{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Uden kugler fra i morgen {{forumTopicSubject}}

I morgen bliver Anubis kastreret. Han blev ellers avlskåret i oktober og er ganske lækker at se på og også en vidunderlig arbejdsglad familiehund med mange ( gode og mindre gode ) prøver i kølevandet og i fremtiden. MEN : Han er en grå schæfer. Hvis han havde været en smuk højavlshund ( de sort /gule ) og ikke havde taget andet end middelmådige prøver, ville der stå højavlsfolk i kø for at bruge ham til avl ( hvilket er med til at ødelægge schæferhunden som brugshund ). Nu er han en grå schæferhund og selvom han er flot, findes der så mange rigtige dygtige grå schæferhunde at man vælger at bruge de bedste i avlen. Jeg har jo også Isis som kommer i løbetid to gange om året, og da jeg ved at Anubis nok ikke lige står øverst på avlernes liste, vælger jeg så at kastrerer ham, så vi er ud over problemerne omkring Isis´ løbetider. Hun vil sandsynligvis blive brugt i avlen når hun er avlskåret, da hun er en super arbejdshund.
Jeg ku sagtens ha valgt at bruge Anubis i avlen, men da der findes så mange der er langt bedre end ham, vælger denne vej.
Hvis han er okay på søndag, skal han tag en sph ( sporhundeprøve ) og ellers trækker jeg ham

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uden kugler fra i morgen
Kommentér på:
Uden kugler fra i morgen

Annonce