{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Avl.. For og imod.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo Kiki på 2 år.. Da jeg fik hende var min drøm at avle på hende når hun bliver ca 3 år (hvis alle tests osv er gode selvfølgelig) men nu er jeg ikke så sikker længere.. Mener i at der vil være gode købere til et kuld amstaff hvalpe med stamtavle? Eller er markedet mættet nu hvor der er så mange uden tavle??
Er virkelig sådan i tvivl..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Avl.. For og imod..
  • #1   21. nov 2007 hmm har selv tænkt det samme med min buffy.. men jeg er mere i tvilv om, om det er de rigtige ejer der køber hvalpene.. ved godt man har rat til at sige fra hvis det er.. men man kan jo aldrig være helt sikker..

• #2   21. nov 2007 Jeg tror personligt, jeg ville springe over ;o)

• #3   21. nov 2007 jeg synes da absolut ikke at du skal fravælge at få hvalpe på din tæve pga tendensen på markedet..men der imod skal du fravælge det hvis hendes sundhed både fysisk og psykisk ikke gavner racen på noget punkt.....

• #4   21. nov 2007 Altså det ligger helt fast at der kun bliver avlet på hende hvis hun kan bidrage med noget positivt til racen.. Men er fandme godt nok i tvivl.... Ville være død-ulykkelig hvis en af mine hvalpe skulle komme i de forkerte hænder, på den ene eller anden måde..

• #5   21. nov 2007 Braks, hvis man ikke kigger på, om det er marked, så kan man jo være heldig at ende op med at være ejer af 7 hunde i stedet for 1 - eller gå vejen til dyrlægen og aflive sine hvalpe..

Synes nu nok, det er en væsentlig faktor....

• #6   21. nov 2007 jamen selvfølgelig er det en væsentlig faktor at hvalpene skal kunne komme ud i et egnet hjem...det er da det som kan få enhver ansvarlig opdrætter til at ligge søvnløs....men der er da ingen grund til at tage sorgerne på forskud FØR man ved om ens tæve er egnet til avl....

og ja..så kald mig for naiv...men jeg tror da på at der findes ansvarlige ejere til alle slags hunde..ellers ville jeg da ikke selv sætte hvalpe til i denne verden.....

Kommentér på:
Avl.. For og imod..

Annonce