{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

er det den rigtige beslutning at tage? {{forumTopicSubject}}

Jeg har efter mange overvejelser og tårer besluttet at min dejlige Jesper skal flytte til min mor. Jeg fik en søn for 5 mnd siden, og Jesper har utallige gange stået og knurret og vist tænder ad ham...
Har snakket med en adfærdsbehandler som ikke mener det er forsvarligt overfor vores søn at beholde Jesper... Det er bare en rigtig hård beslutning at skulle tage.... Selvfølgelig kommer vores søn foran alt, og jeg vil ALDRIG tilgive mig selv hvis der skete noget!!!! Og nu hvor vores søn snart begynder at kravle lidt rundt osv, tør jeg næsten ikke tænke på hvordan Jesper vil reagere...

Jesper har bidt mig 2 gange, dog skal det siges at det var lige efter jeg havde stoppet ham i en slåskamp med en anden hund. Men han har også snappet min mand i foden, og det var ikke i forbindelse med slåskamp...

Er så ufattelig glad for Jesper, men det går ikke længere...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det den rigtige beslutning at tage?
  • #1   9. feb 2009 Hvad så når du skal besøge din mor sammen med din søn? Så vil han jo være der?

  • #2   9. feb 2009 Så må vi jo bare passe ekstra meget på og være der hele tiden. Det er jo noget nemmere når det kun er nogle få dage end permanent her hjemme

  • #3   9. feb 2009 Ja det Karina nævner tænker jeg også på.

  • #6   9. feb 2009 Det er rigtig hårdt, og det er rigtig svært synes jeg....
    Problemet er også lidt det at mine forældre har et meget specielt syn på jesper og sin egen.... De mener at de er guds gave til denne jord og at de aldrig vil kunne finde på noget... Min mor har et mere realistisk syn på det og kan godt se det ikke gå med Jesper og vores søn. Men min far mener at jeg gør et problem større end det er=( så føler også lidt at jeg er blevet den onde i denne sag...=(


  • #7   9. feb 2009 Min mor skal forresten tage ham med til dyrlæge for at tjekke at han ikke har gigt eller noget som kan gøre at han opfører sig sådan

  • #8   9. feb 2009 jeg synes det er en helt fin løsning på problemet - det er da også nemmere at overskue at holde dem fra hinanden en dag engang i mellem end hver eneste dag.
    At han har bidt dig i de situationer - med en slåskamp med anden hund - er nok meget "normalt"
    Den tror jo det er den anden hund som har fat i ham


  • #9   9. feb 2009 det med at han har bidt mig i de situationer er jeg også blevet fortalt at jeg ikke kan klandre ham for. personligt synes jeg jo det er meget bedre end at skulle aflive ham... Nu kan jeg jo stadig besøge ham og ved han har det godt.

  • #10   9. feb 2009 forstår dig godt og hvis din mor og far også er med på ideen er det jo super smiley

  • #11   9. feb 2009 det er da ikke en regtig beslutnin det enste regtig er at aflive den den har jo bidt føt

  • #12   9. feb 2009 Flemming N - vile du da aflive din hund, hvis den fik bidt ud efter dig i en hundeslåskamp ?



  • #13   9. feb 2009 Den er svær .... - Hvis dine forældre har mulighed for at holde hunden afskærmet når i er på besøg ?
    For jeg turde ikke stole på sådan en hund...

    Terrier eller ej - at den står og viser tænder og knurrer af et spædbarn er bare IKKE i orden....


  • #14   9. feb 2009 Ikke hvis dine forældre har - Men HAR dine forældre mulighed for at afskærme ?

  • #15   9. feb 2009 camila h det kan jeg ikke sige føre jeg står i det men som udgangs punkt så ville jeg der er ikke nogen hunde der skal bide mig overhovdet ikke mine egen

  • #16   9. feb 2009 Mine forældre har et rigtig rigtig stort hus og en kæmpe have, så der er masser af steder Jesper kan være når vi kommer på besøg hvis han viser det mindste tegn til at han ikke kan lide det...
    Ellers er vi jo flere til at passe på når jeg besøger dem, her hjemme er det kun mig... ( min mand er kun hjemme fredag-søndag)

    Og som du siger Mia N, der er mange grunde til at en hund bider. Og lige de to gange det er sket hvor jeg er gået imellem en slåskamp, så er det det der kan ske...

    Det vi ikke kan acceptere er at han knurrer ad den lille


  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
    #17   9. feb 2009 Jeg mener også at du gør det rigtige, måske er han en lille smule stresset over den lille ny og ude ved dine forældre er der jo ikke sket nogen stor forandring. Skulle han forsætte med at bide derude, ja så det jo tages op igen hvad løsningen så må være.


Kommentér på:
er det den rigtige beslutning at tage?

Annonce