{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handler
  • #1   21. jul 2005 jeg tror man finder dem mest ved at spørge sig frem til udstillingerne - altså hvem de andre opdrættere bruger og sådan...
    Ofte vil junoir handlerne gerne have lidt mere erfaring...

Hvilke udstillinger tænkte du på?

Jeg har løbet med andres hunde - dog aldrig din race...

• #2   21. jul 2005 Jeg har prøvet at spørge rundt blandt de andre- men dety har ikke rigtig hjulpet.Det er de fleste udstillinger jeg tænker på , sådan generellt.Dog kun de "store" hvor der er aut. dommere på , de andre kan være ligemeget...de er kun for sjov.De/ den næste store jeg skal til er Odense og Herning.

• #3   21. jul 2005 Men mest den i Herning til Dinky, for hun er nok den bedste hund jeg har.Og jeg vil snart ha det sidste cert, så hun kan blive champ.

• #4   21. jul 2005 jeg kan kun hjælpe dig her på sjælland... jeg kommer til brøndby den 17 / 18 september...

jeg vil også helst møde hunden og have lov til at løbe lidt med den inden og sådan lære den at kende

men jeg ved ikke om det er sådan en som mig du søger

• #5   21. jul 2005 Jeg har skyndt mig at sende en venneansøgning til dig.

Jeg kommer ikke til Brøndby, for Dinky skal have hvalpe først i August, men jeg vil meget gerne prøve at du går med Dinky til en anden udstilling

• #6   21. jul 2005 jep det kan vi godt finde ud af!!

Jeg synes det er super sjovt - jeg elsker at udstille min egen!

• #7   21. jul 2005 jeg er desværre på ferie når odense er igang - rigtig ærgeligt!
    men jeg må se om jeg kan komme til herning så - eller næste gang der er noget på sjælland

Kommentér på:
Handler

Annonce