{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

piipi p
piipi p
Tilmeldt:
1. maj 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 78

Det svære valg ! {{forumTopicSubject}}

For første gang i mit liv har jeg mulighed for selv at vælge race, er vant til store hunde. Mine tanker nærmer sig nu korthåret collie eller sharpei.. nogen som har noget godt eller skidt at sige om de to racer ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det svære valg !
  • piipi p
    piipi p Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 78
    #1   3. maj 2008 først og fremmest familiehund, dernæst en hund som kræver motion og som kan bruges til hundetræning..

  • #2   3. maj 2008 Jeg ville vælge den korthåret collie,hvis det er med henblik på træning.. Uden at tøve smiley

  • piipi p
    piipi p Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 78
    #3   3. maj 2008 jeg er vant til et par store krydsninger af rotte/lab sammen med ex - jeg bor i en lille by og har god plads og tid.. og har tænkt fremtid og ved udmærket ansvaret ved at have hund.. men godt råd med at besøge opdrættere.. det vil jeg undersøge mulighederne for . Tak for råd smiley

  • piipi p
    piipi p Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 78
    #4   3. maj 2008 Til Helene, Nej det er jeg ikke, har faktisk ikke før,, for ganske nylig kendt til hundegalleriet, jeg stødte på det da jeg susede rundt for at lede efter hunderacer...
    Til Tante Brahe : Tusind tak og det skal jeg nok.. men jeg forhaster mig ikke smiley


Kommentér på:
Det svære valg !

Annonce