{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

ang. dyrlæge / elepsi {{forumTopicSubject}}

Jeg vil først høre om der er nogen der har hund der har elepsi?

Jeg var ellers OK tilfreds med min dyrlæge men idag blev jeg faktisk rimelig skuffet. for ca 2 måneder siden havde min hund nogen ryste anfald ikke vildt, men han blev bange ca 5 min senere stoppede det,

Først troede jeg det var det hersens Borelia fordi han havde haft en tæge,
Så jeg fik taget blodprøve små 1300 kr fint nok den viste det ik var det så gik det i sig selv og han havde ingen anfald. INDTIL for et par dage siden.
Idag ringede jeg så til dyrlægen igen, og spurgte om det måske ku være elepsi, det ku det godt det ku os være noget med leveren.
Hun sir så at man først sku gennemtjekke ham for ALT inden man sagde elepsi, fino sir jeg hvornår kan jeg komme?
Idag kl 14, da jeg har ca 1500 kr tilbage denne måned spørg jeg om vi kan kan lave en ordning om at jeg betaler når alle prøverne er taget da det er forsikringen der dækker og at jeg kun har 1500 kr tilbage.
Jov det kan vi godt gøre,
Da han så får taget nøjagtig samme blodprøve som sidst , ja så skal jeg bare bede om betaling sir hun, ja men det snakkede jeg med hende om imorges at vi ku lave den her ordning om betaling til sidst.
Det kunne så ikke lade sig gøre...

Jeg er ret vred her efterfølgene, selvfølig skal de ha deres penge, men så ska man lade være med 5 timer før at sige noget andet.

For det andet sys jeg at jeg burde ha lidt rabat da han nu blir behandlet for det samme altså samme blodprøve istedet for de ku ha testet for alt i den sidste han fik taget.

For det 3. har jeg kommet der fast i 3 år og altid betalt med det samme, og jeg ved at betale samlet kan lade sig gøre på lyngby dyrehospital så hvorfor sku det ik kunne det her,

Det først her bagefter jeg bare føler at de bare tænker på at tjene penge ;(

Syntes i at jeg er hel gal på den??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. dyrlæge / elepsi
Kommentér på:
ang. dyrlæge / elepsi

Annonce