{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Hunde kompas søges straks :-) {{forumTopicSubject}}

Ja , for den indedørs Dræbersnegle sæson er slut for i år , nu bliver de kun produceret udenfor ved Moder Natur.

Dette sker selvfølgelig ikke uden problemer og anstrengelser.
Bertil er kun 5 mdr. og har derfor ikke gået til spejder hos Grønsmutterne ( hvor man lærer at læse solens placering ) eller været med ude og sejle med Troels Kløvedal ( som bruger en sekstant og stjernerne til at finde vej ) og derfor kan han ikke ;

NAVIGERE

og har deraf store besværligheder med af finde den ;

HELT NØJAGTIGE LÆNGDE OG BREDDEGRAD

for placeringen af sine hjemmelavede Dræbersnegle

Nogle gange er det SÅ svært , at sneglen faktisk er på vej ud af ringmusklen FØR han af nød må tage en hurtig og ikke perfekt beslutning om anlæggelsen af dette nye liv på jord.

Jeg kan se det ærgre ham gevaldigt , at hans mavetarmfunktion er stærkere end hans indre kompas smiley

Og så var det jeg tænkte , at det ville da hjælpe den lille Bertil , hvis han fik et hundekompas , som han så kunne navigere udfra og dermed få den rette placering af sneglen i forhold til sol-måne-stjerne og andre hundes efterladenskaber.

Så kom frisk , jeg har stadig penge på kontoen da det kun er den 10. i måneden og vil derfor gerne købe et til lille Bertil smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde kompas søges straks :-)
Kommentér på:
Hunde kompas søges straks :-)

Annonce