{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Udstemning Så se lige her!!! {{forumTopicSubject}}

Efter en del diskutioner med bruger Camilla K omkring hendes uforskammet måde at skrive til folk på, (henleder til hendes Markeds annonce hvor hun søger en pit bull, bull terrier, amstaff) vil jeg bede om moralsk opbakning fra flere af de krænkede personer der har lagt øre til hendes krænkende og sårende kommentarer.
Det mener jeg ikke bør finde sted på hundegalleriet.
Jeg ved flere har haft samme tanke som jeg omkring udstemning af vedrørende person så derfor denne forum indrykning!

Jeg håber at flere vil stå bag mig da jeg ikke mener at denne side bør bruges af sådanne personer.

Med venlig hilsen Katrine Mortensen og Mia Brandstrup.

Vedkommendes Profil: Camilla K, Amstaff Kejser.


Kommentarer på:  Udstemning Så se lige her!!!
  • #1   26. sep 2005 Det det i bund og grund drejer sig om er at hun har utalt sig om at katrine m ikke kunne finde ud af at passe sin tidligere hund Chanel. Og en anden ting er at vi andre har ikke været personlige men det har hun. Og annoncen er der total useriøs man søger da ikke efter ulovlige hunde her inde.

  • #2   26. sep 2005 Jeg skulle lige til at stemme hende ud for så bare at opdage at jeg allerede har gjort det!
    Hun er ikke for kvik og man kan ikke tillade sig at tale sådan til folk!


  • #3   26. sep 2005 Hvad for folk til at skrive sådan et link om at købe en hund som er ulovlig i danmark. efter min mening en som ikke har respekt for lovene og hvad vil hun bruge hunden til, kamp hund måske?? eftersom det er til hendes kæreste.. sådan noget syntes jeg skulle fjernes her fra. det høre slet ikke til her.

  • #4   26. sep 2005 ¨Såskal nogle af de andre derinde vist også stemmes ud. Hun var absolut ikke alene om at være uforskammet....

  • #5   26. sep 2005 Vi andre har måske kommenteret hendes annonce lidt hårdt, men hun begyndte da at blive personlig og det synes jeg nu er useriøst og begynde og blive sårende. Og man begynder da heller udtaler sig om at andre brugere ikke kan finde ud af at passe deres hunde når de ikke kender ejer eller hund, eller er det bar mig der finder det krænkende?

  • #6   26. sep 2005 Har stemt hende ud for længst;)

  • #7   26. sep 2005 Kan slet ikke forstå at i gider at bruge jeres kræfter på det!!!
    De folk i ikke kan lide...ignorer dem, og trøst jer med, at i er klogere end dem..........ss

    Vi ved vel alle, at et angreb er det bedste forsvar?!?

    Iøvrigt er der da et par stk der er oprettet som pittbull herinde....og de er da blevet budt pænt velkommen??????
    Hvorfor hidser i jer så ikke op på dem?

    (vil lige sige, at jeg har intet imod det - ulovlig eller ej, så er det en dejlig hund.)


  • #8   27. sep 2005 Det har intet med Pitt at gøre, for det er en dejlig hund. Men hendes sprog over for andre gør nok nogle bliver mere ramt end andre. Kender hende ikke, og vil heller ikke bruge kræfter på det, men syntes vi alle (selv om det umuligt) skulle holde en god tone. Jeg syntes da det ville være kanon hun blev herinde, bare hun kan ligge lidt om på sproget og acceptere andres holdninger.

  • #9   27. sep 2005 CaneCorso: Jamen vi to kan da slet ikke blive uenige. Jeg mener helt klart også, at sproget herinde nogen gange er værre end jeg ved ikke hvad!!!
    Og mener helt klart at man skal acceptere forskelligheder og respektere andres meninger.
    Tager hende ikke i forsvar, kender hende heller ikke, men hun blev jo også nærmest angrebet - fordi hun havde indrykket den annonce.

    Og det er det jeg ikke fatter, at folk gider at bruge kræfter på????
    Og forstår slet slet ikke, at hun gad at tage kampen op!!!

    Men der kan nok skrives tykke bøger om dét jeg ikke forstår.....ggg

    Have a nice day!!!


  • #10   27. sep 2005 You to;)

Kommentér på:
Udstemning Så se lige her!!!

Annonce