{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Det svære er gjort. :( {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Ved ikke hvor mange der før har set mine indlæg om Simba.. Men for at sige det kort har han været meget svær at opdrage. Og stortset alt var prøvet..
I perioder har det været så svært at jeg tit overvejede det hele... Men de gode tider og fremskridt holdt mig oppe.. Simba gik fra at være en meget vild og stresset hund, til rolig og ekstremt kærlig.
Men kort tid efter hans operation (kastration), begyndte han så småt at blive agressiv i visse situationer.. På blot et år var det så slemt, at vi næsten oplevede det dagligt.. - Han ødelagde sine ting, eller stjal fra bordene og nægtede at slippe igen. Han vidste det var forkert.. Men idet man opdagede hvad han lavede, begyndte han at knurre og virke truende... Jeg har kæmpet så meget med dette.. Da han ellers var en rolig og skøn elskelig hund... Men så gik det galt, og jeg blev bidt. Ikke hårdt, men han tog hurtigt fat i min arm, da jeg forsøgte at tage noget fra ham, han ikke måtte ødelægge. (Det kunne man førhen).
Og derfor blev han i går (tirsdag) aflivet..
Det skete fredeligt og med en normal stemning, da mig og kæresten holdt humøret oppe til det var overstået, for hundens skyld.
Efter bedøvelsen gik han rundt og snusede på dyrlæge-klinikken.. og da han begyndte at blive træt, kom han hen til mig og kæmpede for at stå på benene.. men til sidst måtte han ligge sig ved siden af mig.. og faldt så i søvn, mens jeg snakkede roligt og sødt til ham og aede ham, til det hele var ovre.
Jeg er ikke i tvivl om at det var det rigtige at gøre.. men har det meget skidt, og savner ham så helveds meget.

Har brugt hele dagen på at redigere hans profil og sætte de nyeste og sidste billeder ind.
Nu holder jeg mig nok fra hundegalleri i lidt tid, og prøver at lede tankerne mod noget andet. Så pt vil jeg bare sige tak til dem der har støttet, og tak for gode debatter herinde generelt. På gensyn igen en dag,
Og i er velkomne til at kigge forbi simba's profil. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det svære er gjort. :(
  • #1   12. mar 2009 Aj hvor er det da bare trist når sådan noget sker /0:
    Men du skal vide at jeg har stor respekt for din beslutning.

    Håber du kommer igennem den svære tid og kommer på hg når du har tiden og kræfterne til det igen.

    Vh Rikke Kelly


  • #2   12. mar 2009 jeg bliver helt trist.. Savner ham også.. synes bare han var så sød.. jeg har faktis givet ham en ekstra høj istedet for en høj nu. Da du har det dårligt..

  • #3   12. mar 2009 jeg har fulgt dine indlæg Pia og jeg føler inderligt med dig.
    Jeg er overbevist om at I har gjort det rigtig for jeres elskede hund. Det sidste han i verden ville være at gøre dig ondt, men noget i hans hoved har ikke rigtig villet som han ville, så han har også haft det svært.

    Jeg sender dig en stor medfølelse og kæmpe trøsekrammer og mange tanker.......det er rigtig hårdt for dig nu også fordi du har kæmpet så meget for at få det til at lykkes.......

    Han har det godt nu og du skal mindes de trods alt ,også gode sider.

    knus herfra.


  • #4   12. mar 2009 R.I.P. Min største medfølelse og respekt herfra!

  • #5   12. mar 2009 Mange tak for de søde hilsner. Det varmer..

    Og ja, det er en meget hård tid.. Men er overbevist om at det var det rigtige for alle at ende det... Og ikke mindst for Simba's skyld.. Han kan umuligt have haft det helt godt, når dette kunne ske.
    Hvorfor og hvordan det kunne gå så vidt, får jeg nok aldrig svar på.. Men de gode minder og tider vil vi altid have hos os.

    Og igen tak for hilsner og medfølelse.. Jeres støtte betyder virkeligt meget.


Kommentér på:
Det svære er gjort. :(

Annonce