hvis jeg følte mig tryg ved det. (Jeg havde smertestillende, jeg kunne give hende).

    Kontaktede egen dyrlægen torsdag morgen og fik svaret; Ingen tvivl om det er livmoderbetændelse, vi har ikke tid til at operere hende i dag, men kom og hent antibiotika og smertestillende, så operer vi hende i morgen. Det gav mig ingen ro – overhovedet! Hvordan kunne dyrlægen konkludere dette uden at have undersøgt tæven?? Han ville selvfølgelig scanne hende lige før operation. Hvordan vidste han, at hun kunne overleve 24 timer mere alene på antibiotika og smertestillende?

    Min udenlandske behandler igennem 6 år der også er blevet en meget kær veninde (Bioresonance suppleret med homøopati) Var i Danmark, så jeg kunne få testet Cindy, samme dag som jeg havde hentet antibiotika. Hun var også chokeret over dyrlægens udmelding uden at have undersøgt tæven.

    Behandleren testede Cindy og konklusionen var: Dette kan tages med medicin fra dyrlægen, tilsat homøopatisk behandling, men det ER din beslutning. (Lige her blev bioresonance program brugt til at sætte skub i sygdomsbehandling)

    Jeg er gift med en sort/hvid mand og da vi talte om hvilken beslutning, der skulle tages, sagde han direkte: Jeg er næsten 90% overbevist om, at det du alternativt gør, er rigtigt, men du skal også vide, at hvis vi mister Cindy, fordi du fravælger operationen, så har du tabt mig totalt til det alternative…. Men det er din beslutning og jeg vil ikke bebrejde dig.
    Dyrlægens, den alternative behandlers og mandens udmelding, kommer alle sammen i løbet af torsdagen. Jeg skal beslutte mig for om Cindy skal afleveres til operation fredag morgen.

    Jeg er maks. presset, jeg kan se at tæven faktisk har det bedre efter, at hun har fået en del blodig infektion ud, men jeg aner ikke hvordan hun ser ud indvendigt, jeg har nogen frekvenstal fra en bioresonance maskine, og dyrlægens modsatrettet anbefaling uden at have set tæven.

    Jeg valgte simpelhent at ringe til dyrlægen fredag morgen og sige, jeg kommer ikke og afleverer min tæve til operation uden, at DU har undersøgt hende og jeg skal være med til den undersøgelse! Hjælp mig, jeg er maks. presset i at tage den rigtige beslutning.
    Dyrlægen ved, at jeg bruger behandleren og hvad det går ud på.

    Dyrlægen undersøgte Cindy inklusive scanning og konklusionen var = Det er faktisk okay Charlotte, at du fravælger operationen, hun er nok en af de 10% hunde som vi ser, vi kan medicinere os ud af. Det ser ud til at langt det meste infektion allerede er kommet ud, så det er IKKE uforsvarligt af dig at tage hende med hjem weekenden over og så kan vi tales ved mandag og forlænge den medicinske behandling, hvis ikke der sker nogen forværring i løbet af weekenden.

    Endvidere sagde dyrlægen; Ja, du er ikke en helt almindelig hundeejer (Han er p.t. stresset pga. stort pres på klinikken og havde nok glemt det i forbifarten) Jeg har stor respekt for ham og han bliver bestemt ikke fravalgt, men jeg har lavet nogen tilvalg.
    Konklusionen er at den alternative test udført af behandleren og dyrlægens undersøgelse var enige! Behandlerens test var først og havde derfor ikke mulighed for at læne sig op ad dyrlægens konklusion.

    Min mand er stadig på MIT hold og min tro og overbevisning omkring den alternative tilgang jeg bruger, er intakt.

    Tæven er også stadig intakt. Nu kan jeg i ro og mag finde ud af, om hun skal steriliseres, hvor hun kan beholde sit hormonsystem for dette, var ikke en mulighed ved en akut operation, jeg kan også være heldig, at det var en engangsforestilling, hun vil blive fulgt tæt med løbende alternative tests de næste løbetider. Hun bliver scannet igen af dyrlægen i næste uge, hvor der er gået 10 dage efter endt medicinsk behandling.
    Nu hvor der er ro på situationen, har jeg mulighed for at reflektere og der HAR faktisk været ændringer på Cindy i de sidste løbetider. Hun er netop blevet 6 år, har aldrig lidt af falsk drægtighed (som kunne ses, for studier viser, at de alle er det uden, at vise symptomer som ejer kan spotte) Hun har altid kun været lidt mere sensitiv under og efter en løb, men i de sidste to løb har hun faktisk haft produceret lidt mælk, kun så lidt, at jeg lige har noteret mig, at der var lidt indtørret omkring patterne. Det har jeg ikke tænkt mere over, men det er fremadrettet noget jeg vil have i baghovedet, at alle ændringer KAN have en betydning.
    Dette er IKKE skrevet for at overbevise andre omkring at alternativt er godt, men kan ikke udelades, da jeg er FOR, men egentlig bare en reflektering over et sygdomsforløb som måske kunne være undgået, hvis jeg havde lagt mere i, at hun faktisk havde gjort noget anderledes i sin foregående løbetider, samt at det kan være en god ide, at stoppe op og stille krav til sin dyrlæge, før man retter ind også, når denne og man selv er presset.

    Vi er vores hundes stemme og advokater!







Kommentér på:
Cell Well Being - Håranalyse nogen der har prøvet det ?

Annonce