{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

opdatering på flåtbid. {{forumTopicSubject}}

Jeg lavde en tråd i går ang Fluffy`s reaktion på et flåtbid, hun fik en kæmpe rød plamage på maven som blev større og større, jeg har i dag været ved dyrlægen med hende og de gloede godt nok lidt da de så det for de havde aldrig set noget lign. så de ente med at slå op i bøger og snakke med en anden dyrlæge om det og heldigvis kom de frem til at det er en kæmpe blodansamling hun har fået og da hun er på prednisolon er hendes blod længere tid om at størkne, så jeg skal holde godt øje med det, det må ikke blive større så skal jeg komme igen og hun skal så have taget blodprøver for at tjekke hvordan det ser ud...


Kommentarer på:  opdatering på flåtbid.
  • #1   29. jun 2009 Sikke dog en reaktion på et flåtbid...))o:
    Krydser fingre for at det ikke bliver værre.... God bedring til Fluffy..*S*


  • #2   29. jun 2009 Mange tak, ja dyrlægen mente at flået har fået bidt i en blodåre da jeg fjernede den og da hun så er på medicin har hun sværre ved at størkne sit blod, men han måtte sku lige konferere med chefen og slå op i et par bøger for han havde aldrig set noget lign før... Så jeg grinede lidt af ham og sadge pænt at jeg var da glad for at det ikke kun var mig der synes det så mærkeligt ud...

  • #3   29. jun 2009 Steen ja netop blev bare chokeret over den kæmpe plamage på hendes mave for det har hun aldrig haft før...

Kommentér på:
opdatering på flåtbid.

Annonce