{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Min tæve er en "slut" {{forumTopicSubject}}

Når jeg er ude og lufte min dejlige tæve, er der altid nogle hanhunde som bliver ved med at prøve på at humpe hende.. og hun gør ikke noget hun står bare og kigger ud i luften og er lige glad med at de humper hende. Men hun lægger også selv op til alle hanhundene.
Og hun er ikke i løbe tid. Hun havde sin første løbetid i august.
Det er de samme 4 hanhunde der bliver ved, og ved og ved.
2 af dem er kastereret og begyndte først at humpe hende efter løbetiden var slut.
Og de 2 andre er ikke kastereret med har ikke set hende mens hun var i løbetid.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min tæve er en "slut"
  • #1   30. sep 2009 Vil de sige at du lader hanhunde jumpe på hende.. ???

Nu er det jo bare det ved det, på et eller andet tidspunkt går det galt, for så siger hun fra, og der er kun en måde at sige fra på, og det er at snærre og hugge ud efter den hund som jumper hende.

Nu har jeg haft tæver i rigtigt mange år, og de har altid sagt fra, og jeg lader heller ikke hanhunde jumpe min tæve. Her skrider jeg ind.. det samme burde du gøre..

Det kan god lyde noget moralsk, men sådan skal det nu ikke opfattes..

• #2   30. sep 2009 Nej fjerner dem konstant og hele tiden

det er rigtig irreterende

• #4   30. sep 2009 Lotus siger ikke fra hun står bare og kigger.. Og hvis jeg så kalder på hende går hun hen til mig, hvis hun kan.. ellers må vi selv over og fjerne hanhundene.. Det er rigtig irreterende at hun ikke selv siger fra. For man skal hele tiden være over hende og de hunde hun leger med.. Så håber på der er nogen der har et trick eller 2 til hvordan man kan få hende til at sige fra.
    Tror desværre bare at hun tror det er en leg. Og så nyder hun opmrksomheden fra hanhundene.

• #5   30. sep 2009 I øvrigt kan hun stå helt ufforstyret og gnave i en pind mens hanhundene prøver deres held bagfra uden hun kigger op eller flytter sig, så må hele stå ved hende og hive dem ned.

• #7   30. sep 2009 Det lyder i mine øre ikke som "parring" men som dominans og så må DU sige til de andre hundeejere at det ikke er ok, men på den anden side så længe hun ikke siger fra giver hun dem lov til at dominere. Og det gør ingen skade, på andre end os menneskers ide om bøssehunde og luder tæver ;o) Og hvis hun siger fra så må hanhunde ejerene jo tage konsekvensen af at de ikke vil gøre noget INDEN...

Men det kan sagtens være grunde til at hun leger fint med andre, hun er nok ikke så dominerende...

Og det med løb er nok mere et tegn på at hun ikke længere er hvalp og hun skal dermed have en plads i hierakiet...

• #8   30. sep 2009 Jeg tror det er parring, for de bider hende i nakken og hva der ellers er af kærtegn.. Nogle gange lægger hun også halen til side nemlig..

Men jeg ved det ikke ville nu bare gerne have hun sagde fra. men det gør hun ikke..

• #9   30. sep 2009 Har du talt med dr. Dyr om problemet. Måske har hun en ubalance i sine hormoner, så hun "tror" hun er i løbetid. Måske....

• #10   30. sep 2009 Nej jeg har ikke talt med dr, dyr endnu vi skal der op her medio oktober til den årlig vacc. så hvis ikke det ændre sig hører jeg hende af.

Der er også lige kommet en bitte hvalp tæt hvor vi bor og den må gerne dige på hende.. og hun beskytter den fra de andre hunde.. ved ikke om det hænger sammen, hvalpen er 10-11uger

• #11   30. sep 2009 Iiihh, hvor jeg kender det!..

Alle hanner elsker Basse, og hun siger heller intet.. Som regel er hun bare glad for opmærksomheden, for alt opmærksomhed er godt i hendes øjne..

Det er skidebelastende..

• #12   1. okt 2009 hun vil ofte ligge halen til siden uanset hvad... Og det med at lade en unge dige, tja det gør de bare hvis det passer dem... Vi havde en, vi kom sammen med da Ludvig var lille og hende måtte han også dige på... Men hun var stiraliseret....

• #13   1. okt 2009 Okay,, Jeg kan jo kun håbe på hun bliver træt af mændenes opmærksomhed på et tidspunkt, så de stopper... og bare leger i stedet smiley

Kommentér på:
Min tæve er en "slut"

Annonce