{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Den pinke sjover!!! :S {{forumTopicSubject}}

Nu fylder chester snart et år! Hurra hurra! Så han er jo ved at være en RIGTIG han, læg mærke til at det står med stort! Det skal siges at han er medisinsk kasteret.. Nu er han så begyndt, når han kommer i nærheden af mig, at stikke "dilleren" ud!? Det er mest i nærheden af mig? Hvorfor? Jeg har sku da ikke bedt ham om det.

Uanset om jeg ignorere ham, snakker til ham eller driller ham blir den lyserøde satan ude.. Det er kun hvis man leder hans opmærksomhed hen på leg eller hapser at han kan finde på at gamme den væk igen..

Hvorfor gør han det?.. Er der andre der har samme problem?

HJÆLP MIG!! Hilsen den meget forudlempede moar!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den pinke sjover!!! :S
  • #1   28. apr 2008 Mickey stikker også den lyseræde ting frem tit .... Os når han sidder i sofaen ... :S Så lurer altså lige med ..

• #2   28. apr 2008 Nu er Immer jo 7 år, og lad mig sige det sådan. Han kan stadig finde på at "rulle" sig ud når han bliver rigtig glad for at se mig (når man kommer hjem f.eks.) Det er mest mig, men det hænder også engang imellem når min mand kommer hjem. Tror bare det er sådan det er.

• #3   28. apr 2008 Immer er ikke kast. hverken på den ene eller anden måde

• #4   28. apr 2008 Manne *

Sådan en sprøjte han har fået så han er kasteret i en periode (ca ½ år) bagefter virker den så igen..

• #5   28. apr 2008 pølse har en bamse som han humper om aftenen --- så hænger den og dingler.. og han er da en halvgammel hund...

(tror forresten at han har svigtet den idag... han har nemlig lige knaldet et stykke bobleplast)

• #6   28. apr 2008 Mine forældres hanhunds sjovert ´kommer også ud og siger hallo, hver gang han er rigtig glad (her er vanen så bare at han bliver lidt forvirret, og skiftevis logrer og hopper op og slikker og kigger underligt på sjoveren) - han kan ikke forstå hvorfor, og tror blot det er fordi han anstrenger hele kroppen i glæde:-) - Han er ikke kastreret

• #7   28. apr 2008 Det hedder så egetnlig vidst nok kemisk kastration .... Det siger min dyrlæge ...

• #8   28. apr 2008 Sidsel: Immer elsker sit tæppe... hehe. Det bliver til tider flået ud ag kurven, så kommer han rendende efter mig: " Se mor, hvad jeg har!" Og så bliver tæppet pulet godt og grundigt. Heheheh

• #9   28. apr 2008 sarah --- *LOLLLLLLLL*

pølse har ellers ingen boller. men han har altid gjort det.. bag efter ligner han en som virkelig godt kunne trænge til en smøg... men er alligevel lidt forundret over hans variant idag -- det er nemlig KUN bamse der ellers kan bruges.. småske han har en fetich for lak osv *gg*

• #10   28. apr 2008 Kan man ikke gøre noget?.. Altså, er der ikke nogen der har prøvet at vende sin hund fra det?

• #11   28. apr 2008 Hunden kan jo ikke styre sine instinkter på den måde. Prøv og tænk på hvordan menneske-mænd er (også i pupertets årene).
    Uden at vide det, kunne jeg forestille mig at unghunde lige skal "lærer" at styre det lidt, og at det bliver mindre udtalt jo ældre de bliver.
    Immer får ikke lov at "humpe" os (vores ben). Han har kun prøvet to gange, og der bliver sagt kraftigt NEJ. Hvad han laver med sit tæppe, må han selv om. Og herre gud, hvis det er fordi han bliver så glad for at se os, at den titter ud, så pyt, den forsvinder igen

• #12   28. apr 2008 At parre med tæppet eller stikke sjoveren ud??? Sidstnævnte tror jeg nemlig ikke den kan trænes fra - den aner jo ikke at det sker...

Det andet skal vel bare trænes væk ved at sige nej!!!???

• #13   28. apr 2008 Sarah S

Det er jo ikke kun når jeg kommer hjem, også når han kommer op i sofaen til mig, engang i mellem når jeg klapper ham eller går forbi ham.. Den er langt ude og det er den lææænge.. Han smørre jo alting ind i sin diller

• #14   28. apr 2008 sidsel: jeg kan altså ikke lade være med at more mig over dem, hehe. Immer ligger og slikker tæppet bagefter som om at det lige skal kysses lidt på, som tak for rart elskov Hahahaha.

• #15   28. apr 2008 Rie J

Han nykker os ikke.. Heller ikke tæpper, bamser, puder eller andre hunde

• #16   28. apr 2008 Tror bare i er nødt til at glæde jer over at have fået en hanhund:-)

• #17   28. apr 2008 Din og min: Min teori er at han stadig er så ung. Vi fik Immer som 6 årig så jeg ved ikke hvordan han opførte sig som unghund. Som rie skriver, det kan nok ikke trænes væk, men jeg tror det bliver mindre udtalt med tiden. Han skal bare lige lærer at styre det....Gir det menning?

Rie: At Immer og Pølse humper tæppe og tøjdyr, ja det kan vel trænes væk, men synes ikke der er nogen grund til det. Det er jo deres dominans over noget. Og for min skyld må immer gerne dominere tæppet, bare ikke mig.....

• #18   28. apr 2008 Sarah

Tror nu heller ikke det skader noget at de dominerer bobleplastet eller tæppet eller hvad end:-) - eller at de bare har lyst til det.... Kan nu heller ikke røre mig, men nogle synes´jo det er irriterende at se på!

Kommentér på:
Den pinke sjover!!! :S

Annonce