{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Hvor er det pinligt... (episode i Aab) {{forumTopicSubject}}

Vi har lige haft en ret uheldig episode, hvor Amigo desværre løb rundt uden snor på, og var ret meget efter (gøede og skabte sig åndsvagt) en større hund, muligvis rottweiler.

Amigo har et problem med at holde sig i længere tid af gangen (han er tjekket ved doktor dyr), og her da jeg aktiverede ham med øvelser i forbindelse med deres aftensmad, så jeg at han små tissede lidt, og vupti fik han halsbånd og snor på og røg uden for døren. Jeg plantede min ene fod solidt oven på snoren og begyndte at tage min jakke på, og få fat på Amigos tøj, og pludselig kan jeg høre at Amigo løber/lunter afsted i retning væk fra mig, snoren er gledet ud under min fod uden at jeg har opdaget det, og inden jeg når ud til ham har han fået øje på den her hund, og begynder sit skaberi. Han hopper rundt helt oppe i hovedet på den her stakkels hund, og han lytter slet slet ikke da jeg kalder. Jeg får til sidst fat på ham og får ham hevet væk. Jeg får sagt undskyld men jeg aner ikke om ham med hunden hørte det

For hel*** hvor er det pinligt at den slags sker, især fordi jeg ved hvor vanvittigt irriterende det er at være den det går ud over.

Jeg ved at forummet ikke er beregnet til private beskeder, men da jeg ikke aner hvem ejeren er, og om han er herinde, vælger jeg altså lige at tilføje en lille undskyldning alligevel.

TIL DIG MED HUNDEN (hvis du er herinde): Du må godt nok undskylde situationen, og jeg håber ikke det påvirker din hund på nogen negativ måde. Vi søger at tilstræbe at den slags ikke sker, og at jeg ikke havde lige så meget styr på min hund som jeg troede jeg havde, er helt og holdent min skyld. Det er SUPER PINLIGT, og ja...UNDSKYLD!!

Kommentarer på:  Hvor er det pinligt... (episode i Aab)
  • #1   4. dec 2010 Heidi

Shit happens.

Dejligt med folk, som kan sige undskyld. Det var der andre, som kunne lære noget af. *s*

• #2   4. dec 2010 præcis - Shit happens !

Det er godt du tager det på dig - og når sådan noget sker, så plejer man at være meget OBS på at det ikke sker igen jo smiley

og enig med Lise - Der er nogle der kunne lære noget der smiley hehe

• #3   4. dec 2010 Lise:

Ja det skete jo desværre, men for søren hvor bliver man forskrækket når det sker. Var den hund blevet seriøst sur på Amigo, og det ville på en eller anden måde være fair nok, så kunne jeg ikke have nået at reagere...
    Føler stadig hjertet sidder i halsen...og samtidig så er jeg bare SÅÅ sur og pinlig over at det skete, og så er en undskyldning vist det mindste man kan komme med. Hvis jeg vidste hvor ham gutten boede så fik han sq en flaske vin og et ben til vovsen...

• #4   4. dec 2010
    Freja Og Rullepølsen .

Du kan tro jeg har lært noget, næste gang stikker jeg foden igennem hullet i snoren, så kan den vel ikke smutte uden at jeg bemærker det...

• #5   4. dec 2010 Ups, men det er hvad der kan ske:-)
    Øh, dét der med at stikke din fod gennem hundesnoren kan ALSOLUT ikke anbefales:-00 Jeg syntes nemlig også det da var en super idé, MEN det syntes min Trunte vist også for hun løb og hvem lå og lignede en kæmpe idiot i sneen som en skildpadde på ryggen:-)) Ja rigtig gættet, MIG:-000

• #6   4. dec 2010 Auch ;o)

Den slags hænder... ;o)

Jeg håber, at vedkommende, hvis hund din lige sagde godaw til er herinde, så din undskyldning når frem...

Dybest set er det jo bare det, vi ønsker af hinanden, når vi hver især får lavet os de der bommerter ;o)

• #7   4. dec 2010 Gitte:

Hmm...ja så er det jo nok ikke det jeg skal prøve. Han er altså også en satan ham Amigo. Han begynder at tisse indenfor, vi smider ham ud, og han holder op, men går vi ind igen, så fortsætter han...så han er nød til at blive ude mens vi får jakke og sko på :oS

CH:

Det håber jeg godt nok også at han er, så han kan få min undskyldning. Der er så mange hunde her ude hvor vi bor, og jeg var ret så optaget af at få fat på Amigo, så jeg tror ikke jeg kan kende ham hvis jeg møder ham igen, og så er HG min eneste mulighed for at få sagt ordentligt undskyld.

• #8   4. dec 2010 Heidi M. Du har gjort hvad du kan og jeg er meget sikker på at den anden hundeejer kunne forstå at det absolut ikke var noget du gjorde bevist....

• #9   4. dec 2010 Ja uheld sker, men ufattelig sjælden folk sige undskyld eller i det hele taget selv sørger for at få deres hund væk igen, så det er da dejligt at vide at det findes hundeejere hvor når dette sker at de reagere som dig smiley

• #10   5. dec 2010 La vær at vise tænder,hvis du ik ka bide fra dig! !

Ja der er faktisk ret mange der er ligeglade, men det får heldigvis ikke mig til at være det, for tænk nu hvis det gik galt og de røg i totterne på hinanden for alvor. Puha en grim situation det kunne blive, og det vil jeg hverken byde mine eller andres hunde.

Gitte:

Jeg håber du har ret.

Kommentér på:
Hvor er det pinligt... (episode i Aab)

x