{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Foder test! {{forumTopicSubject}}

Hej ellesammen smiley

Jeg har jo spurgt jer om foder og mange tak for hjælpen smiley

Nu faldt jeg over en hundefodertest, og beklager hvis den har været vist før, men så er den i hvertf fald til jer som ikke har set den før, og som går op i foder smiley

http://www.taenk.dk/index.php?sid=2&cid=3440&paid=5&scid=3549

Til venstre på siden, kan i jo selv se hvad i vil læse, og hvilke produkter der er testet og et skema omkring foderet og analyse mm...
Jeg syntes det var spændene, men nu er jeg måske også "foder" nørd når det kommer til stykket smiley

Kom gerne med dine tanker, positivt som negativt !?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
  • Lampe, maleri 1.000 kr.
  • Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
  • Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
  • Afmontere BWT anlæg 650 kr.
  • hænge hylder og billeder op. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder test!
  • #1   27. dec 2008 lise t: altså de glemmer jo at skrive om alle tilsætningstofferne og farvestoffer som hunde ikk har godt af.. fx i predigree...

har studeret den før.. men jeg synes man ska nærlæse sit foder og finde frem til det ens egen hund tåler bedst, for den test der er meget mangelfuld

• #2   27. dec 2008 Undersøgelsen fra Tænk, er ikke mere videnskablig som så.
    Hvis du havde to forskellige råvare at putte i munden- fek en bøf fra en øklogisk,ung, sund, glad ko og en bøf fra en udmageret, trist, gammel malkeko, hvilken af dem ville du så vælge ?

• #3   27. dec 2008 Hmm, jeg har godt nok svært ved at tage det seriøst. Jeg har prøvet en masse forskelligt foder, men af mine enge erfaringer trives hunden bedst på dyrt foder. Deres pels skinner, de er bløde, hunden ser glad ud, er fyldt med energi og mangler intet fedt på kroppen.

• #4   27. dec 2008 Jeg er klar over at testen skal tages med et gram salt smiley Jeg syntes bare at det var en god "vejledning" så man kunne blive ledt hend i den rigtige retning!

Ang bøffen... For mit vedkommende behøver den ikke være økologisk, ikke økologisk kan også sagtens gå på græs smiley og en grim trist ko kan slet ikke komme på slagteriet så den ender nok aldrig som noget "godt"...
    Så jeg ville gladeligt spise en bøf fra en glad malkeko smiley Og det samme ville hunden nok også!

• #5   27. dec 2008 Lise- nej men du forstod hvad jeg mente.
    Du kan lave ernæringsrigtig hundefoder ud af avispapir ( kulhydrater), olie fra bilen ( fedt ) og en gammel læderjakke ( proteiner ) blendes godt i et par timer og tilsættes derefter lidt smagsstoffer- herefter har du foder som Tænk anbefaler at du køber ( for så skal dyrlægen heller ikke tjene penge på at din hund får mad )

• #6   27. dec 2008 Jamen det er en helt forkert vejledning. Den test er lavet ud fra en gennemsnits hund.. Dvs den vejer 20 kg. Der er ikke taget hensyn til vægt, at hunden skal gå på trapper osv osv..

• #7   29. dec 2008 Bilka's er da ikke bedre end eukanuba, rc, olivers osv.. Pris har altså noget at sige

Kommentér på:
Foder test!

Annonce