{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Til jer med hanhunde {{forumTopicSubject}}

Vi passer Harrisons datter i dag og i morgen,og vihar store problemer med Harrison,for hankan simpelthen ikke lade hende være. Han vil parre hende hel tiden og er helt ope og køre og puster og stønner. Vihar prøvet at skælde ham ud og enddasprøjte vand på ham, men ligemeget hjælper det, han har kun én ting i hovedet. Hun er ikke i løbetid eller noget, såder sker ikke noget ved det, men vi synes det er synd for begge parter,og også for Sally for hun kanslet ikke lege med hende som hun ellers gerne vil.

Harrison blev far til et kuld hvalpe sidste år, er det derfor han er blevet sådan? Lige nu er han lukket ind sammen med min kæreste på kontoret og pigerne er i stuen hos mig, men han er først lige nu gået i gang med det ben jeg har givet ham så han måvære ret stresset?

Nogle der har nole gode råd?De modtaget med kyshånd:-)


Kommentarer på:  Til jer med hanhunde
  • #1   24. feb 2008 hun lader ham ikke hoppe på hende hvis hun ikke vil. så hvs hun ikke er i løbetid så kommer han ikke til at få noget..

    det kan jo godt virke lidt voldsomt godtnok, men det er jo deværre tit sådan det foregår


  • #2   24. feb 2008 Nej hun smider sig bare om på ryggen, men siger ikke fra eller noget, og jeg tror det er derfor han bliver ved. Andre hunhunde vi kender siger fra med det samme, og så stopper han også

  • #4   24. feb 2008 Marie med Tor -

    Ja han er fuldstændig væk og reagerer ikke på noget som helst, så det kan godt være at det er bedst at lade dem væreadskilt,men det ville være dejligt hvis der var en løsning her og nu hehe:-)


  • #5   24. feb 2008 min hunhund siger heller ikke alitd fra, hun smider sig også bare.. såkan han ikke. mn det sker en sjælden gang imellem hun kke gider mere, så siger hun fra..

    man kan bare ikke rigtig gøre noget ved det.


  • #6   24. feb 2008 Så bare smid ham herhjem. Han får ikke en ben til jorden......*GGG* Lotus HAR sat ham på plads inden han så meget som NÅR at tænke på at hoppe på hende......*GGGG*

  • #8   24. feb 2008 Jeg ville også holde dem adskilt.. evt med en låge som Marie skriver

  • #9   24. feb 2008 Vi skal kun passe hende ti´l i morgen aften, og heldigvis skulle jeg til at sige, for det er da ikke til at holde ud, hehe

    Mette, det kan være jeg gør alvor af dit tilbud, for han er bare belastende, hehe:-) Sally er ellers også god til at sætte ham på plads (og hun er endda stereliseret hehe)


  • #10   24. feb 2008 Jeg ringer og snakker med dyrlægen om det i morgen, for han stresser også op på gåture, og ofte handler det kun om at slikke tis når vi går, og det er lige så han klaprer tænder og skummer, hehe

    Jeg ved ikke om han skal kastreret, men jeg synes det er synd for ham at han stresser sådan. Men han er slet ikke aggresiv eller dominerende, så på den måde er han jo en god hanhund


  • #11   24. feb 2008 * LBLZ *

    Det skal han ikke for hen har en mild grad af epilepsi, hvilket vi fandt ud af efter han var blevet far (ellers var han aldrig blevet det)


  • #12   24. feb 2008 Luna finder det mega belastende, når hun møder hanhunde der er sådan nøøøj de bliver sat på plads, men så er der jo dem der bliver ved...

  • #13   24. feb 2008 ...og ved og ved og ved *gg*

  • #14   24. feb 2008 Nøøøøj.... jeg bliver mere og mere glad for mine 2 kastrerede hanhunde....*GG*

  • #15   24. feb 2008 Ikke hos Lotus........*GGG*
    Jeg var med Rikke D. ude for at kigge på et muligt emne til hende. En kastreret han på 2 år.... Jeg synes at jeg ahvde "testet" ham på alle mulige måder. Men jeg havde Lotus i baghånden, for vi ville gerne se, hvordan han reagerede overfor andre hunde. Lotus er en "bestemt" dame, så med det samme hun så ham, røg hun frem, knurrede (hun er MEGET talende) og sagde :"JEG er dronningen og du skal ike prøve på noget som helst!!!". Jeg tog det helt roligt, for hun ville aldrig gøre ham noget, men undrede mig da lidt. Synes at hun var en anelse voldsomt reagerende. Men hanhunden respekterede det og de rendte rundt i haven sammen. Da Rikke så fik hunden hjem, viste det sig at være noget af det mest dominerende!! Rikkes hvalp blev HELE tiden jumpet på. Daaaaamn, det HAVDE Lotus jo fortalt os, bare på sin egen måde!!! Så jo, bare kom med de dominerende hanner.....*GGGGGGG* De bliver blide som lam efter at have været sammen med Lotus......*LOOOL*


  • #16   24. feb 2008 Mette H

    Årrrrhhh.... hold op.... måske Lotus en dag går hen og bliver rigtig forelsket....så vil hun både nysse og meget andet..... og så ...VUPTI.... så bliver du mormor *LOOL*


  • #17   24. feb 2008 Hehe Mette, hun lyder som en rigtig dame,det er lige noget for Harrison, han æææælsker sure damer:-) Når han finder ud af at han ikke må parre dem så driller han dem istedet *gg*

  • #18   24. feb 2008 *NITTIB* * MOPS & CAVALIER* fan *

    Har dine drenge ændret sig meget efter de blev kastrerede?Det er nemlig det vier bange for, at han skal blive lad og sådan


    Hende Harrison parrede er faktisk også en rigtig sur dame der altid sætter ham på plads, men lige den dag hun var klar var hun såååå sød over for ham, hehe, så pas du bare på Mette:-)


  • #19   24. feb 2008 NITTIP:

    Hvorfor tror du at gammeljomfruen er steriliseret??.......*LOOOOL*


  • #20   24. feb 2008 Hun vil gerne drilles og drille. DEN er hun helt med på. Men de skal IKKE prøve at hope op på hende. SÅ skælder hun ud. Jeg er bange for at de stakkels hanhunde skal til hundepsykolog senere i livet. De er traumatiseret for resten af deres liv.......*LOOOOOL*

  • #21   24. feb 2008 hehe,hende må jeg møde en dag, hun lyder altså bare skøn:-)

  • #22   24. feb 2008 *Scary Harry og Psycho Sally *
    Mine har overhovedet ikke forandret sig psykisk....
    Den sorte har altid været en stille og rolig hund ( ikke doven )... han er fuldstændig som han plejer... han har fået mere pels og har taget på.... ( min egen skyld ) for lidt motion.
    Den røde har været en vildbasse... pissede 30-40 gange op ad ALT, når vi gik tur.... han er blevet mere rolig... pisser kun 1 - 2 gange nu.... og har ikke forandret pels... :O)


  • #23   24. feb 2008 det gør olly også og du skal bare være lidt streng skæld den ud for det nytter ike at holde dem adskildt det hjalp ike ved olly:)

  • #24   24. feb 2008
    *NITTIB* * MOPS & CAVALIER* fan *

    Mange tak, det gr mig lidt mere rolig. Jeg vil gerne have ham kastreret, men jeg vil ikke have at han mister sin personlighed og og bliver lad eller noget:-)

    Mathilde, det er prøver, men det er ikke så meget kontakt til øverste etage i øjeblikket;-)


  • #25   24. feb 2008 Dominans tror jeg ikke det, han har tisserenfremme og jeg kan se hvor den styrer hen og det hele *gg*

  • #26   24. feb 2008 Men hansynes vel han har en lækker datter.....eller......eww, hehe

  • #27   24. feb 2008 Scary:

    *LOOOOOOL*...:Lotus er en "once in a lifetime" hund.........*GGGGG* Hun er noget HELT for sig selv....


Kommentér på:
Til jer med hanhunde

Annonce