{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
336 visninger | Oprettet:

Kemisk kastration??? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der nogen der har erfaring med kemisk kastration? Min dyrlæge siger jeg skal prøve det, men ved ikke helt hvad jeg skal synes om det... Har hørt at hunden tager på af det og vi er igang med at få ham lidt ned i vægt.

Aramis strinter op af min kærestes ting om natten -sofa, stole, hans tøj og alt hvad der har med ham at gøre. Det er blevet bedre efter at vi er flyttet permanent ind hos ham, men han gør det stadig - mest når min kæreste ikke har været hjemme hele dagen.
Almindelig kastration vil jeg ikke, men kan det måske trænes væk????

Kommentarer på:  Kemisk kastration???
  • #1   5. maj 2009 Søg i forum, der er masser om det

• #2   5. maj 2009 Louie har været i behandling i 5måneder, grunden til vi prøvede kemisk kastration var at han blev meget stresset over tæver, så meget at han kunne ligge og gibse efter vejret i 25 min efter vi var kommet hjem, så vi syntes det var synd for ham.

Mens han har været på det, har han ikke gået og markeret ( små tisset) det er nu begyndt igen, nu hvor den næsten ikke virker mere, han tissede kun 1 gang på hver tur, uanset hvor langt vi gik, og tæver gik det meget bedre med, han legede bare med dem, men prøvede ikke at hoppe på dem hele tiden, så vi kan kun snakke posetivt om det.
    og han for en sprøjte mere om ca 1 månede.

Du kan bare skrive hvis du har flere ?, så skal jeg prøve at besvare dem.

• #3   5. maj 2009 Min hund Louie har ikke taget på, eller været doven, han for ordentlig mad fra eukanuba, og for masser af godbidder og kødben, han går 3 gange dagligt, og 3-4 gange om ugen for han en x-tra tur, hvor vi går i en 30-60 min.
    Nogle uger har han kun fået de 3 ture om dagen.

Og så leger vi i haven, han leger på en mark og leger med andre hunde.

Så vi har ikke haft problemer med at holde vægten.

• #4   5. maj 2009 Aramis er på diætfoder nu og får 3-4 lange gåture dagligt (det har også givet pote for mig) og så løber han rundt udenfor når vi er hjemme, så det bliver nok ikke noget problem at få ham ned i vægt, har bare hørt at de tager på.

Jeg tror jeg vil prøve det og forhåbentlig hjælper det på hans tisseri smiley

• #5   5. maj 2009 Min hanhund er også kemisk kastreret og han tager ikke på. Han er blevet så skøn at gå tur og til træning med igen.
    Han er livlig og glad og stresser ikke over løbske tæver

Kommentér på:
Kemisk kastration???

x