{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Morgenmads hare... {{forumTopicSubject}}

Øv bøv.. Så lige at Dinafisen stod nede i den bagerste del af haven og gnaskede i noget. Fa..... om ikke hun havde fanget en hare. Hvordan den stakkels afdøde og nu halvspiste hare er kommet ind i haven må guderne vide, men kæmpet for at komme ud har den da. Der hang kæmpe pelstotter i hegnet ;0/.. Så mor her ud med spade og greb og fjerne liget.. Damen er ikke helt tilfreds nu, men jeg går altså ikke ind for råfodring med levende dyr ;0/ Og Dinafisen må nu lide den tort at komme i bad for anden gang denne uge, for smurt ind i blod er hun da ;0/

Skal man se lidt lyst på det så har hun da selv sørget for lidt aktivering her til morgen ØV....................

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Morgenmads hare...
  • #1   16. feb 2008 øv øv, det er altså ikke lige det fedeste!!

til din trøst har jeg en faster, hvis KAT engang fangede og spiste en hare, vel og mærket efter den havde slæbt den ind gennem kattelemmen og ind i køkkenet! MUMS!!

• #2   16. feb 2008 Ha ha smiley Kan næsten se det for mig

• #3   16. feb 2008 Nej syntes absolut ikke det er fedt. Og er meget lidt stolt af hende ... Og lige nu er jeg rigtig glad for vi ikke har en hundelem, var død hvis hun havde slæbt den ind ...Adrrrrrr

• #4   16. feb 2008 Kamilla D > Jeg er ikke i tvivl om at hunden har moret sig og syntes hun var mægtigt dygtig.. Men mit bløde hjerte græder for haren.. Men okay jeg ved jo at Dinafisen har et stærkt instinkt for jagt og derfor har jeg hende heller aldrig uden snor uden for ejendommen...

• #5   16. feb 2008 Øv ha Jannie - kan godt forstå at du er ked på harens vegne... men det er jo desværre et urgammelt instinkt der er trådt i kraft så snart hun så staklen....

RIP haremis *s*

• #6   16. feb 2008 Prinsesse MiaMaja>
    Nej ingen tvivl om at hendes urgamle instinkter absolut ingenting fejler.. Men jeg troede nu ikke at hun kunne fange en hare ( Hun er lidt tung i bagen normalt ) Men hun fik jo så også lidt hjælp af hegnet ...

• #7   16. feb 2008 Mydog > Nej vi skal ikke begynde at barfe ... Selv om damen ville finde det helt fantastissk...

• #8   16. feb 2008 Så er det nu jeg med skam må meddele at dette ikke var Dinafisens første nedlægning.. Hun har udover haren
    1 Høne, 1 kattekilling, 2 muldvarpe, 4 fugleunger, 3 mus ( af hvad vi har opdaget ) og 1 pindsvin på samvittigheden :0(

• #9   16. feb 2008 Hold da op ... altså Bella gider ikke engang spise biller og edderkopper... selvom jeg har prøvet at lære hende at edderkopper er meeeeget onde overfor mor og at hun hellere må ta livet af dem.... Men hun sætter sig bare og glor på dem mens de går forbi... *G*

Sikke da et morderregister hun har sig hende Dina..... og en lille kattekilling... årh nej da....

• #10   16. feb 2008 Hold da op... Tuffe stikker af fra dem i stedet! Det er helt galt hvis de siger lyde/hvæser...

• #11   16. feb 2008 Nårh ja jeg glemte da at hun også har kvast et utal af edderkopper, og det er så ok :0)..
    Det med killingen var jeg heller ikke særligt stolt af.. Lille missekilling skulle på sin første udflugt uden for fyrrummet hvor vores katte ellers bor og vupti snuppede Dina den og så var den død :0(
    Hun kan ikke li` katte. De voksne katte ved hun godt at hun skal holde sig fra, de har nemlig skarpe kløer

• #12   16. feb 2008 ad ad!! haha .. jamen den har da rigtig hygget sig..

• #13   16. feb 2008 hej kan det trøste dig, at få at vide at min kærestes mormor havde en kat der slog andre katte ihjel og slebte dem ind i deres grage

• #14   16. feb 2008 hun er da bare en jagthund så må vildet jo blive uden for jeres grund hi hi hi

• #15   16. feb 2008 Svarer vel til at en kat fanger en mus ?! ....

Derfor alle burde 'indhegne' deres hunde så det ikke ender med de der grimme overskrifter i BT om at en hund har dræbt hele indholdet i en gedefold...

Hvis ikke jeg havde brugt lang tid på at fortælle min gamle hund om at kaniner ikke er hundeaktivering, så var den da også blevet til aftensmad....
    Fik dog aldrig overbevist min brors Rottweiler om det samme *G* ... Derfor han ikke fik lov at komme for tæt på..

• #16   16. feb 2008 Ja netop Stine... Dina har ca 5000 m2 have at rende frit i.
    jeg er ikke 2 sek. i tvivl om at hvis hun kom i nærheden af en flok geder/ får så blev de også spist .. Eller nok ikke spist men bidt ;0/

• #17   16. feb 2008 Jannie - Slædehundene har da vist også et imponerende jagtinstinkt ?!
    Dejligt at hun har så meget plads.. Det slår vores 20 m2 have smiley
    Der er nok en grund til at jeg ikke har en mutte *G*

Kommentér på:
Morgenmads hare...

Annonce