{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

til jer med muskelhunde. {{forumTopicSubject}}

D. 27/3,kl 19,00,kommer Sussi Frisch og fortæller om muskelhunde,samt svarer på spørgsmål. Århus Firmasport,Paludan Møllersvej 110, 8200 Århus N.
Jeg har skrevet det af,fra "Hunden" og tænke,at nogen af jer måske kunne være int.
Der står ikke om man skal være medlem af DKK,
ej heller noget om tilmelding.
Håber at nogen evt. kan bruge det.??????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til jer med muskelhunde.
  • #1   21. mar 2008 Hende vil jeg helst ikke høre på...

  • #2   21. mar 2008 Ellers tak - hun er ikke for klog

  • #3   21. mar 2008 Camilla: Hvorfor ikke ? (aner ikek hvem hun er? )

  • #4   21. mar 2008 Jeg skulle lige til at skrive at jeg tror ikke jeg er særlig interesseret når det er sussi frisch der er taler, men kan se jeg ikke var alene om den tanke smiley

  • #5   21. mar 2008 Sarah
    Tror hvis jeg begynder med min holdnig til hvordan hun opfatter "muskelhunde" så bliver jeg frosset...


  • #6   21. mar 2008 Altså,jeg kender overhovedet ikke damen,så bare at der var et foredrag,og det er bare ment som en oplysning-hverken eller....

  • #7   21. mar 2008 viv

    Det var heller ikke for at sable dig ned - sådan må du endelig ikke opfatte det*S*


  • #8   21. mar 2008 NÅÅÅÅÅ ok,jeg blev sørme da logså lige noget paf.
    Da mange jo ikke holder "Hunden",synes jeg lige,at ville oplye det.
    Hvem er hun.???????


  • #10   21. mar 2008 ikke en pind af det hun omtaler er sandt

  • #11   21. mar 2008 Personen er ikke just den mest positive fortaler for muskelhunde....

  • #12   21. mar 2008 Jeg har aldrig hørt om damen før, men efter at have læst beskrivelse fra linket... gud fader bevares. Og hun skal forestille at yde kompetent rådgivning???

  • #13   21. mar 2008 kunne hun så holde sig til sandheden og omtale de forskellige såkaldte KAMPHUNDE rigtig, men heller ikke det kan hun,

  • #14   21. mar 2008 Grundet denne person er der flere og flere der ikke ønsker muskelhunde på træningspladsen.....



  • #15   21. mar 2008 lille hr og fru danmark der tager til sådan en foredrag bliver jo skræmt fra hvid og sands med den mening hun har..

  • #16   21. mar 2008 Denne annonce er skrevet af dyrlæge Lennart Svane, og bragt i ugebladet Familie Journalen:

    ''I 2006 blev staffordshire bullTerrier kåret til årets familiehund i England, hvor den ligefrem kaldes ''Nannydog'', barnepigehunden.''

    ''Lad det være sagt med det samme: En staffordshire bullterrier er ikke en aggressiv kamphund, selv om den nok hører til kategorien ''muskelhunde''. Det kan man blandt andet læse i Staffbogen, hvor forfatteren, der er museumsinspektør og passioneret staff-ejer, fortæller underholdende om sit liv og sine erfaringer med denne særlige hunderace. Her er også gode råd om daglig pleje, opdragelse og udstilling, men bogen rummer desuden herlige fotos og historiske facts om staff'en, der præcis som andre hunde bliver, hvad ejeren gør den til! ''Staffbogen'' af Erik Westengaard, Ejsensøs Forlag, 218 kr. Læs mere på www.ejsensoe.dk''

    Faldt over denne super-gode artikel, som jeg synes jeg ville dele med jer andre. Det var et udklip, så jeg ved ikke hvor gammel den er.
    Men under alle omstændigheder er den da rigtig god!


    uha hvor det lyder som en farlig hund LOL


  • #17   21. mar 2008 Siden hvornår er man begyndt at halekupere amstaffs?

    Citat:
    "Vagt og gårdhund. Flapøret. Importer er tit øre- og
    halekuperet."

    Og ved pitbull:
    Må ejes, hvis den er neutraliseret.
    Der er ca. 10.000 i DK.

    Æhhh... den skal da vist lige opdateres den der side...
    10.000 rednose pitbull i DK?
    Come on...


  • #18   21. mar 2008 bliver rasende over at der er personer der lige frem laver foredrag over noget de åbenbart ikke har en pind forstand på

  • #19   21. mar 2008 hvor herre bevars bruger dkk virkelig sådan en person til foredrag. er total rystet en så vel renomeret foretagen som dkk.. de sparker jo lige frem deres medlemmer i R.... de kunne lige så godt sige de ikke ville havde hundene i deres forbund

  • #20   21. mar 2008 Christina: jamen hvad gør hun når man går hende på klingen med hendes fejloplysninger?

  • #21   21. mar 2008 har lige skrevet til dkk for at sige hvad det er for noget svineri fra deres side .. de vil godt havde de midler der gør at ens hvalpe kan stambogsføres , og samtidig sviner de sådan set de folk til ved at indgå samarbejde med en komplet inkompitent person det er ikke seriøst i mine øjne

  • #22   21. mar 2008 Sådan!


  • #23   21. mar 2008 Jeg er dybt målløs over linket!
    Sikke dog nogle generaliserende og negative beskrivelser af racerne, og det passer da ved gud ikke. Har mødt hunde af racerne der er totale modsætninger af hvad hun beskriver der?

    Er især målløs over flg. beskrivelser af ALLE racerne generalt:

    - Racerne gider ikke/kan ikke, sætte sig ind i hundesprog
    - Opsøg ikke social kontakt, efter 8 mdrs. alderen. De er ikke interesserede.
    - Opsøg ikke social kontakt, efter 8 mdrs. alderen. De er ikke interesserede.
    - De har ikke noget kropssprog.

    Det kan godt være at deres kropssprog/hundesprog ikke er ligeså godt som andre racers, det ved jeg ikke noget om, men at påstå det er ikke-eksisterende er da noget vrøvl.

    Stort set alle beskrivelserne af racerne forargede mig, men især dette fra beskrivelsen er Boer Boel'en <i>"Kan ikke enes med nogen."</i>






  • #25   21. mar 2008 Hov, fik indsat to citater, det var en fejl.

    Kunne være fedt hvis der var en person, der kunne tale sin sag som "bød hende op til dans". Altså inviterede hende til et åbent foredrag/debat og sagde hende imod.


  • #26   21. mar 2008 Tim&Tina - jeg er forarget over hele teksten, så kunne i og for sig citere den hele herinde, hvis jeg skulle citere alt hvad jeg er rystet over at læse, men de punkter dér var lige dem jeg undrede mig mest over.

  • #27   22. mar 2008 der er også en eller anden foredragsholder der har været ved at gøre sig klog på den franske bulldog og hvordan den er en kamphund.. det avde min hundepensions dame været til, så hun var klar til at passe dem for nu havde hun jo lige hørt om hvordan de skulle takles på det deresens kamphundekursus.

  • #28   22. mar 2008 Jeg kunne godt tænke mig at høre hendes foredrag. Mest for at jeg kan ryste lidt på hovedet og få mig et lille smil på læben...:-) Kunne jo evt. tage Brutus med og bede hende møde ham. Han har desværre et knæk på halen så han kan ikke vise når han er Zorro...:-)

Kommentér på:
til jer med muskelhunde.

Annonce