{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.643 visninger | Oprettet:

Hjælp! Hvad foder bruger du & hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg er i gang med min eksamensopgave, hvor jeg skal lave en markedsanalyse omkring hundefoder. Derfor vil jeg gerne høre fra alle: Hvad for noget foder bruger du, og hvorfor? (fordi det er økonomisk, fordi din hund godt kan lide det, pga. allergi/sygdom eller andet?)
Jeg takker for hjælpen, og håber jeg får en hel masse svar.
MVH. Sofie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Hvad foder bruger du & hvorfor?
  • #1   7. feb 2010 Vi fodrer med Royal Canin, da det er det foder, han har fået altid. Vi har bare kørt videre med det :o)

    Men jeg har da kigget lidt på Acanas produkter, da de også virker fornuftige. Så det er ikke fordi Royal Canin er det eneste rigtige i mine øjne :o)


  • #2   7. feb 2010 Vi bruger hill's til Riki. Det er mest fordi kattene også får fra hill's som vi har været meget glade for, da det har hjulpet på deres hårboller mm. Så tænkte vi at det var et mærke vi var kendte med og har været glade for så derfor skulle Riki også have Hill's :o)

  • #3   7. feb 2010 jeg har ikek hund endnu (har dog haft), men når jeg engang får råd til at have hund, så skal den have Royal Canin eller Sciense Hills...

    hvorfor? hmm.... jeg mener det er rigtig godt... hvorfor skulle dyrlægerne ellers sælge det.....


  • #5   7. feb 2010 har haft både hund og katte, og mine bedste erfaringer er med de to ovennævnte mærker.... både hvad angår om kattene/hunden kunne lide det, men også mht pels og øvrig sundhed...

  • #6   7. feb 2010 Det her er godt syntes vi. har en schæfer der ikke rigrig vil spise, men det her kan vi få den til at spise.

    http://www.olivers.dk/ESEShop.aspx?lang=da

    Læs smiley
    Dette måltid er ideelt til voksne hunde af alle racer. OLIVER’S ADULT er vores mest solgte produkt og dermed et af de mest brugte i Norden.

    OLIVER'S ADULT har ved forbrugerundersøgelser klaret sig særdeles godt, og står i dag som et oplagt valg til den kvalitetsbevidste hundeejer.

    Pris:
    kr. 409,00

    Læs mere
    Særligt at bemærke:
    Hvad er bedst – at forbygge eller at helbrede? Med vores omhyggelige valg af rene ingredienser af råvarer der er tilpasset hunds fysiologiske behov, gør du alt for at forbygge livsstilssygdomme.

    Hver pose af OLIVER’S ADULT er tilberedt med masser af frisk fritgående kylling.

    Hvad smager bedst: æggepulver eller friske æg? Vi er slet ikke i tvivl og derfor bruger vi altid friske æg. Der er således hele 3 friske kilder til protein i OLIVER’S ADULT.

    Indeholder ingen animalske biprodukter, kun rene og reelle ingredienser, der alle er godkendt til menneskeføde.

    Naturligt konserveret – ingen kunstige konserveringsmidler.

    Indeholder den unikke TRIPLE FIBERPLAN; en særlig sammensætning af opløselige og ikke opløselige fibre, samt vitale glukosestoffer.

    Vi har tilsat OLIVER’S OMEGA 3 BOOST™, et af de mest populære tilskud i Norden - OLIVER’S ADULT indeholder således alle 3 omegatyper (EPA, DHA, ALA)

    OLIVER’S DIGESTION BOOST™ sikrer en god fordøjelse og minimale problemer med maven.

    OLIVER’S AURA BOOST™ består bl.a. af blåbær, tranebær, tomat, kelp, grøn the, og morgenfrue ekstrakt. Alle udvalgt for at styrke helbredet og din hunds velbefindende

    OLIVER’S er udviklet uden brug af dyreforsøg.

    Vi har valgt havre, ærter og kartofler, i stedet for majs, ris og hvede. Vores unikke trio kalder vi OLIVER’S TRIPLE CARB SOURCE™, og den findes kun i vores måltider. Appetitligt og ikke mindst gavnligt for velværen.

    Løbende testet 100 % GMO og salmonella fri af STEINS Labratorium/Eurofines.

    Alle ingredienser i en pose OLIVER’S ADULT er opdrættet, høstet og tilberedt i Canada.

    Transporteret hjem med skibsfragt, for at minimere CO2 påvirkningen.

    Du kan downloade produktinformationen ved at klikke her

    Klik her for vores guide til alle de lækre og spændende ingredienser i OLIVER'S.

    Her kan du læse en relevant artikel fra OLIVER'S dyrlæge (Klik her)

    Her kan du læse endnu en relevant artikel fra OLIVER'S dyrlæge (klik her)

    Pris:
    4 kg 199 kr. inkl. moms
    13,5 kg 409 kr. inkl. moms og levering
    (gratis levering ved køb for min. 225 kr)

    Nøgletal:
    Protein 28 %
    Fedt 16 %
    Fibre 3 %
    Frisk kylling 15,5 %
    Kylling i alt 59,5 %
    Glukosamin 700 mg/kg
    Kondroitin 500 mg/kg
    L-carnitin 110 mg/kg
    Lutein 4 mg/kg
    Taurin 0,25 %
    Omega 3 0,70 %
    Omega 6 2,3 %
    Optagelse 92 %
    Kcal. Pr kg (ME) 4004

    Fodermængder:
    Hundens Foder Farvekode til
    vægt mængde målebægeret
    1 kg 50 gr Sort
    2 kg 60 gr Lysegrøn
    5 kg 100 gr Lilla
    10 kg 150 gr Grå
    15 kg 200 gr Grøn
    20 kg 250 gr Grøn + Sort
    30 kg 300 gr Grøn + Mørkegul
    40 kg 350 gr Grøn + Grå
    50 kg 400 gr 2 x Grøn
    60 kg 450 gr Brun + Grøn
    70 kg 500 gr 2 x Brun
    80 kg 550 gr 2 x Brun+ Sort
    90 kg 600 gr 2 x Brun+ Mørkegul
    100 kg 650 gr 2 x Brun+ Grå

    Til mindre aktive hunde:
    Der kan fratrækkes op til 30 % af ovennævnte angivet måltidsmængder til hunde, der i perioder er mindre aktive.

    Rådgivning:
    De angivne måltidsmængder er den daglige maksimale portion. Husk at den vigtigste indikator for korrekt fodermængde er din hund. Er hunden overvægtig justeres mængden ned. Fodermængden afhænger desuden af aktivitetsniveau, årstid, omgivelser og race. Er du i tvivl om den korrekte fodermængde, så kontakt OLIVER’S.

    Opbevaring:
    Den ideelle opbevaring er i den originale OLIVER’S FODERSPAND. Den er lufttæt så vitaminerne og den unikke smag bibeholdes. Spanden er godkendt til at indeholde fødevarer. Foderet skal opbevares i skyggen i fugt frie omgivelser mellem 5-20 grader.

    Holdbarhed:
    OLIVER’S ADULT er holdbar 15 måneder efter fremstillingsdatoen. Da vi handler med vores kunder uden mellemled og er Nordens største direkte leverandør, vil OLIVER’S altid have min. 11 måneders holdbarhed ved modtagelsen. Et frisk foder betyder meget for smagsoplevelsen.

    Ingredienser:
    Kyllingemel, havre, frisk kylling, kartoffel, ærter, kyllingefedt, komplet mineral og vitamin tilskud, OLIVER’S TRIPLE FIBERPLAN™ (lucerne, ærtefiber & risklid), frisk laks, kyllingelever, hørfrø, OLIVER’S OMEGA 3 BOOST, friske hele æg, FLEX C, OLIVER’S AURA BOOST™ (blåbær, tranebær, hindbær, æble, gulerod, tomat, kelp, persille, ginseng, grøn the, bipollen, ginko biloba, morgenfrue ekstrakt), OLIVER’S DIGESTION BOOST™ (mannanoligosaccharider, gærkultur, inulin, yucca shidigera).

    Mineralfordeling:
    Kalcium 1,2 %
    Fosfor 1,0 %
    Kalium 0,6 %
    Natrium 0,3 %
    Klorid 0,4 %
    Magnesium 0,1 %
    Jern 340 mg/kg
    Kobber 9 mg/kg
    Mangan 32 mg/kg
    Jod 1,1 mg/kg
    Selen 0,3 mg/kg
    Svovl 0,29 %
    Kobolt 0,42 mg/kg
    Krom 0,14 mg/kg
    Zink 120 mg/kg

    Vitaminfordeling:
    Vitamin A 15 kiu/kg
    Vitamin C 500 iu/kg
    Vitamin D3 1,2 kiu/kg
    Vitamin E 250 iu/kg
    Vitamin K 1,3 mg/kg
    Thiamin (B1) 30 mg/kg
    Riboflavin (B2) 24 mg/kg
    Pantothensyre 16 mg/kg
    Nikotinsyre (B3) 135 mg/kg
    Pyridoxin (B6) 15,5 mg/kg
    Folsyre 1,8 mg/kg
    Biotin 1 mg/kg
    Vitamin B12 200 mcg/kg
    Ascorbinsyre 30,7 mg/kg
    Cholin 1770 mg/kg

    Aminosyreindhold:
    Lysin 1,41 %
    Threonin 1,15 %
    Methionin 0,76 %
    Isoleucin 0,99 %
    Leucin 2,65 %
    Valin 1,40 %
    Ariginin 1,58 %
    Fenylalanin 1,25 %
    Histidin 0,80 %
    Cystin 0,22 %



  • #7   7. feb 2010 Jeg bruger Arion som er et kvalitetsprudukt som bare ligger i toppen af skalaen af gode premiumprodukter..

    Hunden optager ca. 90% af fodret, og resten er affald, som ryger ud den anden vej, ca. 2 gange om dagen.--



  • #8   7. feb 2010 Vi har hidtil brugt Olivers, fordi det er et super godt foder, til billige penge, og bliver leveret til døren.
    Har en kræsen hund, og det er noget af det eneste, han har kunne lide.

    Nu er vi dog gået over til Royal Canin - dental til små hunde. For at se, om vi kan se en vikrning på tandsten hos ham.

    Det er noget dyrer, men hvis det kan afhjælpe tandsten, som foreskrevet, så er det pengene værd.


  • #9   7. feb 2010 Jeg fodrer med Olivers.

    Light til Lotus og Selected Fish til Kaido.

    Det er et godt foder og ikke så dyrt:-)

    Jeg har fodret med Acana indtil for nyligt, men Lotus skider kæmpe portioner og hun æder lort, så derfor er de røget tilbage på Olivers:-)


  • #10   7. feb 2010 Jeg fodre med Dyrlægens fra Bilka.
    Vi startede med pedigree, da det var det foder som altid er blevet brugt i min opvækst, og vi har altid haft glade, sunde og flotte hunde, men Louis fik simpelthen sådan dårlig mave af det, så vi skiftede til Olivers, da det var hvad vi fik anbefalet, men det hjalp ikke det mindste, så vi prøvede Dyrlægens fra bilka, og det hjalp. Nu har han aldrig tynd mave mere smiley
    Jeg ved godt folk siger rigtig mange dårlige ting om det "billige" foder, og der er så mange tilsætningsstoffer osv, men det er hvad min han får, og det eneste han ikke har fået tynd mave af, så hvorfor skifte??


  • #11   7. feb 2010 Vi har længe fodret med Eukanuba men Czako blev til sidst træt af det og nu får han Olivers Selected fish. Det spiser han med stor glæde.
    Det er for mig vigtigt, at han får noget ordentligt foder, så han ikke skal bummelum i tide og utide, at pelsen er flot og blank og at han i det hele taget trives på foderet.


  • #12   7. feb 2010 Vi bruger Rubur Performans - da vi har udstillingshunde med meget pels.

  • #13   7. feb 2010 Jeg fodre med Orijen , Da jeg ikke har lyst til at betale dyrt for fyldprodukter som ( Hvede , Havre , Majs ,Ris , Roeaffald, ).

  • #15   7. feb 2010 Vi bruger Nordic Hundmat og Fodax.
    Nåør vi skal ud og køre og vi ikke har mulighed for at tage kødet med, så bruger vi James Wellbeloved


  • #16   7. feb 2010 vi fodre med Tholos foder...
    hundene trives på det, minimal afføring

    ingredienserne er gode, prisen ikke alt for dyr, god service


  • #17   7. feb 2010 Tholo Adult Fish er lavet på store mængder fisk. Hunden er fra naturens side, langt hen ad vejen, kødæder, derfor mener vi også hos Tholo, at netop kødet skal udgøre hovedbestanddelen af måltidet. Og når vi hos Tholo skriver kød, ja så mener vi det. Der er ikke brugt biprodukter (affald) af nogen slags i vores foder. Vi har også fravalgt korn, soja, GMO, majs, ris, gluten og kemisk konservering. Så ud over at være det ultimative valg til den voksne hund, uanset race og størrelse, vil det også i mange tilfælde være det oplagte valg til hunden der har allergi. Vi har et af markedets højeste indhold af de livsvigtige Omega-3 fedtsyrer. Tjek det selv ud.

    Kombiner gerne Tholo Adult Fish med Tholo Adult Chicken, for at variere proteinkilderne.

    Holdbarhed:

    Hele Tholo’s foderserie har en holdbarhed på 18 mdr. fra produktionsdatoen. Denne er altid synlig på posen.

    Opbevaring:

    Foderet opbevares tørt, gerne i en foderbeholder der er beregnet til formålet, eller i posen med lukket top. Så er du sikker på, at det altid er en super smagsoplevelse for din hund.

    Fodervejledning:

    Hundens vægt. Anbefalet mængde.

    0-10 kg. 50-140 g.

    10-20 kg. 115-290 g

    20-30 kg. 180-400 g.

    30-40 kg. 265-550 g.

    40-50 kg. 330-650 g.

    50-60 kg. 420-800 g.

    60- kg. 500-930 g.

    Ovenstående tabel er kun vejledende, og der kan være store individuelle forskelle at tage hensyn til, race, alder, stofskifte, aktivitetsniveau osv. Brug den som udgangspunkt, og vær opmærksom på din hunds vægt, men forvent at bruge mindre.

    Kroket størrelse:

    Vi har i alle varianter valgt en lidt større kroket størrelse, end man ser hos gennemsnittet af foderproducenter. Vi er af den overbevisning, at hunden har fået sine tænder af en grund, og jo mere de får at arbejde med, jo mere forebygger man også bakterie belægninger og tandsten.

    Indhold:

    Fisk og krebsdyr, ærter, kartoffel, fedt (kylling), roefibre, hørfrø, mineraler, vitaminer, gær, æg, cikorierod, gulerødder, antioxidant (naturlige Evitaminer, d-mix tocopherol, rosmarin, citronsyre), hyben, tang, spinat, tranebær, æbler, tomat.

    Nøgletal:

    Indhold.

    Protein 26%

    Råfedt 18 %

    Træstof 3 %

    Råaske 8 %

    Vand 9 %

    Calcium 1,4 %

    Fosfor 1,0 %

    Magnesium 0,13 %

    Natrium 0,3 %

    Omega-3 1,28 %

    Omega-6 2,88 %

    Kcal. (ME) 4015

    Vitaminer & mineraler:

    Tilsat pr. kg.

    Vitamin A 15.000 i.e.

    Vitamin D3 1.500 i.e.

    Vitamin E 165 mg.

    Vitamin C 55 mg.

    Vitamin B1 8 mg.

    Vitamin B2 6 mg.

    Vitamin B6 5 mg.

    Vitamin B12 0,03 mg.

    D- Pantotensyre 15 mg.

    Folinsyre 1 mg.

    Biotin 0,6 mg.

    Niacin 20 mg.

    Cholin chlorid 1.200 mg.

    Jern 150 mg.

    Zink 200 mg.

    Jod 2 mg.

    Selen 0,4 mg.

    Kobber 10 mg.

    Mangan 10 mg.


    Fisk: I Tholo’s foder bruger vi store mængder fisk. Fisk er, som de fleste nok ikke er i tvivl om, super sundt, og fyldt med Omega-3 og Omega-6 fedtsyrer.

    Krebsdyr: Vi bruger krebsdyr i alle Tholo’s fodervarianter. Krebsdyr indeholder bl.a. store mængder af glucosamin i naturlig form.

    Glucosamin: Glucosamin er igennem mange år blevet brugt til mennesker der lider af slidgigt og led betændelse. Først for nyligt er man begyndt at bruge det til hunde der lider af div. led problemer, så som slidgigt, HD og led betændelse. Og det har vist sig at være en af de mest sikre behandlingsformer.

    Chondroitin: Chondroitin er ligesom glucosamin med til at afhjælpe div. problemer på bevægeapparatet. Chondroitin kommer bl.a. fra kyllingebrusk.

    Ærter: Ærter har et højt indhold af vitaminer, fibre og antioxidantet caroten. Tillige har ærter et meget lavt glykæmisk indeks, dvs. at det er med til at give et stabilt blodsukker niveau.

    Kartoffel: Kartoffel er en kulhydratkilde med høj optagelighed. Fuld af vitamin C. Kartoffel er rigtig godt til hundemed sensibel mave, og hunde med allergi.

    Fedt: Den primære fedtkilde i Tholo er selvfølgelig animalsk. Til dels fordi en animalsk fedtkilde optages bedre af hunden, men også fordi det rent smagsmæssigt er det bedste valg. Vi har valgt kyllingefedt og/eller fiskeolie til vores varianter.

    Roe fibre: Fibre generelt er med til at holde maven i orden, og fremmer optagelsen af foderet.

    Hørfrø: Hørfrø er en ideel kilde til Omega-3 fedtsyrer.

    Æg: Proteinkilde med en høj biologisk værdi for hunden. Forbedrer fordøjelsen af aminosyrer. Giver hunden vitaminer & mineraler. Indeholder alle uundværlige aminosyrer.

    Gær: Indeholder bl.a. store mængder B-vitamin.

    Rapsolie: Rapsolie er den eneste vegetabilske olie der indeholder Omega-3 og Omega-6 fedtsyrer.

    Cikorierod: Tilfører hunden inulin, som fremmer optagelsen af næringsstoffer. Er også med til at formindske lugten fra hundens prutter.

    Gulerødder: Er den grøntsag der indeholder mest A-vitamin.

    Rosmarin: Rosmarin er et naturligt konserveringsmiddel. Det er også med til at fremme fordøjelsen, og stimulerer blodcirkulationen.

    Hyben: Stort indhold af C-vitamin. Styrker hundens immunforsvar, og har også en gavnlig effekt på hundens bevægeapparat.

    Tang: Tilfører hunden naturligt jod, og er rig på fibre, mineraler og vitaminer.

    Spinat: Spinat indeholder store mængder af betacaroten, som er kendt for at styrke immunsystemet og beskytter cellerne.

    Tranebær: Virker hæmmende på bakterielle infektioner i nyre og urinvejene.

    Æbler: Er rig på opløselige fibre. Indeholde pektin der virker fremmende på fordøjelsen. Dette er også en let optagelig kulhydratkilde.

    Tomat: Støtter immunforsvaret. Rig på C-vitamin og Lycopene, som kan hæmme kræftcellers vækst.

    Komplet vitamin/mineraltilskud:

    Tholo's foder indeholder alt hvad hunden skal bruge af vitaminer og mineraler, uanset hvor i livet den befinder sig. Der skal ikke gives ekstra tilskud af nogen slags, da det bare vil ødelægge den gode balance der er i foderet.

    Omega-3: Omega-3 fedtsyrerne er nok det vigtigste tilskud. Disse fedtsyrer kan hunden ikke selv danne, og skal derfor have dem tilført udefra. Omega-3 fedtsyrerne har mange gavnlige effekter på bl.a.:

    -immunforsvar og ydelse

    - bakterie- og betændelsestilstande

    - Led, muskel- og sene problemer

    - Hjerte og blodomløb

    - Allergier

    - Hudlidelser, fældning og skæl

    - Blank pels

    - Poter og trædepuder


  • #18   7. feb 2010 Vi fodrer med Acana. Lua trives på det, det er rene råvarer, afføringsmængden mindskes og pelsen er flot smiley

  • #19   7. feb 2010 Vi bruger Eukanuba Daily Care Exc.Weight, fordi det er det eneste light foder min dyrlæge siger der er dokumenteret virkning på. Altså er der hende der har anbefalet det, da min hund er "lidt" overvægtig smiley
    Held og lykke med opgaven.


  • #20   7. feb 2010 Lige pt prøver vi Real Nature, og er indtil videre godt tilfredse smiley


  • #21   7. feb 2010 Jeg har nogle mærker jeg shopper mellem fra gang til gang - alt efter hvad der er bud på, når vi mangler. Fælles for dem er at Mynte kører godt på dem - se pæn ud og har minimal afføring. Det er mærker som Eukanuba, Hills, RC m.f. Der ud over får hun diverse rester og godbidder.

    Den gamle hund i familien her får Hills prescription diet J/D samt diverse rester og godbidder. Da hun er en gammel hund, der har godt af lidt ekstra til de gamle led og lemmer smiley


  • #22   7. feb 2010 Jeg fodre med Purina Pro Plan laks og ris:-) Det er det bedste foder jeg nogensinde har prøvet.. Diva har en intolerance for forskellige ting, som gør at hun nemt slår ud og får irriteret hud. Pro Plan, har kun 1 proteinkilde, til forskel fra andre mærker som tit har flere. Dette gør at den eneste proteinkilde Diva får er Laks, hvilket hun fungere super på:-)

  • #23   7. feb 2010 Jeg fodrer med Specific Join support: 13 kg 599 kr.
    Før det var det Hills j/d: 12 kg 649 kr.
    Da dyrlægen så foreslog et skift til Specific, prøvede jeg
    det. Det er trods alt 1 kilo foder mere og 50kr. mindre., og
    Malou fungerer godt på det. Grunden til specialfoder:
    Malou har HD E i højre side.


  • #24   7. feb 2010 Jeg bruger RC. Min gamle hundkan bedst lide det og det er det min dober skal have mindst af uden at begynde at tabe sig =)
    Mine katte får også rc de rør slet ikke andet så hellere sulte


  • #26   7. feb 2010 Jeg fodre med Arion. Bella fik Arion fra opdrætter af og hun spiste det med stor velbehag, så det valgte jeg at fortsætte med. Hun startede selvfølgelig med hvalpefoderet, bagefter gik hun over til Adult Lamb & Rice, fordi hun godt kunne lide det, men nu har jeg sat hende over på den alm. Adult Maintenance. Hun har hele tiden været fin i pelsen og haft en fin afførring og som sagt bliver der spist op HVER gang. Jeg syntes at det er et rigtig godt foder.

    Håber du kan bruge besvarelsen i din opgave.


  • #27   7. feb 2010 Hold da op. Det var mange svar på kort tid... Hvad er jeres generelle holdning til Pedigree? De har jo nogle søde tv-reklamer?

  • #28   7. feb 2010 Jeg fodrer med Fromm Adult og derudover noget råt kylling, fisk, æg, andet kød og ben samt frugt og grønt.

  • #29   7. feb 2010 Sofie S
    Pedigree er noget værre hundeæde, som ikke er en hund værdig.


  • #30   7. feb 2010 Hov, glemte lige at skrive hvorfor: Synes Fromm er et godt sammensat tørfoder til en rimelig pris, og derudover vil jeg gerne forkæle min hund med noget varieret som samtidig er sundt og godt for tænderne.


    Pedigree er efter min mening ikke et godt foder, da det bl.a. indeholder alt for meget korn og ikke ret meget rigtigt kød. Og så er det ALT for dyrt i forhold til kvaliteten. Men de skal jo også have tjent alle deres dyre reklamer ind.


  • #31   7. feb 2010 Har bare en ide om, at der er rigtig mange der tror at Pedigree er et godt foder. Tror bare at mange herinde går rigtig meget op i deres dyr, og derfor får jeg nok ikke det svar herinde...

  • #32   7. feb 2010 her bruger vi Arion senior til Jesse(Border Collie)
    og Lone Star til Athos (schæfer).

    tror der er mange der ikke vil sige de foder med Pedigree her på HG,man har jo set hvordan de er blevet haglet ned af foder snobber.GG
    M


  • #33   7. feb 2010 Jeg fordømmer skam ikke nogen:) Det er jo en ærlig sag hvis man synes det er et godt foder, eller hvis man bruger det, fordi det lige er det foder, som ens hund synes bedst om.


  • #34   7. feb 2010 Der er også mange som tror at et bestemt mærke af f.eks. vaskepulver er meget bedre end alt andet, for det er jo meget dyrere, og så ser man det jo hele tiden i reklamer....
    De glemmer lige at tænke på hvem der skal betale for reklamerne....


  • #35   7. feb 2010 Sofie S
    Jeg er vokset op med at hundene altid har fået pedigree, og vores hunde har sq altid lignet "alle andre" eller hvad man nu skal sige. Deres pels og afføring har aldrig fejlet noget, så jeg synes sq det er et okay produkt, selvom det er ret farligt at sige herinde. Jeg VED godt der er mange tilsætningsstoffer i, men vores hunde har aldrig lidt under det. aldrig.
    Grunden til Louis ikke får det, er at hans mave ikke kan tåle det. Og hans mave kunne heller ikke tåle OLIVERS, så nu får han som sagt det billige fra bilka. Det giver ham en alm. afføring, mindre hundeprutter og en fin pels, samt han er rigtig glad og tilfreds smiley


  • #36   12. feb 2010 Min hund får Hills Science Plan. Hun fik Hills PD hos opdrætteren. Da jeg fik hende vaccineret hos dyrlægen fik jeg en prøve på Science Plan. Da jeg skulle købe foder igen spurgte jeg dyrlægen hvad forskellen var og hun sagde, at når min hund er sund og rask er der ingen grund til at give PD, så hun synes jeg skulle spare de penge.
    Min hund fungerer godt på Hills og det er det hun altid har fået, så det har jeg i sinde at fortsætte med. Jeg synes desuden det er en fordel at kunne få rådgivning af dyrlægen mht. foderet.


Kommentér på:
Hjælp! Hvad foder bruger du & hvorfor?

Annonce