{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Tid til finjustering af træningen {{forumTopicSubject}}

Jeg træner meget med Simba og hele vejen igennem har jeg prioriteret hans forståelse for hvad jeg ønsker højere end hvordan det lige netop kommer til at se ud.

Eks.

Pladskommandoen er ok , bare han sidder nogenlunde ved siden af mig , plus minus en meter

Gå pænt i snor er ok , bare han ikke trækker og slinger foran mig

osv osv

Og nu er tiden inde til at gøre det rigtigt smiley

Så jeg er begyndt at træne , at han skal gå ganske tæt ved min side , det gør jeg så ved KUN at give godbidderne når hans hoved er målrettet løftet tæt op af min side og hans krop næsten rører ved mit ben.

Det fattede han straks ( man er vel madglad labradelle ) , men det jeg IKKE lige havde set komme var ;

Simba elsker mudderpøler og plasker sig så ofte det kan lade sig gøre i dem og dermed er hans pels behængt med mudder aaadddrrr bvaddrr føj pøj iiirrrrrk

Og nu går han SÅ pænt klods op af mine bukser " gg"

Kender i det , at have planlagt noget så nøje , udtænke sig præcis det rigtige tidspunkt osv osv , taget alle forbehold i betragtning og så alligevel ende ud med noget der bare ikke er helt så fedt ?

Jeg har skisme en dejlig hund , men til gengæld ligner jeg noget der er løgn når vi har4 været ved søen et poar timer LOL

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tid til finjustering af træningen
Kommentér på:
Tid til finjustering af træningen

Annonce