{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

SØGER EN FAMILIE SOM VILLE OVERTAGE! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..
Desværre har jeg glemt passwordet til min profil med min hund Freja: (link fjernet)

Sagen er den at jeg har en søn på 1½ år nu som er allergisk over for hunden..Alt er prøvet og senest noget "wonder middel" fra tyskland som skulle kunne bekæmpe denne allergi, det virkede, desværre bare ikke så længe smiley
Min søn vågner flere gange om natten hvor hans lunger væser osv. Så jeg har intet andet valg end at finde et andet hjem til min dejlige kære trofaste hund...
Jeg har tidligere for længe siden oprettet et indlæg herinde, og fik 2 deciderede henvendelser, en fra stephanie som jeg stadig er i kontakt med, og også en fra en familie som lige havde mistet deres egen schæfer..Denne familie har jeg mistet email adressen på og søger dem med lys og lygte..
Iøvrigt er jeg stadig åben for flere henvendelser fra familier eller lign. som kunne tænke sig at adoptere freja, hun skal ingenting koste andet end en garanti på hun ikke bliver bort adopteret og at hun bliver behandlet godt..
Det ville klart være at foretrække at det er nogen med hus og have, men ellers så lad os snakke om det.

Hun kan sagtens med andre hunde, har aldrig angrebet nogen mennesker eller andre hunde. Hun er rigtig glad for børn, og renlig og lydig på basis niveau. Iøvrigt er hun reg. i DKK og har fået alle vacciner mm igennem hendes liv, chip mærket mm.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SØGER EN FAMILIE SOM VILLE OVERTAGE!
Kommentér på:
SØGER EN FAMILIE SOM VILLE OVERTAGE!

Annonce