{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ider til hvalpelege søges
  • #1   26. jan 2010 Har hørt, at hvis man har en hvalp, som har lidt ringe selvtillid, så er det en god ide at lege trækkelege og lade hvalpen vinde. En lille sejr smiley

• #2   26. jan 2010 Du kan øve sit med godbidder smiley Det syntes min er rigtig sjovt

• #3   26. jan 2010 ja det har vi også leget en del og tumlet med hans bamse

• #5   26. jan 2010 En god ide er også at lære den "slip", f.eks. hvis I tumler med noget legetøj (tov, gummiting, bold o.s.v.) Når hvalpen slipper, giver du godbid og roser. Efter nogle gange sætter du kommando "slip" på og belønner som før. på den måde ser hvalpen det som en leg, men den forstår kommandoen hvilket kan være en fordel, når den begynder at stjæle det ene og det andet *G*

Også bare rolige tumleture med hvalpen, og hver gang den bider for hårdt giver du et hvin og afbryder legen. Det lærer hunden bidehæmning. På min hund satte vi kommandoen "kun ae" på, så hun til sidst bare markerede med åbne kæber eller slikkede hånden i stedet for at bide. Hvalpen lærer meget og får stadig den positive kontakt og leg.

• #6   26. jan 2010 ja lige præsis jeg ved hvor vigtigt det er at gøre det rigtige nu, vores gamle hund prøvede jeg at lære en masse men han var 3 år da jeg kom ind i billedet det hade været nemmere da han var hvalp..

tak for de helt prasise råd det er dejligt når der også er lidt vejledning i hvordan man udføre øvelsen.. glæder mig så meget til vi starter til træning så man kan få en masse værktøjer, til her hjemme..
    man vil vel bare gerne gøre det rigtige

• #7   27. jan 2010 En masse gode oplevelser - det giver selvtillid.
    Tag til hvalpelegestue i DKK.
    Se på www.dkk-faaborg.dk eller www.dkk-kreds3.dk
    Der er i Nr.Broby i weekenden.

Kommentér på:
ider til hvalpelege søges

Annonce