{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

at tage på.. hund {{forumTopicSubject}}

ja har jo modtaget den her lille størelse som har nægtet at spise i lidt over en måned måske mere.. plus han er kommet i lømmel alderen, det gør det ikk bedre... nå men vi har fået ham til at spise vores fodre til de store, og det er sådan set rigtig godt... men ellers noget jeg kan gøre for at få ham til at tage på hurtigere.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at tage på.. hund
  • #1   8. dec 2008 prøv at give den hvalpefoder det får min den gamle på 13 han var blevet så tynd og ikke særlig køn mere og det har da rettet op på det han har taget 4 kg på

• #2   8. dec 2008 det er netop det der er problemet, kan ikk få ham til at spise hvalpe foder.. tror pillerne er for små.. det han har fået er royal canien high energi fra dyrelægen og det har han netop fået for at tage på, men han nægter at røre det

• #3   8. dec 2008 Og må ærlig indrømme at min penge pung er ikke til at skal ud og prøve en masse forskellige mærker når han spiser det vi har med stor slyst... det var mere om nogle kender nogle andre gode råd.. måske olie i fodret eller noget helt andet

• #4   8. dec 2008 nå jeg tager ind til min mor.. men er tilbage senere

• #5   8. dec 2008 Det gælder jo bare om at finde et mærke hunden kan lide.. Hvis der altså ikke er noget i vejen med hunden.. Går ud fra en dyrlæge har undersøgt hunden ?

Hvis du prøver www.arion-premium.dk og så deres lam og ris eller performance foder tror jeg der er en chance for at din hund vil spise det... Og hvis den ikke vil er der ingen økonomisk skade sket, for der er smagsgaranti, så du får pengene tilbage hvis hunden ikke vil have det.. Du skal bare aflevere resten af sækken der hvor du købte den..

Det koster 442 kr / 15 kg og hver 7. sæk er gratis, hvis du køber ved samme forhandler

• #6   8. dec 2008 Som Tina og Alex siger så handler det ofte om at finde det rette fodermærke, og så give en high energi variant.

Så hvis hunden ellers er sund og rask, altså udelukkende skal tage nogle kilo på, så er det 'bare' at prøve sig frem.

Der findes mange fodermærker, af varierende kvalitet, og eftersom hunde er forskellige ifht hvad de kan lide og hvad de trives på, så er det bare at prøve sig frem smiley

• #8   8. dec 2008 Det er ikke kun Olivers der har smagsprøver, stort set alle forhandlere af foder har smagsprøver de gerne sender på forespørgsel smiley

• #9   8. dec 2008 Hej Betina G,
    Jeg er på sin vis enig med de andre i at det er et fodder spørgsmål.
    Men hvorfor er det du søger et "kost-tilskud", og ikke fodder? Er det fordi hunden "bare" skal fedes op, og så kan den holde normal vægten på det nuværende fodder? For i så fald ville jeg prøve med noget fiskeolie eller laks. Jeg ved der er mange der giver det til deres hunde for at give hunden en blankere pels.
    Du kan også prøve at give den marv-ben. Dem man køber i butikkerne med fyld har ofte et højt fedt indhold.
    Held og lykke med det smiley

• #10   8. dec 2008 anja f..  ja du har fanget den helt rigtig.. han spiser med stor lyst, det foder jeg bruger nu... så det vil jeg ikke ændre på... må prøve at give ham lidt ekstre guf, og så bare se tiden and...

Kommentér på:
at tage på.. hund

Annonce