{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

rejse med hunde {{forumTopicSubject}}

hej allesammen smiley
ville bare af ren nysgerrighed høre om der var nogen der havde prøvet at rejse med jeres hund(e) og her tænker jeg på flyrejser??
Vi skal ha Nielson med til Spanien hvor mine forældre bor om 2 uger. Han skal med i kabinen i flyet (så længe han ikke tager på!!!) og jeg er lidt spændt på det hele. både flyrejsen men så sandelig også varmen og luftfugtigheden. Vores dyrlæge siger det ikke skulle være et problem så længe vi ikke løber eller går laaaange ture med ham når vi er dernede.
Hvordan er jeres oplevelser???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rejse med hunde
  • #1   27. jul 2005 vi skal helt ned til syd spanien, i nærheden af malaga.
    Ja det blir meget spændende at se hvad han siger til det og om han skal med en anden gang smiley


  • #2   27. jul 2005 hvornår skal i afsted?? og hvad gør i af Gizmo??

  • #3   27. jul 2005 vi flyver den 10/8... glæder os helt vildt. specielt synes jeg det er ved at være tid til at se mine forældre igen smiley
    Vi skal til Mijas costa (fuongirola) Vi regner ikke med det bliver så slemt for ham med varmen, da mine forældre har aircondition indendørs. Hvis vi skulle bo på camping eller lign havde vi heller ikke taget ham med... det er kun fordi det er en fast bopæl med alt hvad der skal til, at vi tager ham med smiley


  • #4   27. jul 2005 ja, det kunne da være rigtig hyggeligt smiley man ved jo aldrig... i kan sagtens kende os - det er os med hunden smiley

  • #5   27. jul 2005 Det lyder spændende. Har også sommetider tænkt på at få Mille med til Spanien. Hun må vist være i kabinen?

    Hvert år er vi selv i Spanien hvor vi har lejlighed, og det er tit i 2-3 uger, hvilket er længe at undvære tøsen *S*

    Jeg håber I får en god tur!


  • #6   27. jul 2005 Rikke... det tror jeg sagtens hun må... de må veje max 10 kg med taske (som af en eller anden årsag skal være vandtæt???)

    Ja, det er længe at skulle undvære sin "baby" men hvis ikke Nielson har det godt på denne tur, tager vi ham ALDRIG med igen smiley


  • #7   27. jul 2005 mia... det er vist mere held end forstand at min kæreste har taget billedet på det tidspunkt, men må da sige at det er perfekt taget smiley
    ÅÅÅh nej, du må ikke sige jeg har rost ham... så blir han ulidelig smiley


Kommentér på:
rejse med hunde

Annonce