{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.375 visninger | Oprettet:

Pankreatin UDGÅET !!! {{forumTopicSubject}}

Vil lige advare dem der har hunde som får PANCREATIN tilskud til deres mad. For det er udgået og kan ikke fåes mere i Danmark..... !
Det udgik af markedet 4. maj i år og der er ikke noget der erstatter umiddelbart...

Jeg har haft en ret aktiv dag med at finde det til min Hund Sheik, som har fået det de sidste 8 år. Har kun til en lille uge mere.

Apoteket kunne bare melde at det var udgået og at jeg skulle kontakte min dyrlæge. Det gjorde jeg så, og de kunne ikke forstå det og ringede til Producenten for at høre.
Det var rigtigt at det er udgået men de havde stadig noget tilbage på lageret men må ikke sælge det mere medmindre man har fået en special tilladelse / godkendelse til det til sin hund hos fødevarestyrrelsen.

Min dyrlæge satte en hasteansøgning igang her i eftermiddag og fik den igennem og godkendt, så nu kan jeg i en måned købe det ved apoteket, men ved stadig ikke hvad der kommer i stedet efter den tid...

Det er virkelig når staten er bedst - at droppe et livsvigtigt medicinprodukt og ikke have noget at sætte i stedet... ! Det er utroligt.

Hvis Sheik ikke får det på sin mad til alle måltider kan han ikke fordøje det og får diarre pga. han ikke kan fordøje maden... Så livsvigtigt må man sige det er.

Jeg har fået at vide at man kan købe det i tyskland og over nettet, så det vil jeg undersøge.... Nogle der ved noget om det... ??????






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pankreatin UDGÅET !!!
Kommentér på:
Pankreatin UDGÅET !!!

Annonce