Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor en fastedag?
  • #1   27. sep 2007 Jeg bruger heller aldrig faste dage

• #2   27. sep 2007 Det har noget med ulvenes natur at gøre, de skal jo selv fange deres mad og nogle gange fanger de ikke mad, så sulter de den dag. Ved dog ikke helt hvorfor folk gør det, og gør det heller ikke selv.

• #4   27. sep 2007 Jeg gør det ca 1 gang om ugen. Hvorfor? Tjah. har fået at vide af min dyrlæge at det er sundest for tarmsystemet.
    Desuden er jeg først hjemme 22.30 om tirsdagen, så det er alligevel for sent at fodre hende der...

• #6   27. sep 2007 Vi har også fastedage ind imellem - ingen faste dage og ik altid lige engang om ugen -

Derudover er det meget forskellligt hvornår på dagen de spiser -

Men selv på fastedage når de at få tillusket sig et eller andet

Og om ik andet er have - mark - gårdsplads etc - et sikkert sted at finde et gammel ben eller lign -
    - Som de jo tygger og spise det hele af - ss -

Men hunde tager slet ik skade af en dag uden mad -

• #7   27. sep 2007 altså her holder hun selv en faste dag og nogle gange flere

• #9   27. sep 2007 Man faster ikke pga overvægt.. det vil ihvertfald ikke hjælpe på overvægten..

Jeg har kun fastet Luna et par gange, og det var da hun var yngre og havde dårlig mave.. Og så da hun skulle steriliseres..

Og det er ikke noget, hun synes er sjovt.. og det er der ingen tvivl om at hun får fortalt mig.. Så faste herhjemme er yt.. medmindre det er strengt nødvendigt.

• #10   27. sep 2007 jeg har altid fået at vide at det er fordi det styrker musklerne... Mavesækken ''hænge'' i 2 muskler og de strammes op af fastning, der kan man så forebygge mavedrejning f.eks.

• #11   27. sep 2007 camilla. hvorfor skulle det være for sent at fodre 22:30? Min han kan da godt finde på at æde hans aftensmad midt om natten, hvis han først er sulten der. og fred være med ham. det skal han da have lov til

• #12   27. sep 2007 Hundene får en fastedag da de stadig er 70% ulv! Og det er lige meget hvilken hund man har..
    I deres natur går der gå dage før de får mad..
    Desuden hjælper det rigtigt meget på lederskabet at det er EJER der bestemmer hvornår der er mad og hvornår der ikke er mad smiley

• #13   28. sep 2007 Mulle pige.........

Dyr faster kun i naturen hvis de er absolut tvunget til det. Det er ikke noget de gør frivilligt eller med glæde.

En god leder er da en der kan sørge for resurcerne? Det har da intet at gøre med hvornår bare maden kommer, det er med hvor tit den kommer.

• #14   28. sep 2007 janie.. Hvis du har spist 8 kilo kød, kan du så spise igen lige efter?
    Se pogrammer om ulve.. De jager først når de synes det er tid. Og der er kun en der bestemmer hvornår det er tid; Alfahannen...

• #15   28. sep 2007 Mulle.........Vi er helt enige.

Men jeg vil påstå det er omstændighederne der gør det, ikke andet.

Var ulve et sted med en overflod af mad, ville de, efter min bedste overbevisning, spise hver dag, og dermed ikke 8 kilo.

De 8 kilo kommer af de er mere end sultne, og ikke aner hvornår næste måltid kommer.

Det har jeg svært ved at sammenflette med en god/dårlig leder

• #16   28. sep 2007 janie

Du skulle ha set den udsendelse om kpax9 ulv 42 og 21.. Den største ulveflok der har fundet sted.. De kom kun til parken fordi der var for mange dyr.. de levede i overflod, men jagede kun en gang om ugen...

• #17   28. sep 2007
    Min hund faster selv. Igår serverede jeg en lækker oksehale for hende... Hun rørte den ikke. den blev begravet i kurven. Og her til morgen -ja så gik hun så igang.

Kommentér på:
Hvorfor en fastedag?

Annonce