731 visninger
|
Oprettet:
Hokamix {{forumTopicSubject}}
Ja nu har jeg hørt lidt om dette produkt, og også læst lidt. Men kunne rigtig godt tænke mig at høre personlige erfaringer med brug af Hokamix?? Hvorfor I bruger/har brugt det, og om det hjælper/har hjulpet??
Jeg overvejer self at bruge det som tilskud, da Diva hr meget sensitiv hud/pels. Hun fungere super på det foder hun får nu, men synes lige der mangler det sidste:O)
feb 2006
Følger: 69 Følgere: 138 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 25.668
Jowina havde et eller andet i hendes bevægeapparat, selvom hun er gennemrøntgenfotograferet, så kunne dyrlæge og kiropraktoren ikke finde ud af hvad der var galt....
alt blev undersøgt og vi var så småt ved at tænke vi nok havde en hund der ikke blev særlig gammel og skulle leve hele hendes liv på smertestillende, men så
så startede hun på Hokamix og miraklet skete.....ingen smerter, ingen medicin og en hund der ter sig som en hvalp.....
det vi bruger hedder urter og er for pels, hud og vitalitet
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.766
feb 2007
Følger: 47 Følgere: 48 Hunde: 6 Emner: 47 Svar: 1.858
Jeg bruger selv HOKAMIX på 2 af mine hunde, der skulle tage på.. Jeg har samtidigt skiftet til BARF, så hvike af de 2 ting, der har gjort forskellen ved jeg ikke... Men de har taget så flot på !! HOKAMIX GelenK+ (Til led og knogler) til min ene hund, De har HOKAMIX Forte pulver til pels og hudproblemer...også endeligt HOKAMIX skin og shine olie og den vil jeg også gerne prøve..
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.181
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 77 Svar: 362
Hokamix