{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.129 visninger | Oprettet:

fransk bulldog brækker sig.. {{forumTopicSubject}}

Min fransk bulldog brækker sig meget...
Har været med ham til dyrelægen men uden hjælp.. i starten sagde de det var mave infiktion men det bliver ved.. og han ku ik rigitg sige mere.. Det sker oftest når han er ude og løbe og bliver forpustet.. han drikker vand og så kommer det hele ud igen.. Men også når han spiser (nogen gange) har lagt mærke til at han over hoved ikk tygger på maden lige meget hvad han får. Det mad vi gir ham er royal kanin tørefoder..
Nogen der har noget ide hva det kan være galt med ham ?


Kommentarer på:  fransk bulldog brækker sig..
  • #1   30. sep 2008 ja det lyder som en voldsom gang maveinfektion. Jeg ville bestemt søge hen til en anden dyrlæge. Den stakkels hund kan blive slemt dehydreret når alt sådan kommer op igen....
    Rigtig god bedring!


  • #2   30. sep 2008 Jeg ville nok ikke løbe med ham når han får det sådan. Han er jo ikke så stor og bliver som du selv skriver forpustet. Gå istedet for.

    Han drikker for hurtigt derfor kommer det op igen og det samme sker med maden.
    Næste gang du giver tørfoder så smid det ud over gulvet eller i haven på fliser eller i græs. Så går det ikke så stærkt.
    (havde en hvalp der kastet op når maden blev serveret i en skål fordi det gik for hurtigt. men efter det blev strøget ud på gulvet stoppede det)


  • #3   30. sep 2008 ja men han har det bare for tit efter min mening.. Har helt ondt af ham og se ham brække sig.. har også overvejet at skifte dyrlæge fordi det kan ik passe der ik kan gøres noget.. bange for han har noget galt i halsen/maven pga han spiser ALT hva han finder..
    men det med når han løber og brækker sig føler jeg er at de har de vejrtræknings problemer og så få de det der snot og så brækker de sig sådan.. men det ik noget jeg er sikker på er det. .. og tror heller ik det normalt


  • #4   30. sep 2008 han er ik så lille mere som på billedet men 1år nu smiley Men vil helt sikkert prøve det med maden..

  • #5   30. sep 2008 hari s

    er du med i den franske bulldog gruppe ??
    hvis ikke, så kan det anbefales... laver liget e link til dig, så kan du ansøge om medlemsskab... der er mange gode råd derinde !!

    god bedring til vovsen !!!

    http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=26



  • #6   30. sep 2008 Jeg har en veninde med en FB... Hvis han drikker for meget vand kommer det også op igen... Der er ingen årsag til det, andet end at han ikke kan styre det...
    Så hun er simpelthen på vagt, så han ikke får drukket for meget for hurtigt...
    Ved ikke, om der måske kunne være noget af det samme?


  • #7   30. sep 2008 Ok din hund er 1 år men er jo stadigvæk en lille race. Jeg har ikke så meget erfaring med de små racer men ville nok passe på med at løbe med dem.

    Men det lyder mærkeligt at det skulle være mave infektion og at han så kun kaster op når i har løbet.

    Jeg er helt sikker på at hvis jeg kastede op hver gang jeg havde løbet så var det slut med at løbe for det er da ubehageligt.


  • #8   30. sep 2008 -Marie-Louise S & Lola -
    Takker jeg er medlem der inde så kigger lige på det..

    Marianne B
    Det også lidt det jeg tænkte på om nogen havde haft samme oplevelse med FB som mig.. for så der ik grund til at være meget urolig..


    Sandie Lie P
    Ja det var også det jeg sagde til dyrlægen men det var sådan det nu var smiley jeg tænkte han har nok forstand på det..
    ja men det ik sådan at jeg er ude og løbe med ham nen hvis han mødes men en anden hun og han løber lidt og få vand så brækker han sig.. (først spiser han lidt græs og så kommer det op )


  • #9   30. sep 2008 Hari:
    Prøv at holde lidt øje med ham, så han ikke drikker for stærkt i for store mængder... Det kan jo være det hjælper, hvis ikke, så ved du ihvertfald, at det er et andet sted, der skal sættes ind.


  • #10   30. sep 2008 ja men det gør han ´ved jeg.. lige som han altid har travlt når han drikker/spiser.. men takker..

  • #11   30. sep 2008 Nååå troede at du var ude og jogge med ham smiley

    Stop ham i at spise græs. Jeg ved at der er mange hunde der kan lide det (også mine). Det siges at det er fordi de har ondt i maven at de spiser det men det mener jeg er en skrøne.
    Min den ene for det altid galt i halsen og går og siger mærkelige lyde indtil det forsvinder.andre gange for hun spist så meget græs at det kommer retur.


  • #12   30. sep 2008 http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=128922
    har det sku lidt nemmere når man kan se man ik er det eneste med problemet..


Kommentér på:
fransk bulldog brækker sig..

Annonce