{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.586 visninger | Oprettet:

sofahunde.. {{forumTopicSubject}}

til jer der har sofahunde i en korthåret eller lidt stridhåret race. hvilken sofa har i og hvordan er det at holde rent, og få hårene af.

jeg er ved at overveje en ny sofa, og pt har jeg læder, som jo r nemt at rengøre, og intet hænger i. men jeg ville gerne have en stof sofa, men tvivler meget på at jeg kan fjerne hårene fra mine franske bulldogs, da de små stride børster kan bore sig ind og sætte sig fat i alt..

hvad har i af sofa og hvordan fungere det for jer.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sofahunde..
  • #1   17. aug 2008 Lædder sofa her - og det er dejlig nemt at rengøre, vi har også en datter på 1 år og der kommer også forskellige ting og sager i divaen engang imellem - så ikke stof til os før om nogle år smiley

  • #3   17. aug 2008 Vi har lædersofa og det bliver vi ved med at have. Den er så nem at holde og den får bare en ordentlig omgang sæbespåner en gang imellem.
    En stofsofa er lækker og rigtig pæn.............i en uge måske :o)


  • #4   17. aug 2008 vi har microfiber, jeg rengøre ved at støvsuge den som man gør normalt også hvis der er kommet pletter fra kødben eller andet, så med noget ajaxvand eller et vådt vaskeskind

  • #5   17. aug 2008 Vi har læder sofaer netop fordi de er nemme at rengøre og intet hænger i smiley Og så ser de også meget flottere ud selv efter par år. Det er jeg ikke så sikker på at stof sofaer i et hundehjem gør smiley

  • #7   17. aug 2008 Michelle...ja vores lædersofaer er 10 år gamle og de fejler intet.........ikke slidte eller noget, men vi blev også lovet, at de kunne holde i 25 år og det tror jeg ski passer :o))

  • #8   17. aug 2008 hvorfor ikke købe læder igen? det så dejligt nemt når hunde må komme op i sofaen syntes jeg... ss tror du ville blive lidt sur hvis den hopper op i din stofsofa med ben osv der grisser, jeg har et uldtæppe på min læder sofa i den ene ende og der ligger de altid..

  • #9   17. aug 2008 nete....nej ikke i den vi har.........Emma kan strække sig og bore neglene i lædret uden der kommer det mindste ......det er sådan noget tykt okselæder, som er uopslidelig

  • #10   17. aug 2008 nete... hvis det ægte læder og de leger i sofaen jo så er der ridser men en fugtig klud og så de pist væk igen

  • #11   17. aug 2008 ja læder kn jo godt blive lidt ridset, men vores kan nu plejes op igen. med sådan noget læder kosmetik... eller noget??

    men jeg er meget i tvivl, også fordi vi havde stof for 5 år siden, dog havde vi kun en perser dengang, og der var ingen problemer med hår, men de er jo også lange og bløde i forholde til de franske bulldogs hår, i bilen ser det jo herrens ud de bore sig fast i sæderne..

    så hvis vi skal til at skifte sofa, å vi vel også heller skifte bilen... hehe


  • #12   17. aug 2008 Læder, og ligner det den var før vi fik Sakki...men han hopper osse kun let og elegant op i den og tar en lille formiddagslur, når ingen andre bruger den - Ville aldrig vælge andet med så fældende en hund som ham - det eneste sted, der aldrig findes hundehår ;o)

  • #13   17. aug 2008 Jeg har godt nok langhårshund, men har en microfiber sofa... Og t tæppe i de som Reiki må ligge på (hvis han da gad... han synes nemlig ikke selv han er sofa-hund *G*)
    Hunden kan sagtens lære at det kun er på tæppet den må ligge. Møffe lærte endda at i sofaen var der kun adgang når tæppet var der. Dvs at var hun mudret eller var der gæster, så fjernede jeg tæppet og så blev hun nede på gulvet uden problemer...


  • #14   17. aug 2008 Vi har beige store stofsofaer, og det er faktisk det eneste sted jeg ikke synes hans hår sætter sig. Ved ikke præcis hvilket stof det er, men han er oppe i dem hver dag og indtil videre ingen problemer.

  • #15   18. aug 2008 Kan man ikke spraye med det der nano-cover så det bliver let at rengøre?

  • #16   18. aug 2008 Har en langhåret og en korthåret hund som har deres "egen" lædersofa..
    Sofaerne er 10 år gamle nu
    Der er ridser efter kløerne men ikke noget der ligner hul i dem.. Vi har lagt et vattæppe på sofaen for at skåne den lidt
    Super nemme at rengøre.. Bare en fugtig klud hen over og en støvsuger ned imellem hynderne


  • #17   18. aug 2008 Lædersofaer.. Klart det nemmeste for mig, at holde..

  • #18   18. aug 2008 Læder. Vi købte ellers et par microfibersofaer som vi syntes var et godt tilbud og microfiber havde vi hørt at alt kunne fjernes fra - også pletter. Men NEJ. Det er det værste. Og det er ikke en gang fordi at hundene må komme i sofaerne, men de sniger sig op om natten og alt hænger fast. Det er et helvede at rengøre, for de er ret store hundene og nøjes ikke med at ligge et sted. Så nu kommer her ikke andet end lædersofaer i huset.

Kommentér på:
sofahunde..

Annonce