{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  andre tæver
  • #1   3. dec 2008 jeg havde hvalpe i maj 2007 i.gang hun ville overhovedet ikke acceptere at den anden tæve var i nærheden den anden tæve var nu heller ikke så glad for hvalpene så de var adskilt med et børnegitter,de sidste 2 hvalpe havde jeg til de var 10 uger og da gik det fint og hende som ikke var mor til hvalpene begyndte at lege med dem,så i de 14 dage var der ingen problemer. min datter har shih tzu og hun har 3 tæver og der er overhovedet ingen problemer,når hvalpene begynder at løbe rundt deltager alle tæver i pasningen.

  • #2   3. dec 2008 tak jeg tænker nu mere om de andre tæver kan lide hvalepne...jeg spørger fordi jeg lige har fået en ny tæve og min malteser ligger med hvalpe,,,den nye er helt vild og går på bagben osv hvis vi står med hvalpene jeg troet lidt at hun var lidt "skruk"desværre opdager jeg at hun faktisk snapper efetr dem når vi tager dem tæt på hun knurre ikke eller noget ,,,måske tror hun bare dte er små mus men dte gør mig nervøs,,,

    Jeg er lige startet op og vil genre have et lille seriøs opdræt og min lille flok skal bare fungere,,,måske lidt hårdt sagt men jeg ville være frygtelig ked af at have en tæve som slår hvalpene ihjel hvis hun kan komme til det


  • #3   3. dec 2008 jamen Svend den tæve der har hvalpe vil da nok ikke finde sig i at andre hunde kommer i nærheden af dem. den tæve jeg havde hvor det ikke var hendes hvalpe ville også nappe efter dem , hun var jaloux på dem,og så skal man nok passe på.

  • #4   3. dec 2008 ja det gør mig sk## nervøs ,,,ville høre hvordan det ser ud iandr eopdræt om det er størstdelen der opfører sig sådan eller havd

    jeg har en anden tæve hun ligge sammen med hvalpe og moren så meget hun kan,,det er sådan jeg gerne vil have det


  • #5   3. dec 2008 svend - helt rolig nu - når hvalpene er ca 3 uger kan du begynde under opsyn at have lågen til hvalpegården stående åben, så skal det tæve der er mor til hvalpene nok fortælle om hun vil tillade at de andre går derind.
    Jeg har 6 voksne hunde og når jeg har en tæve liggende med hvalpe gør jeg sådag og der er aldrig sket noget ved det.
    Lidt længere henne i forløbet og hvalpene af sig selv kommer ud af hvalpegården begynder de øvrige at lege lige så stille med dem. Det tillader fru mor gerne for så bliver hun aflastet.
    Kan jeg ellers være dig behjælpelig er du velkommen i pb.


  • #6   3. dec 2008 madam blå på dåse,,,hvor mange har du??

    Kan der være forskel på 3 ugers og så når de mere går rundt??

    de går og piber og ligner små mus så måske min tæve bare syntes det ligner en godbid??
    jeg er jo frygtelig bange for hun gør dem noget,,mor tæven lader den anden tæve går ind og det hele men måske hun vil reagere anderledes hvis denne sure tæve nærmer sig???


  • #7   3. dec 2008 det var godt nok ikke mange der havde lyst til at dele erfaringer

  • linda n
    linda n Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #8   8. dec 2008 Hej Svend... Jeg vil sige at det kommer meget an på hvilken race hund man har.. deres temperament har jo stor betydning.. Jeg har selv 4 shih tzu´er, 3 tæver og en han. når jeg har hvalpe ligger de i stuen i fødekassen med en hvalpegård omkring dem, men den står åbent, den tæve som ligger med hvalpene sørger selv for at sige fra over får de andre hunde og når de er omkring 2 til 3 uger giver hun de andre hunde lov til at komme ind og se til de små, men kun i det omfang af hvad hun selv vil.. selv min hanhund får lov at komme ind.. linda

Kommentér på:
andre tæver

Annonce