{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde og piller??
  • #1   30. dec 2007 en god dyrlæge vil anbefale at prøve medicinet før nytår da noget psykofarmaka kan forstærke angsten

• #2   30. dec 2007 min sage at jeg kunne gøre det hvis han var meget bange , men hvis det kunne undgåes ville det være bedst da hunde hels ik skal ha piller....

• #3   30. dec 2007 ved at fenemal er rimelig stærkt. noget min far engang fik for smerter og førhen brugte man fenemal til epelipsi patienter....

Gir ik selv mine noget....

• #4   30. dec 2007 Hej Lizzi

Du kan gå ind på www.netdoktor.dk og se under medicin. Præparatet bruges også til mennesker, men til hunde gives det formentlig i mindre doser.

Det er første år med vores hvalp, så jeg har ingen erfaringer med sløvende medicin til hunde. Jeg prøver indtil videre at forbygge med positiv hundetræning. Dvs. at jeg giver hende en godbid når vi har hørt skud på vores gåture. Det har haft en god virkning på Tirith, men glad for nytåret tror jeg ikke hun bliver.

Håber I får en god nytårsaften sammen med jeres hund.

Astrid

• #5   30. dec 2007 min hund er 6 år og jeg har prøvet med træning, men det reager han ik på, han bliver så bange at han ik lytter til nogen... før har jeg boet på landet så har ik haft brug for piller tidligere, så det er helt nyt, men desværre sidste udvej og jeg har snakket med dyrelægen om det flere gange... jeg ville bare høre andre der har prøvet det, hvad deres erfaringer er..

• #6   30. dec 2007 vi prøvede fenemal til vor første hund. han slingrede rundt så vi troede han havde fået en hjerneblødning og dagen efter var han virkelig bange, for han han havde registreret det hele men kunne ikke reagere og angsten blev forstærket af at han ikke kunne styre sin krop..

Kommentér på:
hunde og piller??

Annonce